یکی از موانع خرید مواد شیمیایی، عدم امکان خرید بسیاری از مواد شیمیایی به صورت عمده می باشد، زیرا که با توجه به تحریم های موجود در زمینه مواد شیمیایی و همچنین نوسانات شدید ارزی و به تبع آن کمبود تولید برخی از مواد شیمیایی در داخل کشور، خرید عمده برخی از مواد  بسیار کار دشواری شده است. اما همواره راه حل هایی برای چنین موانعی وجود دارد. فروشگاه اوشیم، به عنوان بزرگترین فروشگاه در این زمینه، یکی از همین راه حل ها می باشد. فروشگاه اشیم که در ادامه به معرفی کامل آن پرداخته خواهد شد، یک فروشگاه مواد شیمیایی آنلاین یا برخط می باشد که توانایی فروش عمده به مصرف کنندگان گرامی را دارا می باشد.

1

اوشیم، ناصرخسرویی در اینترنت

با آمدن اسم مواد شیمیایی و خرید و فروش عمده آن، اولین جایی که به ذهن همگان خطور می کند، خیابان ناصرخسرو و بازار مواد شیمیایی است. ناصرخسرو خیابانی بسیار قدیمی در مرکز شهر تهران می باشد که سالیان سال در آن مواد شیمیایی خرید و فروش می شده است و در کنار آن، داروهای کمیاب و نایاب نیز به صورت قاچاق عرضه مورد فروش قرار می گرفته است.

علاوه بر خیابان ناصرخسرو، بازار کیمیا نیز از دیگر مکان هایی است که با شنیدن جمله "خرید و فروش عمده مواد شیمیایی" به ذهن ها می آید. بازار کیمیا یک بازار مواد شیمیایی به نسبت جدید در جنوب شرقی تهران می باشد. در این بازار بسیاری از مواد شیمیایی به صورت خرد و عمده به فروش می رسند.

اما با فراگیر شدن اینترنت در سراسر کشور و همچنین معضلات متعددی مانند شیوع بیماری ها، ترافیک و ازدحام جمعیت، گرمای بی سابقه هوا و غیره، خرید های حضوری، جای خود را به خریدهای اینترنتی داده اند و بسیاری از مردم، خرید از آنلاین شاپ ها یا همان فروشگاه های اینترنتی را به خریدهای حضوری ترجیح می دهند. فروشگاه مواد شیمیایی اشیم، سال های قبل، این پیشرفت اینترنت و خریدهای اینترنتی را پیش بینی نموده بود و پایه و اساس خود را از آن سال ها بنا نهاده بود تا در چنین زمانه ای، اشیم به یکی از بزرگترین فروشگاه های مواد شیمیایی تبدیل گردد که همین گونه نیز شده است. امروزه فروشگاه اشیم یکی از مراکز فروش عمده محصولات شیمیایی می باشد که از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار است. شاید بتوان گفت که اشیم، ناصرخسروی وبسایت های مجازی است.

2

فروشگاه مواد شیمیایی اشیم کجاست؟

همانطور که در بالاتر نیز اشاره شد، جهت خرید عمده از فروشگاه مواد شیمیایی، نیازی به خارج شدن از خانه و یا محل کار خود ندارید، زیرا یک فروشگاه آنلاین است. فروشگاه مواد شیمیایی اشیم سعی نموده است تا با موجود نمودن انواع مختلف مواد شیمیایی از قبیل روغن سیلیکون،سیلیکون قالبگیری rtv2 ، سولفات کلسیم و.... در فروشگاه خود، رضایت طیف وسیعی از خریداران و مصرف کنندگان مواد شیمیایی را جلب نماید. اوشیم  قادر به فروش خرد و عمده بسیاری از مواد شیمیایی با درجات خلوص متفاوت می باشد. همین امر سبب می شود که طیف خریداران مواد شیمیایی از فروشگاه اشیم، بسیار گسترده گردد. از کارخانجات تولید دارو، آزمایشگاه های تحقیقاتی علوم پایه تا بسیاری از صنایع شیمیایی مختلف از خریداران و مشتریان اشیم هستند؛ زیرا که هر یک از این خریداران، با توجه به نیاز خود، مواد شیمیایی مختلف را به صورت عمده با درجات خلوص مختلف، از جمله خلوص دارویی، آزمایشگاهی و صنعتی خریداری می کنند. 

خرید عمده محصولات شیمیایی در اشیم

فروشگاه اوشیم، یک فروشگاه مناسب جهت خرید عمده مواد شیمیایی با کیفیت می باشد. همواره خرید مواد شیمیایی به صورت عمده کار دشواری بوده و هست، اما خرید عمده مواد شیمیایی با کیفیت کار دشوارتری است. یک دست بودن کیفیت تمامی محصول خریداری شده، یکسان بودن درصد خلوص مورد نظر و فاکتورهای مختلفی نظیر این موارد از دشواری های خرید عمده مواد شیمیایی می باشند که فروشگاه مواد شیمیایی اشیم به تمامی این نیازها پاسخ داده است و بهترین کیفیت مواد شیمیایی را چه به صورت خرد و چه به صورت عمده در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار می دهد.

3

اشیم، بی نظیر در قیمت و ارسال

دو فاکتور دیگر در خرید عمده مواد شیمیایی، قیمت وچگونگی رسیدن محصول به دست مشتری است. همواره خرید عمده یک محصول، سبب پایین تر آمدن قیمت نهایی آن محصول می شود. فروشگاه مواد شیمیایی اشیم سعی نموده است تا پایین ترین قیمت برای خریداران عمده مواد شیمیایی لحاظ گردد. همچنین فروشگاه مواد شیمیایی اشیم با تجربه ای که در این سال ها به دست آورده است، همواره مناسب ترین و سریع ترین راه های ممکن، جهت ارسال سفارشات عمده به اقصی نقاط کشور عزیزمان را انتخاب می نماید تا تمامی محصول، بدون هیچ تغییر کیفی و کمی به دست مصرف کننده گرامی برسد. فروشگاه مواد شیمیایی اشیم همواره در ارسال مواد شیمیایی، ایمنی آن را با توجه به نکات ایمنی محصول (MSDS) رعایت می نماید و تمامی محصولات شیمیایی گازی، مایع و جامد را، به شیوه و دستورالعمل مخصوص به آنها ارسال می نماید تا کمترین خسارت شامل حال مرسوله و مشتری شود.

4

 چگونگی ثبت سفارش خرید عمده مواد شیمیایی در فروشگاه اُشیم

فروشگاه اشیم به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی, علاوه بر موجود نمودن مواد شیمیایی متنوع و گوناگون و عرضه ی آنها به صورت عمده, راه های ثبت سفارش و خرید به صورت عمده را نیز در فروشگاه خود تسهیل نموده است. فروشگاه اُشیم سعی کرده است خرید مواد شیمیایی به صورت عمده را تنها با چند کلیلک ساده برای خریداران میسر گرداند. جهت خرید مواد شیمیایی به صورت عمده در تهران و یا سایر شهرهای ایران, می توانید از طریق مسیرهای زیر با فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم در ارتباط بوده و قبل از نهایی نمودن خرید خود با تیم متخصص اشیم در ارتباط با خرید خود مشاوره نمایید. تیم فروش اشیم، همواره پاسخگوی نیاز شما عزیزان می باشند.

 تلفن فروشگاه مواد شیمیایی اشیم:  88446925-021 و 88428964-021   موبایل: 09209091600

آدرس سایت فروشگاه مواد شیمیایی اشیم: www.oshim.ir