به گزارش پارس،به نقل از تسنیم در حالی که کمتر از 48 ساعت تا اربعین حسینی مانده، هنوز مرزهای غربی کشور در استان ایلام شاهد تجمع زائرانی است که در انتظار سفر به کربلای معلا هستند.

امروز «ستار محمودی» قائم مقام وزیر نیرو به استان ایلام سفر کرد تا از نزدیک شاهد خدمت رسانی کامل به زائران حسینی باشد. سفر این مقام مسئول با هدف نظارت بر اعمال مدیریت یکپارچه برای تأمین آب و برق زائران انجام شده و قرار است در این سفر، بازدیدهایی از طرح های مهم تأمین آب و برق این استان صورت بگیرد.

قائم‌مقام وزیر نیرو در خصوص این سفر گفت: در این سفر از تعدادی از پروژه‌های مهم ملی و استانی که نقش مهمی در برقراری تعادل و ذخیره‌سازی آبی در مدیریت منابع آب استان دارند بازدید می کنم.

وی افزود: استان ایلام با توجه به ویژگی‌های خاصی که از آن برخوردار است، به لحاظ تردد زائران و شرایط طبیعی موجود گاهی به لحاظ خدمات‌رسانی دچار مشکلاتی می‌شود که لازم است پیش‌بینی‌های کافی در خصوص تهیه خدمات و تجهیزات مورد نیاز صورت پذیرد؛ بایستی تمهیدات و زیربناها و بسترهای لازم فراهم شود تا در بحث آب و فاضلاب و برق، خللی در خدمات‌رسانی به مردم استان ایجاد نشود.

محمودی ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب را از دیگر اهداف این سفر ذکر کرد و گفت: این سفرها باعث خواهند شد تا ضمن آگاهی از روند اجرای پروژه‌ها و تسریع در امر خدمات‌رسانی،‌ چنانچه نارسایی و مشکلاتی وجود دارد، از طریق سامانه‌های کشوری پیگیری و در روند اجرایی آن تسهیل شود.

وی ادامه داد: بازدید از مسیری که تسهیلاتی را برای زائران حسینی در راه زیارت کربلای معلی فراهم می‌کند و همچنین بازدید از ترانزیت پایانه‌ای و خدمات‌رسانی به منظور بازسازی و بهسازی مسیرهای سیل زده و ایمن‌سازی و جلوگیری از اتفاق‌ها و حوادث آتی بخش دیگری از این سفر است که امیدواریم تاثیر مثبت آن را در منطقه شاهد باشیم.

قائم مقام وزیر نیرو تا پایان روز اربعین در ایلام خواهد بود.