بازی های ایرانی همیشه از محبوبیت خاصی میان کاربران ایرانی برخوردار بوده است. متاسفانه تحریم‌های اعمال شده روی گوشی‌های آیفون از نصب برنامه‌های ایرانی روی این دستگاه‌ها جلوگیری می‌کند. با این حال، در این مطلب به معرفی بهترین بازی های ایرانی رایگان iOS می‌پردازیم که می‌توانید بدون مشکل و به راحتی این نرم افزارها را دانلود کنید.

بازی‌های ایرانی به دلیل برخورداری از رابط کاربری فارسی، متناسب بودن با فرهنگ و آداب و رسوم و از همه مهم‌تر داستان سرایی‌های خارق‌العاده توانسته‌اند اوقات خوشی را برای کاربران به‌وجود آورند. اگر به بازی‌های ایرانی روی گوشی های آیفون علاقه دارید، پس این مطلب را از دست ندهید.

فهرست بهترین بازی های ایرانی روی آیفون

فهرستی که در ادامه مقابلتان قرار خواهد گرفت، بر اساس محبوبیت و تعداد دانلود میان کاربران ایرانی تنظیم شده است. همچنین بازی‌های معرفی شده در دسته‌بندی‌های مختلفی مانند پازل، جدول، اکشن و مولتی‌پلیر قرار می‌گیرند.

بازی جدولستان برای ایفون

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های منتشر شده روی سیستم‌عامل iOS بازی جدولستان برای آیفون است. اگر به بازی‌های سبک جدولی علاقه دارید، با دانلود جدولستان برای ایفون می‌توانید ساعت‌ها خودتان را سرگرم و به چالش بکشید. از نکات مثبتی که باعث افزایش ارزش دانلود جدولستان با لینک مستقیم برای آیفون می‌شود می‌توان به گرافیک بی‌نظیر، چالش‌های متنوع، ارائه آموزش حین بازی و پشتیبانی از آیفون اشاره کرد.

بازی آمیرزا برای آیفون

قطعا برای یکبار هم که شده نام آمیرزا به گوشتان خورده است؛ در واقع آمیرزا برای آیفون یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ایرانی به حساب می‌آید که هر روز به تعداد کاربران آن اضافه می‌شود.

با دانلود بازی آمیرزا برای ایفون طیف گسترده‌ای از مراحل پیش رویتان قرار می‌گیرد که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند.

دانلود بازی آمیرزا با لینک مستقیم برای آیفون

وظیفه اصلی بازیکن بعد از دانلود بازی آمیرزا برای ایفون رایگان، پیدا کردن درست‌ترین ترکیب کلمات از میان حروف بهم ریخته است. از ویژگی‌هایی که با دانلود بازی آمیرزا با لینک مستقیم برای آیفون برایتان در نظر گرفته شده می‌توان به انیمیشن‌های جذاب و بامزه، بیش از هزاران کلمه برای به چالش کشیدن هوش خود، گرافیک بالا و مناسب، موسیقی سنتی و ایرانی، افزایش میزان دقت و دیگر موارد.

با دانلود مستقیم آمیرزا برای ایفون رایگان به مراحل متنوعی دست پیدا می‌کنید که با مرور زمان به سطح سختی آن اضافه می‌شود و ممکن است برای گذراندن هر مرحله چندین ساعت تلاش کنید. پس اگر به دنبال افزایش هوش و دقت هستید، حتما دانلود مستقیم آمیرزا برای آیفون را در لیست کارهای خود قرار دهید.

بازی کوییز اف کینگز ios

یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های ایرانی که طی سال‌های اخیر توانسته محبوبیت خود را حفظ کند، کوییز آف کینگز iOS است. با دانلود کوییز اف کینگز ios رایگان ساعت‌ها می‌توانید با دیگر کاربران این بازی به‌صورت آنلاین به رقابت بپردازید و سطح اطلاعات عمومی خود را به چالش بکشید.

کوییز اف کینگز برای ایفون رایگان یک بازی فکری آنلاین است که برای سیستم‌عامل iOS هم توسعه داده شده که در آن کاربران در زمینه‌های مختلفی مانند ورزش، اطلاعات عمومی، هنر، موسیقی، تاریخ، علم و دیگر موارد به رقابت می‌پردازند. بازیکنانی که بیشترین پاسخ صحیح در بازی کوییز اف کینگز برای ایفون داشته باشند، برنده بازی خواهند بود.

دانلود منچرز برای ایفون با لینک مستقیم

با دانلود کوییز اف کینگز ios نسخه وب از ویژگی‌ها و امکانات جالبی برخوردار خواهید شد که شامل مراحل مختلف و چالشی با پیشرفت در بازی، امکان رقابت دوستان و کاربران دیگر از طریق شبکه‌های اجتماعی، گرافیک جذاب، صداگذاری حرفه‌ای، امکان بازی بدون ثبت نام و قابلیت چت کردن با رقبا می‌شود. پس اگر قصد دارید سطح دانش خود یا دیگران را به چالش بکشید، حتما اقدام به دانلود بازی کوییز اف کینگز ios کنید.

