گردنبند فیروزه هدیه ای زیبا و منحصر به فرد است که می توانید به خود یا سایر عزیزان هدیه دهید و آنها را خوشحال کنید. مدل های گردنبند فیروزه زنانه زیبا و جذاب به نظر می رسند و رنگ آن بسته به سنگ پایه می تواند بین آبی و سبز باشد. تمام زیورآلات فیروزه عمر طولانی دارند اما باید مراقب باشید که گردنبند فیروزه را در معرض نور خورشید قرار ندهید. فیروزه هر چه بیشتر در معرض حرارت قرار گیرد، رنگ آن بیشتر تغییر می کند و حالت اولیه خود را از دست می دهد.

یکی از محبوب ترین مدل های جواهراتی که خانم ها استفاده می کنند، گردنبند فیروزه زنانه است. انواع گردنبند فیروزه زنانه را در گالری مشاهیر مشاهده می کنید. برخی از محصولات آماده ارسال هستند، در حالی که برخی دیگر پس از سفارش در مراحل تولید هستند. مدل گردنبند فیروزه زنانه طلا یا نقره، بسته به طرح ممکن است تا یک هفته طول بکشد. گالری مشاهیر یکی از معتبرترین فروشگاه های فیروزه در نیشابور است که شما می توانید مدل انتخابی خود را برای کارشناسان آن ارسال کرده و سفارش ساخت گردنبند مورد نظر را بدهید. هم چنین علاوه بر این جواهر زیبا می توانید به صورت نیم ست فیروزه سفارش خود را ثبت کنید و از زیبایی آنها لذت ببرید.

چه نوع فیروزه‌هایی برای ساخت گردنبند استفاده می‌شود؟

برای ساخت گردنبند فیروزه، از انواع مختلفی از فیروزه استفاده می‌شود که شامل موارد زیر می‌شود:

1. فیروزه‌های تراش شده: این نوع فیروزه‌ها اغلب از فیروزه‌هایی با شکل‌های هندسی یا تراش‌های خاص ساخته می‌شوند و می‌توانند به عنوان زنگوله‌ها یا بخش‌های تزئینی گردنبند مورد استفاده قرار بگیرند.

2. فیروزه‌های عجمی: این نوع فیروزه‌ها اغلب دارای رنگ آبی یا سبز مایل به آبی هستند و به صورت یکدست و بدون رگه می باشند.

3. فیروزه‌های شجری: این نوع فیروزه‌ها دارای رگه های تیره یا طلایی هستند و برای استفاده در طراحی‌های گردنبند انتخاب می‌شوند.

هر یک از این انواع نگین فیروزه‌ به طور جداگانه یا به صورت ترکیبی می‌توانند برای ساخت گردنبند مورد استفاده قرار بگیرند؛ به طور کلی، انتخاب فیروزه‌ها و ترکیب آن‌ها بسته به طراحی و سلیقه فرد است.

انواع مدل گردنبند فیروزه زنانه

آبکاری با طلا

گردنبندهای فیروزه آبکاری شده با طلا معمولاً با زیبایی و درخشش فوق‌العاده‌ای توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند. در این مدل از گردنبندها، سنگ‌های فیروزه بر روی فلز نقره قرار گرفته و سپس با لایه‌ای نازک طلا پوشانده می‌شوند، که نتیجه آن جواهری است که درخشش طلا را با رنگ آبی یا سبز درخشان فیروزه ترکیب می‌کند. طرح‌هایی که در این نوع گردنبند محبوب هستند می‌توانند شامل گردنبندهای زنجیره‌ای نازک با فیروزه، طراحی‌های حصیری که با استفاده از سیم‌کاری ایجاد شده، یا طراحی‌های سنتی ترکیب‌شده با مدرن که جلوه‌ای هنرمندانه و چشم‌نواز به آن‌ها می‌بخشد باشند.

گردنبند فیروزه با طرحات خاص: برخی از گردنبندهای فیروزه شامل طرحات خاص و چندین سنگ فیروزه کوچکتر هستند که باعث می‌شود زیبایی و شکوه بیشتری به زیورآلات شما ببخشند.

