به گزارش پارس به نقل از تسنیم؛ در آخرین روز معاملاتی هفته، ۱۵۱ هزار و ۷۰۰ تن تیرآهن و میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان در تالار محصولات صنعتی ومعدنی بورس کالا داد و ستد شد.
همچنین در این مدت ۶۶ هزار تن سبد میلگرد ۲۵ تا ۱۲-A۳ و ۵ هزار و ۷۰۰ تن سبد طول کوتاه میلگرد و تیرآهن این شرکت به تر تیب به قیمت ۱۶ هزار ریال و ۱۴ هزار و ۸۰۷ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی داد و ستد شد.
افزون بر این؛ این تالار شاهد معامله ۵ هزار و ۵۰۰ تن سبد میلگرد ۲۵ تا ۱۴-A۳ شرکت فولاد آذربایجان، ۲ هزار و ۲۰۰ تن میلگرد کلاف ۸-A۳ نورد فولاد صنعتی و ساختمانی یزد و ۲۰ کیلوگرم شمش طلای موته بود.
در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز روزگذشته، ۵۶۰ تن جو دامی و ۱۶۰ تن گندم دامی قزاقستان به قیمتهای ۹ هزار و ۱۸۰ ریال و ۹ هزار و ۵۰ ریال داد و ستد شد.
در گروه گازها و خوراکها ۱۵۰ تن آرگون پتروشیمی فخر و شیراز به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال و در گروه مواد شیمیایی ۱۷ هزار و ۹۶ تن انواع مواد شیمیایی به ارزش بیش حدود ۲۶۴ میلیارد ریال داد و ستد شد.
همچنین، در گروه قیر ۱۳ هزار و ۱۰۰ تن قیر شرکت نفت جی، پویندگان فن و تجارت بین الملل و توسعه کروس انرژی در تالار صادراتی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت. علاوه بر این بیش از یکهزار و ۴۰۰ تن قیر نیز در تالار داخلی معامله شد.
در مجموع حجم معاملات این روز در بورس کالا به ۱۹۲ هزار تن و ارزش آن به بیش از ۳ هزار میلیارد ریال بالغ شد.