به گزارش پارس نیوز، 

احسان نوش آبادی با بیان اینکه تلاش برای تکمیل دیوارهای حائل در تراز منهای یک تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک همچنان ادامه دارد اظهار کرد: معارض لوله گاز 8 اینچ از مسیر ساخت این مستحدثات رفع شد و عملیات خاکبرداری در این بخش از پروژه به اتمام رسیده است. پس از رفع معارض لوله آب باقی مانده و تکمیل دیواره های حائل، شرایط اجرای زیرسازی و در نهایت گشایش مسیر بلوار المپیک مهیا می‌شود.


وی تصریح کرد: طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک شامل یک تقاطع 3 سطحی است. در طرح موجود بزرگراه شهید حکیم در محل تقاطع با بلوار المپیک در تراز موجود ادامه پیدا می‌کند و حرکت شمالی- جنوبی بلوار یادشده به تراز منهای یک منتقل شده و گردش ترافیکی شمال به شرق از طریق یک پل جهتی تامین خواهد شد.


بنابر اعلام شهرنوشت، تقاطع بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک، از تقاطع‌های پرتقاضای سفر در مسیر این بزرگراه به شمار می‌آید. پلهای شرقی- غربی این تقاطع همزمان با گشایش ادامه بزرگراه شهید حکیم مورد بهره برداری قرار گرفت. تکمیل این پروژه علاوه بر تقویت ارتباط محلات موجود در ضلع شمال بزرگراه شهید حکیم با شبکه معابر بزرگراهی پایتخت، دسترسی بزرگراهی به ورزشگاه آزادی را تسهیل می‌کند. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه نیز به مرز 62 درصد رسیده است.