به گزارش پارس نیوز، 

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: میزان مصرف بنزین روز گذشته به یک میلیون و 364 هزار لیتر رسید که نسبت به یکم اردیبهشت سال گذشته 32 درصد رشد داشته است، همچنین مصرف نفت‌گاز در روز گذشته 57 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته و به یک میلیون و 102 هزار لیتر رسیده بود.

فاطمه کاهی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره صف طولانی در جایگاه‌های عرضه سوخت در برخی شهرهای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این صف‌ها به دلیل نوسانات نرخ دلار و نگرانی مردم بابت ارز بوده و ارتباطی به کمبود سوخت ندارد.

وی با اعلام اینکه سوخت به میزان کافی در تمامی جایگاه‌های منطقه موجود است، یادآور شد: ایجاد صف‌های طولانی به دلیل افزایش تقاضا بوده است و در کلیه جایگاه‌های استان سوخت به میزان کافی موجود است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: روز گذشته در چابهار، ایرانشهر و نیکشهر که شاهد ازدحام بیشتری در جایگاه‌های عرضه سوخت بوده ایم، میزان مصرف بنزین به یک میلیون و 364 هزار لیتر رسید که نسبت به یکم اردیبهشت سال گذشته 32 درصد رشد داشته است، همچنین مصرف نفت‌گاز در روز گذشته 57 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته و به یک میلیون و 102 هزار لیتر رسیده بود.