بازی جی تی ای سن اندرس ایفون

قطعا سری بازی‌های GTA یکی از محبوب‌ترین و پیش‌رو در صنعت بازیسازی به حساب می‌آید. جی تی سن اندرس ایفون و اکثر پلتفرم‌های دنیا منتشر شده است تا تمامی کاربران بتوانند از این بازی خاطره‌انگیز نهایت لذت را ببرند.

با دانلود مستقیم بازی جی تی ای 5 برای ایفون این امکان را خواهید داشت بازی جهان باز و محبوب کنسول‌ بازی را روی گوشی هوشمند خود تجربه کنید. داستان این بازی درباره کارل جانسون (CJ) است، گنگستری که بعد از کشته شدن مادرش به شهر خود بازمی‌گردد و درگیر ماجراهایی می‌شود.

صداگذاری حرفه‌ای، امکان دسترسی به کل نقشه، گرافیک خیره‌کننده، خط داستانی بسیار زیبا از مواردی هستند که باعث می‌شود دانلود جی تی ای سن اندرس برای ایفون را پیشنهاد دهیم.

دانلود جی تی ای برای ایفون

با دانلود بازی جی تی ای برای ایفون از ویژگی‌هایی نظیر دسترسی به خودروهای متنوع، امکان سرقت و رانندگی، انواع سلاح، برخورداری از نقشه بزرگ، سازگاری با دسته‌های بازی و نسخه کامل جی تی ای برای ایفون برخوردار خواهید شد. پس اگر به دنبال هیجان و ساعت‌ها سرگرمی هستید، دانلود جی تی ای سن اندرس برای ایفون را فراموش نکید.

بازی منچرز برای آیفون رایگان

بازی منچرز برای ایفون همان بازی منچز است که از محبوبیت بالایی میان کاربران ایرانی برخوردار است. با دانلود منچرز برای ایفون با لینک مستقیم می‌توانید ساعت‌ها خود را سرگرم کنید و با دیگر افراد به‌صورت آنلاین به رقابت بپردازید. استفاده از منچرز برای ایفون رایگان است، ولی برای دسترسی به برخی از آیتم‌های داخل بازی باید از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنید. با دانلود بازی منچرز برای آیفون رایگان بازیکن به زمین بازی منتقل می‌شوید که برای حرکت مهره‌های خود باید از تاس استفاده کنید. با برنده شدن در بازی منچرز برای ایفون رایگان سکه دریافت می‌کنید یا می‌توانید شانس خود را در گردونه شانس برای دریافت سکه‌های بیشتر امتحان کنید.

بازی شطرنج برای ایفون

دانلود مستقیم بازی منچرز برای ایفون مزیت‌های خود را دارد که به برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

  • رقابت آنلاین و آفلاین
  • قابلیت شخصی‌سازی مهره‌ها
  • صداگذاری حرفه‌ای
  • امکان بازی کردن به‌صورت گروهی با دوستان خود
  • قابلیت چت کردن هنگام بازی
  • برخورداری از هوش مصنوعی برای سخت‌تر کردن بازی

بازی منچرز از طرفداران بسیار بالایی برخوردار است و به‌صورت مداوم آپدیت می‌شود، پس همیشه نسخه اپدیت منچرز برای ایفون را دانلود کنید تا از قابلیت‌های جدید این بازی محبوب محروم نمانید.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که امکان دانلود بازی منچرز مود شده با لینک مستقیم رایگان ایفون وجود ندارد؛ چرا که این سیستم‌عامل در برابر نصب برنامه‌های اصطلاحا مود شده محدود است.

بازی شب های مافیا برای ایفون رایگان

یکی از بهترین بازی مافیا برای ایفون، بازی شب های مافیا صوتی برای ایفون است. تعداد بالای نصب و پلیرهای فعال نشان‌دهنده محبوبیت این عنوان هستند.

اگر به سبک بازی‌های مافیا علاقه دارید، بازی انلاین مافیا برای ایفون یکی از بهترین عناوین برای یادگیری و تجربه این سبک بازی هیجانی و فکری است.

دانلود بازی شب های مافیا برای ایفون

بازی مافیا برای ایفون رایگان حداقل از 5 نفر تشکیل شده که هر کدام از بازیکنان وظیفه خاص خود را دارند. شهروندان باید با استفاده از هوش و اعتماد، مافیا را از میان خود شناسایی کنند تا برنده شوند. دانلود بازی شب های مافیا فیلیمو برای ایفون به شما امکانات متنوعی می‌دهد:

  • گرافیک سه‌بعدی و جذاب بازی مافیا در اپ استور
  • نقش‌های متنوع و جالب
  • محیط ساده و کاربر پسند
  • آپدیت‌های منظم

اگر در مهمانی خانوادگی قرار دارید و به دنبال سرگرمی هستید، باید بگوییم با دانلود برنامه شب های مافیا برای ایفون می‌توانید تا ساعت‌ها خودتان را سرگرم کنید.

