به گزارش پارس ، فارس به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت چینی هووآوی در سری محصولات Honor خود دو گوشی هوشمند اندرویدی روانه بازار کرد. نخستین محصول که در خانواده فبلت ها طبقه بندی می شود نمایشگر ۵.۵ اینچی دارد و Honor ۳X نام گرفته است و محصول دیگر با نام Honor ۳C با نمایشگر ۵ اینچی به دست کاربران می رسد که البته هر دو دستگاه قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارند.

فبلت Honor ۳X شامل نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی می شود که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل پخش می شوند. البته هووآوی گفته است که اگر کاربران بخواهند تصاویر را در این محصول با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی به نمایش بگذارند، مصرف باتری ۲۰ درصد بیشتر می شود.

این گوشی هوشمند/رایانه لوحی تراشه مرکزی MediaTek MT۶۵۹۲ با ۸ هسته پردازشگر و توان ۱.۷ گیگاهرتز برای هر هسته را شامل می شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می توان به رم ۲ گیگابایتی، دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ mAh اشاره کرد.

فبلت ۳X قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد و ورودی مخصوص مینی سیم کارت نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

اما گوشی هوشمند Honor ۳C هوآوی نیز شامل نمایشگر لمسی ۵ اینچی از نوع LPTS می شود که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به نمایش درمی آیند. این گوشی هوشمند پردازنده چهار هسته ای MediaTek MT۶۵۸۲ با توان ۱.۲ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می توان به دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسی سونی، دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی، رم ۲ گیگابایتی و نسخه ۴.۲ سیستم عامل اندروید اشاره کرد.