گردنبند فیروزه تک سنگ: گردنبندهایی که یک سنگ فیروزه را به صورت تکی به عنوان زیورآلات محوری خود دارند، بسیار زیبا و ساده هستند. این نوع گردنبندها معمولاً به صورت قلاده‌ای با یک سنگ بزرگ و زیبا طراحی می‌شوند.

گردنبند فیروزه با الماس: ترکیب فیروزه با الماس در گردنبندها یک پیشنهاد دیگر زیباست و این ترکیب معمولاً به زیبایی و ارزش افزوده‌ای به این نوع زیورآلات می‌افزاید.

قلم زنی و دست ساز

یکی از مدل های گردنبند فیروزه که طرفداران زیادی دارد، قلم زنی است. انواع مدل های گردنبند فیروزه قلم زنی شده را مشاهده کنید.

چه سبک‌ها و طرح‌هایی برای گردنبند فیروزه وجود دارد؟

برای گردنبند فیروزه، انواع مختلفی از سبک‌ها و طرح‌ها وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

1. گردنبند ساده: یک زنجیر یا نخی که یک یا چندین فیروزه را به صورت ساده به یکدیگر متصل می‌کند.

2. گردنبند پاندول: که از یک زنجیر یا نخی به همراه یک قلم فیروزه بزرگ به صورت آویز استفاده می‌کند.

3. گردنبند چند لایه: که شامل چندین لایه از زنجیر یا نخ است و ممکن است هر لایه دارای فیروزه‌های مختلف باشد.

4. گردنبند با نقش: شامل آویزهای فیروزه با نقوش یا حکاکی‌های خاص است.

5. گردنبند با الماس: که ممکن است فیروزه‌ها با الماس یا سنگ‌های قیمتی دیگر ترکیب شوند.

این تنوع در طرح‌ها و سبک‌ها به افراد امکان می‌دهد تا گردنبندی که به سلیقه و موقعیت آن‌ها مناسب است را انتخاب کنند.

شناسایی فیروزه اصل

برای شناسایی فیروزه تقلبی یا جلوگیری از خرید آن، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

1. مطالعه و آشنایی: آشنایی با ویژگی‌های فیروزه طبیعی از جمله رنگ، شفافیت، القاء نور و نحوه شکستگی به شما کمک خواهد کرد تا فیروزه تقلبی را شناسایی کنید.

2. اعتماد به منابع معتبر: خرید از منابع معتبر و فروشندگان با تجربه می‌تواند از مواردی باشد که شما را از خرید سنگ تقلبی باز دارد.

3. مطالعه گواهیشناسنامه نامه و گواهی اصالت: اگر امکان دارد، از خرید فیروزه‌هایی که دارای گواهینامه‌ها و گواهی اصالت هستند استفاده کنید. این گواهینامه‌ها می‌توانند از اصالت فیروزه شاهدی ارائه دهند.

4. مشاوره با کارشناس: مشاوره با یک کارشناس جواهرات مورد توجه بسیاری از خریداران جواهرات است. این افراد می‌توانند شما را راهنمایی کرده و اطمینان دهند که سنگی که شما خریداری می‌کنید، واقعاً یک فیروزه اصلی است.

چرا جواهری مشاهیر را برای خرید گردنبند فیروزه انتخاب کنیم؟

C:\Users\Ofogh\Downloads\2021-11-26 (1).jpg

وقتی صحبت از خرید آنلاین فیروزه می شود، یکی از گزینه هایی که کاربران به دنبال آن هستند جواهری مشاهیر است. در واقع می توان گفت این مجموعه یکی از معتبرترین فروشگاه های فیروزه است که به دلیل سابقه بسیار زیاد در فروش آنلاین و حضوری پرطرفدار توانسته است افراد زیادی را در جامعه به خود جذب کند.

برای پاسخ به این سوال بسیار مهم باید بگوییم که خرید فیروزه از گالری مشاهیر مزایایی دارد که این مجموعه را نسبت به سایر رقبا بهتر می کند.