بازی لیگ مافیا برای iOS

عناوین مختلفی از سری بازی‌های محبوب مافیا منتشر شده، ولی هیچ‌کدام به اندازه دانلود لیگ مافیا برای ایفون مورد توجه کاربران قرار نگرفته است. اگر به دنبال رقابت سراسر هیجان هستید و از دانلود بازی شب های مافیا برای ایفون هم خسته شده‌اید، پس دانلود لیگ مافیا با لینک مستقیم را به هیچ عنوان از دست ندهید. از امکاناتی که با دانلود بازی مافیا برای ایفون به آن دسترسی پیدا می‌کنید، می‌توان به رقابت آنلاین، شرکت در بازی‌ها به صورت شهروند و مافیا، قابلیت چت، دسترسی به بیش از 20 کاراکتر، دسترسی به بیش از 10 محیط مختلف، امکان ایجاد گروه با دوستان و آشنایان و دیگر موارد اشاره کرد.

بازی پسرخوانده برای ایفون

یکی از بازی‌های محبوب که سالیانه تعداد زیادی از کاربران در آن به رقابت می‌پردازند تا جوایز مختلفی را برنده شوند، بازی پسرخوانده 3 ios است. با نصب بازی پسرخوانده اپل شما وظیفه رهبری یک خانواده مافیایی را برعهده می‌گیرد که باید با استفاده از سیاست و استراتژی خود، مناطق اطرافتان را از چنگ خانواده‌های رقیب خود در بیاورید.

با دانلود بازی پسرخوانده آیفون نسخه جدید به قابلیت‌هایی نظیر مبارزات تک به تک، پیشرفت و ارتقا، گرافیک خیره کننده، صداگذاری حرفه‌ای و امکان چت و دوستیابی دسترسی پیدا خواهید کرد.

پس اگر به ساخت خانواده مافیایی خود علاقه دارید، حتما از دانلود بازی پسرخوانده برای ایفون رایگان غافل نشوید.

بازی شطرنج برای ایفون

قطعا یکی از بازی‌های محبوب در پلتفرم iOS بازی شطرنج ایفون است. این بازی قدمت تاریخی دارد و بیشینه آن به صدها سال قبل باز می‌گردد. برخی از کاربران شاید وقت کافی برای انجام بازی شطرنج ندارند، برای همین می‌توانید با نصب بازی شطرنج روی گوشی خود در هر کجا و هر زمان این بازی را تجربه کنید. تعداد بالای نسخه‌های منتشر شده شاید کار را برای نصب بازی شطرنج روی گوشی آیفون سخت کند. با این حال یکی از بهترین بازی شطرنج برای ایفون ، Chess نام دارد. این بازی از گرافیک جذاب HD بهره می‌برد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. از نکات مثبت بازی شطرنج ایفون می‌توان به قابلیت قرار دادن زمان برای بازی، ذخیره بازی به صورت اتوماتیک، تخته‌های گوناگون، امکان بازی با دوستان یا هوش مصنوعی و قابلیت بازی کردن به‌صورت آنلاین اشاره کرد.

بازی جنگ های صلیبی برای ایفون

یکی از بازی‌های نوستالژی که همچنان از محبوبیت بالایی میان کاربران ایرانی برخوردار است، بازی جنگ های صلیبی ایفون است. با دانلود بازی جنگ های صلیبی 1 دوبله فارسی برای گوشی ایفون به قرون وسطا سفر می‌کنید. زمانیکه مسلمانان و مسیحی‌ها برای تصاحب سرزمین‌های مقدس واقع در فلسطین کنونی، سالیان طولانی در نزاع بودند.

شاید برایتان جالب باشد که Stronghold Kingdoms یکی بهترین بازی جنگ های صلیبی برای ایفون به حساب می‌آید و نسخه جدید جنگ های صلیبی برای ایفون که در گذشته روی کامپیوترها قرار داشت، است.

گر به سبک بازی‌های استراتژیک علاقه‌مندید، به هیچ عنوان از دانلود بازی جنگ های صلیبی برای ایفون غافل نشوید. با دانلود بازی جنگ های صلیبی 1 دوبله فارسی برای ایفون از نکات مثبت متعددی برخوردار خواهید شد:

  • گیم پلی ساده و روان
  • گرافیک خیره‌کننده
  • تجربه دوباره حس نوستالژی
  • صدا گذاری خیره‌کننده

پس اگر تاکنون در زمینه بازی‌های استراتژی تجربه‌ای نداشتید، چه بهتر که با جنگ های صلیبی ایفون این ژانر جذاب را تجربه کنید و ساعت‌ها در آن غرق شوید تا اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی بهترین بازی های رایگان iOS پرداختیم که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. تمامی بازی‌های معرفی شده در این مقاله می‌توانید همراه با جدیدترین نسخه از اپ استور قدیمی و محبوب سیبچه دانلود کنید.