به گزارش پارس، عبدالرضا رحمانی فضلی در گفتگو با مهر در مورد آخرین وضعیت پرونده حکم انفصال از خدمت محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی گفت: هر وقت پرونده آقای بهمنی به محکمه تجدید نظر برود و نوبت رسیدگی به پرونده وی فرابرسد، از رئیس کل بانک مرکزی برای حضور و رسیدگی به پرونده دعوت بعمل خواهیم آورد.

رئیس دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه زمان نوبت رسیدگی به پرونده بهمنی را نمی دانم، افزود: رسیدگی به این پرونده در شعبه خاص خود و از طریق مسئول و دفتری که تعیین شده، انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که شنیده می شود طی روزها و هفته های اخیر بهمنی برای رسیدگی به پرونده در دیوان محاسبات حاضر شده است؟ گفت: چنین موضوعی صحت ندارد.

سال گذشته در پی صدور حکم انفصال از خدمت رئیس کل بانک مرکز، وی تقاضای تجدیدنظر داده بود. این حکم در هیات های مستشاری دیوان محاسبات صادر و بهمنی از تاریخ ابلاغ حکم مدت ۲۰ روز فرصت داشت تا نسبت به تجدید نظر این حکم اقدام کند که این کار انجام شد.

این حکم مربوط به مسائل ارزی است و سال گذشته به بانک مرکزی ابلاغ شده است. یکی از شعبات مستشاری دیوان محاسبات کشور حکم انفصال از خدمت محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی را به خاطر برداشت غیرقانونی شبانه از حساب بانک ها بابت مابه التفاوت ارز دریافتی از بانکها صادر کرده بود.