به گزارش پارس به نقل از تسنیم،‌ در پنجاه و هفتمین جلسه هفتگی کمیسیون عمران و حمل و نقل بعدازظهر امروز (یکشنبه) با حضور علیرضا دبیر(رئیس کمیسیون برنامه و بودجه) هاشمی تشکری (معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران)، سنندجی (مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی) و مظفر (رئیس سازمان نظارت بر تاکسیرانی تهران) به ریاست دنیامالی (رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل) برای تعیین نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیران عامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی درباره چگونگی سرویس دهی به مدارس و به خصوص مدارس استثنایی توضیحاتی ارائه دادند. رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل از مدیران اتوبوسرانی و تاکسیرانی خواست در نحوه سرویس دهی به مدارس موضوعاتی همچون استفاده از رانندگان مجرب، خودروهای استاندارد و مناسب و رعایت تعداد سرنشین در نظر گرفته شود.

دنیامالی گفت: «سرویس دهی به مدارس به خصوص دبستان بسیار اهمیت دارد و باید از رانندگان و خودروهایی استفاده شود که دارای استانداردهای لازم و مناسب باشند تا نگرانی خاصی برای والدین ایجاد نشود.» علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز در این جلسه خواستار ایجاد مکانیزم دقیقی از سوی آموزش پرورش استان، تاکسیرانی و اتوبوسرانی برای نظارت دقیق بر دریافت نرخ مصوب شورا از دانش آموزان شد تا شاهد اخذ نرخ های چندگانه در سرویس دهی به مدارس نباشیم.

در نهایت با نظر کمیسیون‌های عمران و حمل و نقل و برنامه و بودجه مقرر شد ۲۰ درصد به صورت واحد بر نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی آینده در نظر گرفته شود. همچنین گفتنی است مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز قول داد تمام ۵۴ مدرسه استثنایی را تحت پوشش سرویس دهی خود قرار دهد.