به گزارش پارس؛ حیدر نوروزی در گفتگو با مهر گفت: شورای مسکن در استانداری با حضور معاون عمرانی استانداری پیگیری و در شهرستانها با حضور فرماندار و دبیری اداره راه و شهرسازی فعال است.

مدیرکل راه وشهرسازی مازندران با اعلام این مطلب که مشکلات مسکن مهر محمودآباد و سرخ رود مورد بررسی قرار گرفت، عنوان داشت: با پیگیری فرماندار و امام جمعه محمودآباد درباره دغدغه هایی که داشتند بررسی لازم صورت گرفت و قرارشد کمیته ای تشکیل و موضوع را بررسی و در نهایت با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

نوروزی بر ایمنی راههای مواصلاتی استان تاکید کرد و افزود: در مورد پروژه های راه و شهرسازی، دوربرگردان ها، رفع نقاط حادثه خیز، نصب تابلوهای اخباری، انتظامی، خط کشی محورهای مواصلاتی اقدامات خوبی انجام شد و تاکید من به معاون راهداری استان این بود که پیگیری های لازم درمورد ایمنی راه های مواصلاتی شهرستانی به جد در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی در باره احداث دوربرگردان ها که یکی از مشکلات شهرستان ترافیکی شهرستان محمودآباد است تصریح کرد: ما دستگاه اجرایی هستیم به تناسب اعتباری که به اداره کل راه و شهرسازی استان اختصاص داده می شود، اجرای پروژه های عمرانی، فنی و راهسازی را به عهده می گیریم و علیرغم تمام این موارد با توجه به تاکید و حساسیتی که فرمانداری داشتند دستورات اکید به معاون راهداری برای پیگیری لازم را دادم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اعلام اینکه راهداری زمستانه در دستور کار این اداره قرار دارد، اظهار داشت: با شروع زمستان ۳۰ اکیپ راهداری در قالب ۱۸۵ ماشین و ۳۲۰ راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

حیدر نوروزی نوروزی بارش برف و باران را در استان زودتر از سال قبل اعلام و افزود: با توجه به شروع بارش ها و چون زودتر از سال قبل شروع و بارش برف و باران را در غرب استان داشتیم، خرید نمک و دپو در راهدارخانه جزو برنامه های اصلی ما بود.

مدیرکل راه وشهرسازی استان محورهای برفگیر مازندران را ۳۵۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: حدود ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای استان به جد برفگیر است، چه در زمان تر سالی و چه خشک سالی که خرید شن و نمک در آن محورها و دپو در راهدارخانه ها جزو برنامه های اصلی ماست.

وی از تجهیز ۲۰ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: راهداری زمستانه در جزو برنامه های کاری اداره کل قرار گرفته است.