یک فروشگاه بزرگ با همه کالاهای ریز و درشتش، اگر محصولی از نام‌های معتبر نداشته باشد برای ما جذاب نیست. حتی اگر بودجه کافی برای خرید نداشته باشیم، باز هم سرزدن به فروشگاهی را که کالاهای معروف و معتبر دارد، ترجیح می‌دهیم.

انگار که با قدم‌زدن لابه‌لای ستون‌ها و قفسه‌های کالاهای باکیفیت، احساس اعتماد و آرامش بیشتری پیدا می‌کنیم. حالا سؤال اینجاست کالاهایی که در یک مرجع تخصصی لوازم‌خانگی هست چه ویژگی‌هایی دارند که ما را این‌چنین به خود جذب می‌کنند؟

1- شهرت: آنها شهرتی دست نیافتنی دارند انگار که با بخشی از خاطرات دوران کودکی ما گره خورده‌اند. مگر می‌شود اسم پارس‌خزر به گوشمان بخورد و یاد پلوهای خوشمزه مادر نیفتیم؟

آن برنج‌های خوشمزه با آن عطر و طعمش، دست‌پخت مامان و پلوپز پارس‌خزر بود. ما برای خرید پلوپز هیچ تردیدی در انتخاب پارس‌خزر نمی‌کنیم؛ چون شهرت نیک او تا امروز حفظ شده است.

تجربه احساسی کم‌نظیر در مرجع تخصصی لوازم‌خانگی

2- جایگاه اجتماعی: کالاهای معتبر و باکیفیت یک مرجع تخصصی لوازم‌خانگی، جایگاهی ویژه نزد جامعه دارند. ما با خرید بعضی کالاهای لوکس و از بعضی برندهای خاص، احساس غرور و افتخار می‌کنیم.

احساس می‌کنیم عضو گروه کوچکی از مردم شده‌ایم که موهبت داشتن کالاها و خدمات خاص را پیدا کرده‌اند. شاید داشتن یک دستگاه تلویزیون از برند جهانی «سونی» چنین احساسی را در ما ایجاد ‌کند؛ این‌طور نیست؟

3- کیفیت: خردکن‌های مولینکس را یادتان هست؟ انگار ساخته شده‌اند که یک عمر کار کنند و آخ نگویند. هر چیزی را از زیر تیغه‌‌های تیز خودشان می‌گذرانند و بعد از یک روز سخت، باز هم آماده انجام وظیفه‌اند.

مولینکس اگر این کیفیت بالا را از خودش نشان نمی‌داد، خیلی زود فراموش می‌شد؛ ولی همچنان هست و انتخاب اول بسیاری از خانواده‌های ایرانی در وسایل آشپزخانه است. همه کالاهای موجود در یک مرجع تخصصی لوازم‌خانگی این ویژگی را دارد.

کالاهایی که با بقیه متفاوت است

4- ثبات: برندی را می‌شناسید که خوب، قدیمی و معتبر باشد اما ثبات نداشته باشد؟ مثلا محصولاتش یکی در میان معیوب باشد یا هر از گاهی مشکلات بزرگی درست کند؟

قطعاً نه؛ چون اگر این‌طور بود تبدیل به یک برند خوبِ معتبر قدیمی نمی‌شد. هیچ فروشگاه لوازم‌خانگی شناخته‌شده‌ای هم راضی به قراردادن چنین کالایی در کنار کالاهای معتبر و محبوبش نمی‌شد. تمام برندهای مهمی که اسم بردیم؛ مولینکس، سونی، پارس‌خزر و... در طول دوران حیاتشان این ثبات را حفظ کرده‌اند و به یک نام بزرگ تبدیل شده‌اند.

5- اعتماد و آرامش ذهنی: شهرت و نام نیک یک برند معتبر تنها به کیفیت بالای محصولاتش خلاصه نمی‌شود. آنها اطمینان و آرامش خاطر را به ما هدیه می‌کنند.

دیگر لازم نیست به صفحه‌نمایش تلویزیون چشم بدوزیم و نگران سوسوزدن تصویر و سوختن لامپ‌تصویر باشیم. یا به‌خاطر کم‌وزیاد شدن جریان برق همیشه آماده سوختن یخچال خانه، کولرگازی و... باشیم.

اگرچه برای یک محصول خوب باکیفیت هم احتمال بروز خرابی هست اما میزان آن بسیار کمتر از خرابی محصولات بی‌کیفیت و نامعتبر است. به همین خاطر است که وقتی اسم برندهای مشهور و قدیمی به گوشمان می‌خورد لبخندی از روی رضایت و اعتماد می‌زنیم. ما تلاش می‌کنیم محصولاتی از نام‌های شناخته‌شده تهیه کنیم چون به قول انگلیسی‌ها، آن‌قدر پول‌دار نیستیم که جنس ارزان‌قیمت بخریم.

خرید از مرجع تخصصی لوازم‌خانگی چه مزایایی دارد؟

به نظر می‌رسد علت علاقمندی‌مان به محصولات معتبر قدیمی را فهمیده باشیم. ما به‌خاطر شهرت آنها، جایگاه اجتماعی‌شان، کیفیت، ثبات و احساس آرامشی که از خریدشان به دست می‌آوریم، دوست داریم صاحب آنها شویم.

حالا فروشگاه بزرگی را تصور کنید که همه نام‌ها و برندهای معتبر لوازم‌خانگی را در خود جای داده است؛ فروشگاه بزرگی که از قدم‌گذاشتن در آن و دیدن کالاهایش همه آن احساسات قشنگ در وجودمان زنده می‌شود. آیا با من موافق هستید که وجود یک مرجع تخصصی لوازم‌خانگی برای همه شهرهای ایران، حداقل شهرهای بزرگ، لازم و ضروری است؟

خوشبختانه در ایران ما یک فروشگاه بزرگ با این مشخصات پیدا می‌شود و آن «شهر لوازم‌خانگی» است. این فروشگاه تا امروز در چند شهر مهم ایران مثل تهران، ساری و اصفهان شعبه احداث کرده است.

در شهر لوازم‌خانگی همه محصولات باکیفیت و معتبری که اسم بردیم، پیدا می‌شود؛ چون «مرجع تخصصی لوازم‌خانگی» است. علاوه بر این‌ها به دلیل مرجع تخصصی بودن، شرایط خرید نقدی و اقساطی در این فروشگاه خیلی آسان است.

شما به‌راحتی می‌توانید کالای موردنظرتان را از برند دلخواهتان خریداری کنید. فقط کافی است به یکی از شعب شهر لوازم‌خانگی در شهرهای تهران، ساری و اصفهان مراجعه کنید و از کارشناسان فروش مجموعه مشاوره بگیرید. شعبه اصلی شهر لوازم‌خانگی در تهران، بعد از میدان آزادی، روبروی تهرانسر واقع است.