به گزارش پارس به نقل از فارس، حمید استیلی ابتدا در خصوص دربی پیش رو اظهار داشت: با توجه به بردی که پرسپولیس مقابل تیم جوان و باانگیزه فولاد کسب کرد به نظرم این برد تاثیر زیادی در موفقیت پرسپولیس در بازی آینده دارد. پرسپولیس با روحیه عالی و خیلی خوب خود را برای بازی ای آماده می کند که همیشه حساس بوده و اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: همه می گویند دربی سه امتیاز دارد اما من می گویم نتیجه این بازی خیلی مهم تر از این حرف هاست. خیلی دوست دارم دایی و تیمش برنده این بازی باشند و از پیشکسوتان می خواهم که حمایت را در این شرایط حساس فراموش نکنند.

استیلی در مورد حضور خلعتبری در پرسپولیس نیز گفت: به نظرم خلعتبری همین که در لیگ جعلی خلیج عربی بازی نکرد کارش بسیار مهم، بزرگ و غیرقابل وصف بود. او می تواند با بازی خوب خود به قدرت پرسپولیس اضافه کند. همین جا به عنوان یک پیشکسوت به نمایندگی از همه از هدایتی تشکر می کنم که پرسپولیس را تنها نگذاشت.

استیلی همچنین درباره مراودات بازیکنان امید و بزرگسال در فصل جدید نیز گفت: بالاخره دادن بازیکنان از تیم بزرگسالان به امید و بالعکس در فوتبال حرفه ای حرف اول را می زند. من از دایی به خاطر این حرکت تشکر می کنم و امیدوارم در آینده نیز این اتفاق ها بیشتر بیافتد. قطعا نگاه دایی حرفه ای است و با نگاه ویژه به تیم های پایه این تصمیم خوب و بزرگ خود را گرفته است.

وی افزود: من خیلی خوشحالم که در این شرایط برخلاف دوران من از دایی حمایت می شود. حمایت هواداران در برد فولاد به نظر من ۲۰ بود. امیدوارم بیشتر این حمایت ها را در آینده ببینیم چون حفظ آبروی پرسپولیس و دایی حفظ آبروی من است و هیچ فرق خاصی ندارد. ما همه می خواهیم پرسپولیس موفق شود و همه باید یکدل باشیم.