به گزارش پارس به نقل از ایلنا، سید مناف هاشمی، در نخستین نشست اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با وزیر و معاونین و مسئولین این وزارتخانه، گزارشی کامل از عملکرد معاونت پشتیبانی، در حوزه مالی و عمرانی، ارائه کرد.


سید مناف هاشمی گفت: بودجه جاری وزارت در سال ۱۳۹۳،کمتر از دویست میلیارد تومان بود و ما توانستیم که نود و نه ونیم درصد از این رقم را تخصیص داشته باشیم.

معاون پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، رقم اختصاص داده شده به فدراسیون ها را، هفتاد و پنج میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در کنار رقم یاد شده، بیست میلیارد تومان نیز به هیئت های ورزشی استان ها پرداخت کرده ایم که ده میلیارد آن طبق برنامه، و ده میلیارد دیگر نیز، بر اساس پیگیری ها و مطالبات ورزشی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی،بین استان ها و شهرهای مختلف کشور، تقسیم شده است.

هاشمی گفت: کل پول دریافتی وزارت در حوزه عمرانی ،نود وسه میلیارد تومان بوده که معادل چهل و چهار درصد است .وی افزود:با همه همراهی و همکاری های عزیزانمان در مجلس و به ویژه اعضای محترم فراکسیون ورزش، .توانستیم بودجه مناسب تری به ورزش اختصاص دهیم.اما به دلیل تخصیص های فراوانی که داشته و داریم، این بودجه نیز، جوابگوی نیازهای جاری و عمرانی ما نیست.

سید مناف هاشمی، کل اعتبار جاری و عمرانی وزارت ورزش و جوانان در سال ۱۳۹۴، هشتصد و نوزده میلیارد تومان اعلام کرد و تصریح کرد:قانون مالیات بر ارزش افزوده در حوزه ورزش، اجرائی نشده و حتی پنج در صد هم به ورزش اختصاص داده نشده است.

شایان ذکراست که نشست یاد شده، روز دوشنبه ۲۴/۱/۹۴ و در محل سالن اجتماعات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.