به گزارش پارس ؛ سایت اتاق پرس خبر داد: با تمام شدن ثبت نام انتخابات اتاق بازرگانی تهران در ساعت ۲۲ روز ۱۱ بهمن ماه و انتشار لیست ثبت نام کنندگان در فایل اکسلی از سوی سایت رسمی اتاق تهران، اتفاقاتی افتاد که انتخابات را وارد مرحله جدیدی کرد.

در لیست ارائه شده اسامی ۲۴۹ نفر اعلام شده بود که ردیف ۲۴۹ آن نام خانم شهرزاد بهزادیان از شرکت بین المللی توسعه تجارت آشار ثبت شده است.

FZ0ixNr7uaay در ساعت های پایانی روز نهایی ثبت نام کاندیدها حمید رضا عارف، پسر محمدرضا عارف برای ثبت نام و کاندید شدن در انتخابات به محل ثبت نام مراجعه کرده و به علت نقص مدارک از وی ثبت نام به عمل نمی آید.

اما در کمال ناباوری در روز بعد، لیست کاندیدها به صورت فایل پی دی افی، از سوی اتاق تهران منتشر می شود که نام وی به عنوان کاندیدا و در همان ردیف ۲۴۹ و همان شرکت بین المللی توسعه تجارت آشار قرار گرفته است.

           0fVftzMLCgOa
این در حالی است که بر اساس قانون انتخابات، بعد از اتمام زمان نهایی، ثبت نام اعضای جدید غیرقانونی بوده و تخلف محسوب می شود.

این در حالی است که طیف های سیاسی نزدیک به پدر این آقازاده در فتنه ۸۸ با غوغاسالاری به دنبال این بودند که انتخابات ریاست جمهوری را زیر سوال ببرند. در آن زمان این گروه سیاسی، با هیاهوی بسیار شعار عدم پیروی از قانون را به کاندیدهای دیگر نسبت داده و بر طبل فتنه می کوفتند و این واژه یک لحظه از دهان اعضای این گروه خارج نمی شد.

اما گویا با مرور زمان، شعار بودن این افکار به اثبات رسیده است که این آقازاده به خود اجازه می دهد چنین اقدامی را انجام دهد.

سوال اساسی اینجاست که کسانی که تنها برای ثبت نام در اتاق بازرگانی که به لحاظ اهمیت ، قابل مقایسه با انتخابات ریاست جمهوری نیست، در برابر چشم همگان چنین تخلف آشکاری را مرتکب می شوند، چگونه می توانند ادعا کنند که از قانون تبعیت کرده و خواهند کرد.

گویا تخلف در دایره لغوی این افراد به گونه ای تعریف شده است که اگر فرد دیگری این کار را انجام دهد متخلف بوده ولی اگر این کار از طرف خود و آشنایان انجام شود، هیچ تخلفی اتفاق نیفتاده است.

باید منتظر بود و دید که هیئت نظارت بر انتخابات اتاق در خصوص این تخلف محرز چه کرده و وظایف قانونی خود را انجام می دهد یا خیرو شاید باید منتظر شگفتی های دیگر از مدعیان قانون مداری بود.