شهر تنکابن در استان مازندران، یک مقصد فوق‌العاده برای تعطیلات نوروزی با امکان اجاره ویلا است. این شهر در قسمت شرقی شهر رامسر واقع شده و به جاذبه‌های طبیعی بکرش شهرت دارد. در واقع برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای خاص و خاطره‌انگیز در طبیعت، از دریا تا کوه و جنگل هستند، تنکابن گزینه خوبی است. پارک جنگلی چالدره در نزدیکی شهر و جنگل‌های دوهزار در مسیر آن، از جمله جاذبه‌هایی هستند که در سفر به این شهر ارزش دیدن دارند. همچنین، منطقه خشکه‌داران با جنگل‌های بکر و گونه‌های گیاهی و جانوری زیبا، یک مقصد دیگر برای گردشگران در تعطیلات عید نوروز است.

در سفر به تنکابن در ایام عید، دیدن دشت دریاسر، جنگل‌های دوهزار و سه‌هزار، پل چشمه کیله و آبشار سنگ بن چشمه نیز پیشنهاد می‌شود. این مناطق به عنوان نقاطی مهم شناخته می‌شوند که با مناظر خیره‌کننده‌شان به گردشگران یک تجربه خاص از طبیعت‌گردی را هدیه می‌دهند.

بهشت گمشده روی زمین در شهر سرسبز ماسال

اجاره ویلا ماسال

ماسال، شهری کوچک در کنار کوه‌های تالش و در ارتفاعات گیلان است، که با مناظر طبیعی خیره‌کننده و جذابیت‌های فراوان خود، به یک مقصد بی‌نظیر برای گردشگران تبدیل شده است. این منطقه با ییلاقات رویایی متعددی که دارد، به عنوان بهشت گمشده‌ی ایران و نگین سبز گیلان شناخته می‌شود و با دشت‌های وسیع، جنگل‌های سرسبز، رودخانه‌های پرآب، و آبشارهای بلند و خروشان، تبدیل به یکی از مقصدهای دیدنی و دل‌انگیز در ایران شده است.

برای تجربه‌ی آرامشی وصف نشدنی در این شهر زیبا، اجاره ویلا ماسال گزینه‌ای مناسب است. ویلاهای دلباز و مدرن در این منطقه، با امکانات رفاهی کامل، به گردشگران فرصت می‌دهند تا لحظاتی لذت‌بخش و آرام را در کنار طبیعت زیبا و دل‌انگیز ماسال سپری کنند. اجاره ویلا در ماسال، یک تجربه متفاوت از سفرهای شهری است و به گردشگران فرصت می‌دهد تا به‌طور مستقیم با فرهنگ و زیبایی‌های این منطقه آشنا شوند و از لحظاتی شاد و آرامش‌بخش بهره‌مند شوند.

سفر به چالوس، مقصدی رویایی برای عاشقان طبیعت

اجاره ویلا چالوس

سفر به چالوس از زیباترین جاده ایران آغاز می‌شود و از مسیر تا مقصد، هر قدم از آن جاذبه‌های بی‌نظیری وجود دارند، که می‌توان شگفتی‌ و زیبایی را در آن‌ها کشف کرد. در واقع چالوس از گذشته تاکنون مقصدی رویایی برای عاشقان طبیعت بوده است و همین موجب شده است تا اجاره ویلا چالوس فرصتی برای تجربه ناب‌ترین لحظات در دل زیبایی‌های بی بدیل طبیعت این منطقه باشد.

در سفر به چالوس پیشنهاد می‌کنیم در کنار طبیعت‌گردی، حتما سری به کاخ چایخوران این شهر بزنید. این کاخ از یادگاری‌های دوران پهلوی است و در جنوب شهر چالوس قرار گرفته است.

بازدید از تهران، شهری با تاریخ و فرهنگ غنی

اجاره روزانه خانه در تهران

تهران در ترکیبی از تاریخ و مدرنیته، به مقصدی عالی برای سفرهای گردشگری تبدیل شده است. با اجاره روزانه خانه در تهران، گردشگران این فرصت را خواهند داشت تا در میان کوچه پس کوچه‌های تهران گشت و گذار کنند و با تاریخ و فرهنگ غنی این دیار آشنا شوند؛ سپس این فرصت فراهم است تا سری هم به بخش مدرن شهر بزنند و از تفریحات متنوع آن لذت ببرند.

سفر به مرکز تفریحات آبی ایران

اجاره ویلا استخردار در کیش

کیش جزیره‌ای رویایی و منحصر به فرد است که به عنوان مرکز تفریحات آبی ایران شناخته می‌شود و حتی با امکان اجاره ویلا استخردار در کیش می‌توانید از امکانات لوکس و لاکچری اقامتگاه‌های این منطقه بهره ببرید و تجربه‌ای ناب از استراحت و تفریح در کیش بدست بیاورید.

تفریحات آبی در جزیره زیبای کیش در یک یا چند مورد خلاصه نمی‌شوند؛ بلکه بسیار متنوع و متفاوت از هم هستند. بنابراین اگر قرار است سفر شما بیش از چند روز طول بکشد، می‌توانید هر روز از سفر خود را به یک تفریح آبی متفاوت اختصاص دهید و بیشتر وقت خود را در سواحل این جزیره سپری کنید.