از جمله مزایای خرید از جواهری مشاهیر عبارتند از:

  • تنوع محصولات

اولین و مهم ترین ویژگی که مشتریان را به خرید از مشاهیر علاقه مند می کند، تنوع محصولات این مجموعه است. چه بخواهید یک دستبند فیروزه بخرید یا دیگر جواهرات گرانبها. چه بخواهید انگشتر فیروزه مردانه بخرید و چه گردنبند، این مجموعه بهترین فروشگاه است.

محصولات متنوع این مجموعه به شما کمک کرده تا بهترین و زیباترین فیروزه مانند انگشتر، گردنبند، گوشواره فیروزه، زیورآلات زنانه، اکسسوری های مردانه را حتی با قیمتی پایین پیدا کنید. شما همچنین می توانید انواع دیگر سنگ های قیمتی و کیفیت های شگفت انگیز را پیدا کنید.

  • فروش مستقیم

با پیشرفت ابزارهای تکنولوژیکی، امروزه افراد می توانند با فشار دادن چند دکمه، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. طلا و جواهرات نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اما این را به خاطر داشته باشید اگرچه می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. اما بهتر است تا حد امکان مراقب و محتاط باشید. محبوبیت زیاد مشاهیر باعث شده تا افراد زیادی این مجموعه آنلاین را برای خرید فیروزه نیشابور مورد علاقه خود انتخاب کنند. به عبارت دیگر، امکان خرید حضوری و آنلاین را می توان مهمترین مزیت این گالری دانست. با تایید اصالت سنگ می توانید فیروزه نیشابور را مستقیما از نیشابور خریداری کنید.

  • امکان سفارشی سازی جواهر

یکی دیگر از تخصص های گالری مشاهیر ساخت جواهرات سفارشی است. گاهی اوقات افراد دوست دارند جواهرات مورد نیاز خود را مطابق با سلیقه خود بسازند. در این صورت بهتر است طرح و مدل زیورآلات خود را انتخاب کنید.

برخلاف سایر مجموعه ها، فروشگاه فیروزه مشاهیر برای طراحی و جواهرات منحصر به فرد نیاز به هزینه زیادی ندارد. شما می توانید بهترین طلا و جواهرات را با کمترین قیمت پیدا کنید. مدل ها و مدل های مختلفی از انگشترهای فیروزه زنانه وجود دارد که می توانید آنها را سفارش دهید.

لطفاً توجه داشته باشید که طراحی جواهرات سفارشی در مجموعه های دیگر ممکن است زمان بر باشد. اما خوشبختانه مجموعه مشاهیر می توانند در کمترین زمان بهترین جواهرات فیروزه ای موجود در بازار را برای شما طراحی و خلق کنند. ظرافت جواهرات این مجموعه نشان دهنده سطح بالای هنرمندی و خلاقیت متخصصان گالری است.

  • مشاوره قبل از ثبت سفارش

یکی از مهم ترین مزیت های خرید فیروزه از جواهری مشاهیر این است که می توانید قبل از انتخاب جواهرات مورد نظر خود مشاوره بگیرید. خرید زیورآلات نقره و طلا، برای سرمایه گذاری یا استفاده، مرحله بسیار ظریفی است. ناآگاهی فرد در این مرحله می تواند منجر به خسارات مالی هنگفتی شود. بنابراین توصیه می شود در هنگام خرید جواهرات با سنگ های قیمتی با مشاوران و کارشناسانی که در این زمینه کار می کنند مشورت کنید. گردنبند به همراه انگشتر فیروزه زنانه می تواند جلوه ای خاص به شما بدهد.

مزایای دیگری نیز وجود دارد که نباید نادیده گرفت:

  • ارسال رایگان به سراسر ایران
  • امکان تعویض و مرجوعی تا 7 روز
  • گارانتی اصالت
  • صدور فاکتور معتبر و مجاز
  • امکان شخصی سازی هر نوع محصول
  • صدور شناسنامه رسمی گوهرشناسی