به گزارش پارس نیوز، 

7 نسخه گیاهی برای درمان نازایی زنان

با توجه به پیچیدگی ناباروری و نازایی زنان و مردان ، پزشکان روش های دقیق و گسترده ای را تا کنون کشف و اجرا کرده اند. در میان روش های درمان نازایی زنان از سالهای دور تا کنون نسخه های گیاهی موثر در بخش طب سنتی تجویز شده است که درمانگرهای گیاهی بسیار قوی هستند.

شبدر قرمز برای درمان نازایی زنان

معمولا مشکلات هورمونی در زنان می تواند دلیل نازایی باشد. اندومتریوز و یا ضخیم شدن دیواره ی رحم نیز ممکن است باعث نازایی زنان شود. نوشیدن چای شبدر قرمز سه بار در روز برای تنظیم نوسان هورمونی و نیز از میان بردن رشد بی رویه ی بافت های دیواره ی رحمی بسیار مفید است.

 درمان نازایی زنان با گیاه شیرین بیان

میزان پایین استروژن در بدن زنان می تواد به نازایی بینجامد. گیاه شیرین بیان به نوعی می تواند کار استروژن را در بدن زن انجام دهد. این ترکیب می تواند عدم تعادل هورمونی بدن زن را تنظیم کند.

 گل پنج انگشت یک درمانگر عالی نازایی زنان

گل و گیاه پنج انگشت برای درمان نازایی زنان با داروهای گیاهی

گل پنج انگشت در زمان های قدیم به عنوان میوه ای شناخته می شدند که باعث کاهش قوای جنسی می شد. با این حال این توت ها برای درمان نازایی استفاده می شوند. گل پنج انگشت به پخش استروژن، پروژسترون و تستسترون٬ که تمام شان برای باروری مفید هستند، در بدن کمک می کند.

تاثیر توت مار در درمان نازایی زنان

توت مار گیاه دیگری است که دارای ترکیباتی بسیار شبیه استروژن بوده و باعث تنظیم عدم تعادل استروژن در وضعیت بدن زن می شود.

روغن گل مغربی برای تقویت رحم و درمان نازایی زنان

برای افزایش مواد مخاطی گردن رحم،٬ 2000 میلی گرم از روغن گیاه مغربی را می توان هر روز بعد از مشورت با گیاه شناس مربوط در راستای مقدار مشخص آن٬ استفاده کرد.

ماکا نازایی زنان را درمان میکند

ماکا گیاهی است که برای درمان عدم تعادل هورمونی در زنان استفاده می شود. استفاده از آن باعث افزایش ترشح هورمون لوتئین ساز که مسئول چرخه ی تخمک گذاری و تنظیم آن است، می شود.

گیاه دونگ کویی یک درمان طبیعی نازایی زنان

دونگ کویی گیاهی است که برای درمان مشکلات مختلفی که به اعضای تناسلی زن مربوط است استفاده می شود. مصرف دونگ کویی ، رحم را برای پرورش جنین آماده می کند.