به گزارش پارس به نقل از فارس، حسین شجاعی رئیس کارگاه مرکزی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان عصر امروز در حاشیه بازدید از کارگاه مرکزی این شرکت، اظهار کرد: این کارگاه با ‌دارا بودن سهم بسیار در تامین ادوات و قطعات مورد نیاز کارخانه‌ها و تعمیر و بازسازی سامانه‌های این شرکت، به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی اقتصادی دست یافته است.

وی با اشاره به ساخت دو عدد لابیرنت سیل الکتروکمپرسور شماره 101 در کارگاه مرکزی شرکت نفت و گاز گچساران، افزود: ساخت و نصب قطعات مذکور با تلاش بسیار آقایان علی محمدی‌زاده و محمود باقریان ‌از متخصصان و نخبگان این شرکت در مدت زمان 10 روز ه انجام  شده است.


 رئیس کارگاه مرکزی شرکت بهره‌برداری نفت و گازگچساران با بیان اینکه ساخت این قطعات از دستاوردهای بزرگ این شرکت بوده است، تصریح کرد: تهیه این قطعات از شرکت‌های سازنده، علاوه‌بر صرف زمان، هزینه ارزی و اقتصادی بسیاری را برای این شرکت به همراه داشت که خوشبختانه با استفاده از توان و دانش متخصصان جوان این شرکت ‌توانستیم به این مهم دست یابیم.

شجاعی با اشاره به اینکه تاسیسات شرکت نفت گچساران در چهار استان کهگیلویه و بویر‌احمد، فارس، بوشهر و خوزستان به صورت پراکنده قرار دارند، عنوان کرد: تعهد و کار این کارگاه با توجه به این گستردگی‎ها بسیار سخت است.


وی ادامه داد: خوشبختانه با همدلی نیروهای جوان  و متخصص این شرکت موفق شدیم که در کمترین زمان و با بیشترین بازدهی، فعالیت‌های خوبی را انجام دهیم.

این مسئول با بیان اینکه این کارگاه از جمله بخش‌هایی بوده که در شرکت نفت گچساران وظایف پشتیبانی عملیاتی را برعهده دارد، اذعان کرد: تعمیر، تولید و ساخت قطعات تازه و نوآوری‎های مرتبط با قطعات از مهم‌ترین فعالیت‌های این کارگاه است.


رئیس کارگاه مرکزی شرکت بهره‌برداری نفت و گازگچساران‌ در پایان خاطرنشان کرد: لابیرنت سیل یکی از انواع نشت‌بندهاست که در صنعت نفت برای جلوگیری از نشت سیالات نفت و گاز، به منطقه کم فشار از محل بین قطعات گردنده و ثابت در نظر گرفته می‌شود.