به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ عباس روحی در همایش بسیجیان اصناف استان قم که امشب در سالن همایش‌های اتاق اصناف قم برگزار شد، با بیان اینکه نقش اصلی بسیج اصناف فعالیت انقلابی در اقتصاد و بازار کشور است اظهار داشت: بسیج در 5 آذر تشکیل شد و در این سال‌ها در تمام فعالیت‌های خود سربلند بوده است.

مسئول بسیج اصناف قم با بیان اینکه بسیج نقش بسیار مهمی در دفاع از کشور ایران و جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس داشت افزود: بسیج نهادی از دل مردم و مروج فرهنگ شهادت و مقاومت در میان جامعه است.

روحی خاطرنشان کرد: از فعالیت‌های مهم بسیج پشتیبانی از جنگ بود و بسیج اصناف نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا کرد و با ایثار و فداکاری در طول این هشت سال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به رزمندگان را ساماندهی می‌کرد.

مسئول بسیج اصناف قم با اشاره به اینکه امروز در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمن برای شکست دادن ایران در این عرصه تمام تلاش خود را به‌کاربرده است گفت: بسیجیان اصناف افسران جنگ اقتصادی هستند که در جنگ اقتصادی نقش بسیار مهمی دارند.

وی با بیان اینکه امروزه بسیجیان در عرصه‌های مختلف علمی به مدارج بسیار بالایی دست‌یافته‌اند ابراز کرد: بسیجیانی مانند شهید شهریاری توانستند غنی‌سازی 20 درصد را در کشور بومی کنند.

روحی بر فراجناحی بودن بسیج تأکید کرد و گفت: در میان همه اقشار کشور مختلف بسیجیانی هستند که تمام توان و تلاش خود را بر روی خدمت به مردم متمرکز کرده‌اند.

انتهای پیام/