به گزارش پارس نیوز، 

بیست و چهارمین نمایشگاه الکترونیک کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) پس از 4 روز برگزاری در تهران به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه از 6 تا 9 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا بود.

نمایشگاه الکامپ امسال را محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح کرد.

امسال نیز مانند چند سال اخیر دولت با حضور در سالن دولت الکترونیکی در این نمایشگاه حضور داشت، چند سالی است، دولت الکترونیکی یکی از اهداف کشور قرار گرفته است.

در نمایشگاه امسال به دلیل بازگشت تحریم‌ها و افزایش ناگهانی نرخ ارز حضور شرکت‌های سخت‌افزاری کمرنگ بود و حتی اغلب شرکت‌های بزرگ اینترنتی نیز در این نمایشگاه حضور نداشتند.

بیشتر خدمات نمایشگاه حول محور خدمات اینترنتی متمرکز شده بود و انواع اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های اینترنتی با موضوعات مختلف در نمایشگاه امسال به چشم می‌خوردند. همچنین در نمایشگاه امسال استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای نوپا یک بخش را به خود اختصاص داده بودند.

علی‌رغم صحبت‌های متعدد در سال‌های گذشته درباره تغییر مکان نمایشگاه الکامپ به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین نمایشگاه‌های شهر، اما امسال نیز این نمایشگاه همچنان در خیابان سئول برگزار شد که امسال نیز باعث ایجاد ترافیک در این خیابان می‌شد ،اما به دلیل تغییر ساعات کاری کارمندان دولت به دلیل گرمی هوا و کمبود آب ترافیک خیابان سئول امسال نسبت به سال‌های گذشته کمی کمتر بود.

انتهای پیام/