به گزارش پارس،به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور موسی الرضا ثروتی‌ با بیان اینکه فرودگاه‌ها به عنوان پایه و زیرساخت‌های اصلی کشور به شمار می‌آیند،‌ به رشد همه جانبه کشورهای شرق آسیا در صنعت هوانوردی و فرودگاهی اشاره کرد.

وی گفت: ما نیز باید با رصد قوانین بین‌المللی، راهکارهای نوین و بکارگیری تجهیزات و امکانات جدید بتوانیم در دنیای پر رقیب امروزی عرض اندام کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به کمبودهای تکنولوژیکی در صنعت هوانوردی کشور و به‌ویژه در فرودگاه‌ها اشاره کرد و گفت: صنعت هوایی ما در حال حاضر از برخی کمبودها رنج می‌برد که از آن جمله می‌توان به نبود هواپیمای فلایت چک در فرودگاه‌ها به‌ عنوان یک ضرورت اشاره کرد.

ثروتی تاکید کرد: متناسب با فشار بر صنعت فرودگاهی و افزایش وظایف فرودگاه‌ها، باید نیروها، امکانات و تجهیزات مورد نیاز شرکت فرودگاه‌ها نوسازی شود.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات‌ شرکت فرودگاه‌های کشور و صنعت فرودگاهی نیازمند قوانین تازه هستیم٬ گفت: دولت باید در قالب لایحه‌‌ای شرکت فرودگاه‌ها را از مشمولیت و چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری خارج کند تا این شرکت بتواند آزادانه و با پویایی، نیروی مورد نیاز و امکانات لازم را تامین کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با یادآوری برخی مصوبات مجلس شورای اسلامی برای کمک به افزایش توان مالی شرکت فرودگاه‌ها گفت: کمیسیون برنامه و بودجه به نوبه خود آماده بررسی نیازها و درخواست‌های شرکت فرودگاه‌ها در قالب لایحه مورد نظر است.

انتهای پیام/