به گزارش پارس نیوز، 

نشانه ها و اقداماتی برای پسر شدن جنین

علامت هایی که پسر شدن جنین را نشان می دهند می تواند در رابطه شما با همسرتان و نوع تغذیه شما باشد . اقدام به بارداری در فصل و شرایط خاص هم در این مورد بی تاثیر نیست .پدر و مادر معمولا نسبت به تعیین جنسیت کودک خود حساس هستند. حتی توان تحمل رسیدن به هفته 16 بارداری را که درآن تعین جنسیت می شود را ندارند. گاهی تا زمان تولد جنسیت نوزاد خود ر ا باور نمی کنند. آیا واقعا راهی وجود دارد که دختر و یا پسر بودن نوزاد خود را تشخیص داد و یا پیش بینی کرد؟مطالعات مختلفی در این زمینه امجام شده است که فرصت به پدر و مادر داده میشود تا برای تعیین جنسیت مورد نظر خود تلاش کنند. فاکتورهای مختلفی بر روی تعیین جنسیت اثر گذار است. مثلا فصلی که پدر و مادر اقدام به بارداری می کنند؟ و یا اینکه پدر و مادر شغل استرس زا دارند و یا خیر؟whitening cream

افزایش احتمال بالای پسردار شدن و پسرشدن جنین با علائم زیر:

نشانه ها و علامت هایی که در ادامه می خوانید بخشی از مبحث پسر شدن جنین است.

برای پسر شدن جنین شما و همسرتان یکجا و باهم زندگی کنید:

مطالعات انجام شده بر روی 48 میلیون تولد در امریکا نشان داد ، پدر و مادری که باهم ازدواج کرده و دریک مکان باهم زندگی میکنند، احتمال تولد نوزاد پسر در آنها بالا است.

مطالعه دیگر بر روی 86 هزار زوج امجام گرفت و نتایج اینگونه بود که زوج هایی که ازدواج کرده و باهم زندگی می کنند، پسر دارند. هیچ تئوری در ایم زمینه وجود ندارد که علت آن را مشخص کند.

علامت هایی که پسر شدن جنین را نشان می دهد

اقدام به باردار شدن و پسر شدن جنین در کمتر از یک سال ازدواج

اگر رابطه شما تازه شروع شده و برای آن مهیج هستید،شما احتمالا سکس بیشتری خواهید داشت و سکس بیشتر اسپرم را فعالتر می کند.

اما چرا؟ چون اسپرم سبک است و سر کوچک و دم کوتاهی دارد. این ویژگی به آنها این توانایی را می دهد که حتی با وجود موکوس کم در واژن در شروع نزدیکی، اسپرم بتواند خود را به تخمک برساند. اگر شما مکرر سکس دارید اسپرم شما این توانایی را دارد در ابتدا و انتهای باروری شما قدرت داشته باشد.

برای پسر شدن جنین شما خوب غذا می خورید 

در مطالعه ای 740 زن بریتانیایی براساس میزان کالری دریافتی به دو گروه تقسیم شدند. زنانی که بالاترین دریافت کالری ( تقریبا 2413 کالری ) در روز را داشتند، 56 درصد پسردار شدند. و افرادی که کالری کمتری دریافت کردند تقریبا 2238 کاری در روز، تنها 41 درصد آنها پسردار شدند.

مطالعه دیگر بر روی 68 میلیون تولد انجام شد وزنانی که اضافه وزن گیری در دوران بارداری خود داشتند، تقریبا پسردار شدند. جنین پسر حساس تر بوده و با ذخایر کم غذایی نمی تواند زنده بماند و اینکه رشد کند. جنین دختر قویتر بوده و دوران بارداری سختر است و می تواند حتی با ذخایر اندک هم زنده بماند. حتی نوع مواد غذایی که قبل از باردار شدن خورده اید تاثیرگذار است.

اقدام به بارداری در فصل تابستان راهی برای پسر شدن جنین

در اغلب کشورها، پسر ها متولد فصل تابستان هستند و دخترها متولد فصل زمستان هستند. شاید به این دلیل باشد که باکتری ها و ویروس های عفونی اغلب در فصل زمستان دیده میشود. جنین پسر بسیار حساس است و نمی تواند با وجود این عفونت ها و ویروس ها زنده بماند.

شما دیابت بارداری دارید پس نشانه پسر شدن جنین است

مادرانی که جنین پسر دارند احتمال بروز دیابت بارداری در آنها بالا است. مکانیسم آن کاملا شناخته شده نیست. اما احتمال می رود که جنین پسر با عملکرد سلول های متاثر از متابولیسم گلوکز در ارتباط باشد.