دشت ناز، پناهگاهی منحصر به فرد در شهر ساری

اجاره ویلا در ساری

شهر ساری به عنوان مرکز استان مازندران، با یک موقعیت جغرافیایی ویژه در کنار دریا و جنگل، دارای تعداد زیادی جاذبه طبیعی منحصر به فرد است. با اجاره ویلا در ساری و سفری چند روزه به این شهر، حتی می‌توانید سفری چندجانبه را تجربه کنید و از آثار تاریخی این شهر نیز دیدن کنید و با فرهنگ و اهالی این شهر به خوبی آشنا شوید.

دشت ناز از منحصر به فردترین جاهای دیدنی ساری است، که در دل جنگل‌های هیرکانی قرار گرفته و به عنوان پناهگاهی ویژه برای 447 گونه گیاهی و تعدادی بیشمار از گونه‌های جانوری شناخته می‌شود.

دریاچه قو، نگینی در قلب رامسر

اجاره ویلا رامسر

دریاچه قو جواهرده از مناطق تفریحی شهر رامسر و روستای جواهرده است، که در ابتدا به شکل یک برکه بوده است و به مرور زمان با تلاش‌های بخش خصوصی، به شکل یک دریاچه در آمده است. شما می‌توانید با اجاره ویلا رامسر در نزدیکی این جاذبه اقامت کنید و به فرصتی عالی برای تماشای چشم‌اندازهای بی‌بدیل و دیگر جاذبه‌های گوناگون روستای جواهرده دست پیدا کنید. این روستای توریستی دارای بهترین امکانات رفاهی و تفریحی است و تنها 29.5 کیلومتر با مرکز شهر رامسر فاصله دارد.

بازدید از شهری در نزدیکی تهران، که طبیعت در آن خودنمایی می‌کند

اجاره ویلا در دماوند

یکی از مناطق مهم گردشگری ایران، شهر دماوند است، شهری که در نزدیکی پایتخت قرار دارد و همه آثار آن به ثبت ملی رسیده‌اند. بنابراین با سفر به این شهر زیبا و با اجاره ویلا در دماوند فرصتی خواهید داشت تا از خاص‌ترین جاهای دیدنی این منطقه که بیشتر در دل طبیعت هستند، دیدن کنید.

دریاچه‌های تار و هویر از بهترین جاذبه‌های دماوند هستند، که با فاصله 30 کیلومتری از شهر دماوند می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. فاصله بین این دو دریاچه به 500 متر می‌رسد و هر دو آن‌ها جزو پدیده‌های زمین شناسی هستند و لغزش زمین باعث به وجود آمدن این دو جاذبه شده است.

بازدید از یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی ایران در نوشهر

اجاره ویلا نوشهر

دریاچه ارواح، یکی از جاذبه‌های طبیعی برجسته در شهر نوشهر و استان مازندران است، که به عنوان یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی در کل ایران شناخته می‌شود. در زبان محلی به این دریاچه ممرز گفته می‌شود؛ دریاچه‌ای که به احاطه زیباترین نقاط جنگلی شمال ایران درآمده است و محلی پرطرفدار برای عاشقان طبیعت است. جالب است بدانید که این دریاچه به دلیل واقع شدن در ارتفاعات جنگلی و دوری از سایر نقاط دیدنی منطقه، همچنان به عنوان یک منطقه بکر و تازه کشف شده باقی مانده است.

در این منطقه، درختانی کمر شکسته و هوای مه‌آلود، به تنهایی فضایی وهم‌آلود را خلق کرده‌اند. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا این جاذبه طبیعی با نام یکی از اسرارآمیزترین نقاط دیدنی در شمال ایران شناخته شود. با ابعاد حدود ۷۰۰ متر در طول و ۳۰۰ متر در عرض، دریاچه ارواح با درختان ممرز خود، تصویری زیبا و در عین حال مرموز را خلق کرده است، که بسیار تماشایی و دیدنی است. بنابراین اگر دلتان می‌خواهد از خاص‌ترین جلوه‌ طبیعی در شمال ایران دیدن کنید، با اجاره ویلا نوشهر، به این سفر ماجراجویانه و خاطره‌انگیز بپیوندید.

تماشای جوش و خروش آبشار ایج از جاهای دیدنی رامسر

جاهای دیدنی رامسر

آبشار ایج یا همان «آبشار ده‌قلو»، به عنوان یکی از منحصر به فردترین جاهای دیدنی رامسر شناخته می‌شود. این آبشار در فاصله کمی از روستای ایج قرار دارد و از ویژگی‌های جالب آن می‌توان به فراوانی آب و فضاهای زیر سنگ‌های آبشار اشاره کرد که شبیه به یک غار وسیع به نظر می‌رسند. بازدید از این جاذبه طبیعی یک پیشنهاد ویژه برای گردشگران است؛ چرا که تماشای جلوه‌های زیبای جوش و خروش آبشار تجربه‌ای به یادماندنی را برای هر بیننده‌ای رقم می‌زند.