قمار عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها

 
مقام معظم رهبری در دیدار با مهمانان کنفرانس وحدت ، مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی فرمودند: «رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است. دولت‌هایی که سراغ قمار عادی‌سازی رفته‌اند بدانند به قول اروپایی‌ها دارند روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند.» رژیم اشغالگر قدس امروز بی‌ثبات‌ترین دولت را در طول عمر خود تجربه می‌کند.
قمار عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها

۱- مقام معظم رهبری در دیدار با مهمانان کنفرانس وحدت ، مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی فرمودند: «رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است. دولت‌هایی که سراغ قمار عادی‌سازی رفته‌اند بدانند به قول اروپایی‌ها دارند روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند.» رژیم اشغالگر قدس امروز بی‌ثبات‌ترین دولت را در طول عمر خود تجربه می‌کند.
مخالفان دولت در سرزمین‌های اشغالی در تظاهرات ده‌ها هزار نفری این بی‌ثباتی را واتاب می‌دهند. بساط مقاومت در منطقه پهن شده است . ملت‌های منطقه هر کدام سهم خود را در این بساط مشخص کرده‌اند و در وقت خود ضربه به پیکر نحیف اشغالگران، متجاوزان و تروریست‌های آمریکایی و اسرائیلی می‌زنند.
از سال ۲۰۰۶ به این طرف در هیچ جنگی رژیم صهیونیستی پیروز نشده است. ارتش اسرائیل از جنگ ۳۳ روزه به این طرف ضربات سختی را به جان خریده و خسته است.
اسحاق بریک، فرمانده نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی اخیرا گفته است:
«یک کمربند ۲۵۰ هزار موشکی اسرائیل را محاصره کرده است. ما امروز در مورد میانگین ۳۵۰۰ موشک و راکت در روز صحبت می‌کنیم. این به‌مانند یک بمب هسته‌ای بدون بقایای هسته‌ای است.»
او اضافه می‌کند:«اسرائیل باید به‌طور هم‌زمان در ۵ میدان موازی بجنگد، میدان حزب‌الله در لبنان، میدان مبارزان سوری در سوریه ، میدان جهاد اسلامی و حماس در غزه و هسته‌های آشکار و پنهان در کرانه باختری…».
آنچه گفته آمد اعتراف یک ژنرال اسرائیلی در مورد واقعیت میدان در غرب آسیا است. بگذریم از اینکه یمن‌ها امسال در رژه ارتش منظم خود با ده‌ها لشکر زرهی و نمایش موشک‌ها با برد بیش از دو هزار کیلومتر و پهپاد های پیشرفته روی اعصاب ژنرال‌های رژیم صهیونیستی رفتند.
دولت‌هایی که خواب عادی‌سازی روابط می‌بینند بر چه اساسی محاسبات خود را بسته‌اند!
۲- امروز اندیشکده‌های آمریکایی با حضور استراتژیست‌های سیاسی و نظامی مشغول «چرتکه‌اندازی» و هزینه- فایده کردن ادامه مبارزه علیه ملت ایران و ملت‌های منطقه به‌ویژه محور مقاومت در منطقه هستند.
فرار مفتضحانه ارتش آمریکا از افغانستان بخشی از نتایج هزینه فایده کردن حضور در منطقه را نشان می‌دهد.
شل شدن انگشت روی ماشه براندازی، دربه‌دری تجزیه‌طلبان، ناامیدی تحریم‌طلبان، عقب‌نشینی کاخ سفید، سرعت گرفتن چندجانبه‌گرایی و سقوط نظام تک‌قطبی و فروریزی توهم جامعه جهانی تحت رهبری آمریکا همه نشانه‌های آن است ، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی یک قمار سیاسی است. قماری که ممکن است دولت‌هایی که در این حال و هوا هستند موجودیت خود را از دست بدهند.
کافی است کسانی که روی این میز قمار نشسته‌اند امسال به سالن سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل به هنگامی‌که نتانیاهو سخنرانی می‌کرد نگاهی بیندازند دیگر جهان گوشی شنوا برای دروغ‌پردازی‌ و فریب‌کاری‌های رژیم صهیونیستی ندارد.دولت‌ها و ملت‌ها باید باور کنند رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است.این سخن را علاوه بر اینکه ما می‌گوییم. ایهود باراک هم گفته است:« اسرائیل از درون در حال نابودی است».