به گزارش پارس نیوز، 

در این نمایشگاه بیش از ۲۱۰ شرکت داخلی و خارجی انواع آسانسور ساختمان های اداری، مجتمع‌های تجاری و مسکونی، آسانسورهای نمای شیشه‌ای، انواع پله های برقی شهری و مراکز تجاری، پله های برقی ریلی، تابلوهای فرمان، نصب و راه اندازی، تجهیزات آسانسور هیدرولیک، کابین و درب طبقات، درب لولائی، پانل احضار، کفشک های فلزی، انواع طناب‌های فولادی، سیم بکسل، تسمه پروانه‌ها صنعتی، سنگ های مصنوعی کف آسانسورها،ورقهای استیل کابین، انواع جکهای هیدرولیک، موتور گیرلس و دیگرصنایع و تجهیزات وابسته را به نمایش گذاشتند.

از این تعداد مشارکت کننده، تعداد ۱۴۰ شرکت داخلی و ۷۰ شرکت دیگر هم خارجی و از کشورهای آلمان،ایتالیا، تایوان،ترکیه، ژاپن، چین، سوئیس،کرواسی و کره جنوبی هستند.

قرار است درحاشیه برپائی هفتمین نمایشگاه بین المللی آسانسور،پله برقی، بالابرها، نقاله ها، و صنایع و تجهیزات وابسته که در فضائی بالغ بر۲۵ هزار مترمربع بر گزار شده است، چند کنفرانس و کارگاه آموزشی نیز برگزار شود.

هفتمین نمایشگاه بین المللی آسانسور،پله برقی، بالابرها، نقاله ها، و صنایع و تجهیزات وابسته در سالن های ضلع غربی محل دائمی نمایشگاههای بین المللی برپا شده است و علاوه بر شرکت و کارخانه ها، انجمن های مختلف و مرتبط این صنعت نیز حضور و مشارکت دارند.

نمایشگاه صنعت آسانسور با هدف معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های این صنعت بالاخص با رویکرد صادراتی و همچنین ایجاد تعامل هرچه بیشتر فی ما بین صنعتگران آسانسور با فعالین بخش ساختمان و کمک به ارتقاء و افزایش سطح خدمات و رفاه در صنعت ساختمان و صنایع دیگر برپا شده است.

بکار گیری و استفاده از آسانسورهای نسل جدید دارای استاندارهای بین المللی، آشنائی تولیدکنندگاه داخلی با نوین ترین تکنولوژی های روز این صنعت، درگیرکردن دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی با صنعت تولید آسانسور و پله برقی، توجه به تولید و استفاده از آسانسورها و پله برقی‌های با مصرف حداقل انرژی و توجه به تولید داخلی، برخی دیگری از اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته است.

در سال های اخیری صنعت آسانسورسازی بویژه بخش کابین و تجهیزات کابین سازی در کشور به خوبی مورد توجه واقع شده و پیشرفت های قابل توجه ای در زمینه ساخت آسانسور صورت گرفته است.

رشد و توسعه صنعت ساختمان و بهره گیری از تکنولوژی های نوین در این صنعت ، موجب شده تا صنایع مرتبط با این بخش نیز روند توسعه و رشد خود را طی و همسو با تحولات ایجاد شده در جهت رفع نیازهای موجود حرکت کنند و لذا در دنیای امروز و همگام با گسترش بلند مرتبه سازی و برج سازی نیاز به صنعت آسانسور، پله برقی و صنایع بالابر هم، افزایش زیادی پیدا کرده است.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی‌آسانسور، پله‌برقی، بالابرها، نقاله‌ها، و صنایع و تجهیزات وابسته تا ۳۱ تیرماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمینمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.