خرید اینترنتی و خرید آنلاین لوازم خانگی یکی از جدیدترین و راحت ترین روش های خرید در ایران می باشد که «مجموعه انتخاب کلیک» با داشتن تجربه ای موفق در این زمینه، جزو بهترین فروشگاه های لوازم خانگی بشمار می رود. خرید اینترنتی لوازم خانگی را می توان جزو روش های خرید نوین نسبت به روش های سنتی دانست که با گذر زمان طرفداران بیشتری را به سمت خود کشانده است. از این رو فروشگاه لوازم خانگی انتخاب کلیک با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با ۲۵ سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، در سالیان گذشته توانسته موفقیت چشم گیری را در زمینه فروش آنلاین محصولات خود به دست آورد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی باعث شده است تا همانند گذشته روش های سنتی و گردش در بازار، پاسخگوی نیاز افراد نباشد و در این رابطه «فروشگاه انتخاب کلیک» مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخشی برای هموطنان عزیز باشد. به همین منظور در این مقاله از سایت پارس نیوز قصد داریم به معرفی اجمالی از فروشگاه انتخاب کلیک بپردازیم و تمامی شرایط ویژه خرید محصولات این مجموعه اعم از خرید مصولات دوو و خرید محصولات اسنوا را بررسی نماییم. لازم به ذکر است که این مجموعه به عنوان نمایندگی رسمی محصولات دو برند اسنوا و دوو نیز در استان البرز و تهران شناخته می شود.

خریدی مطمئن و راحت از فروشگاه لوازم خانگی انتخاب کلیک

فروشگاه انتخاب کلیک از جمله با سابقه ترین فروشگاه های خرید لوازم خانگی در استان البرز و شهر کرج می باشد که با داشتن شعبه های متعدد فروش آنلاین و فیزیکی، همواره راهنمای خوبی برای خریداران بوده است. دفتر مرکزی این فروشگاه در حال حاضر در میدان توحید کرج مستقر بوده و با داشتن 5 شعبه فیزیکی در اقصی نقاط شهر کرج و تهران توانسته بستری را برای کسانی که علاقمند به خرید حضوری و فیزیکی در فروشگاه می باشند، آماده نماید. سایت فروش آنلاین این مجموعه به آدرس www.entekhabclick.com  در 7 روز هفته و به صورت شبانه روزی میزبان خریداران کلیه لوازم خانگی اعم از انواع لوازم آشپزخانه، لوازم برقی، لوازم صوتی و تصویری، محصولات برودتی و همچنین فروش و تامین جهیزیه تازه عروس ها به صورت شرایط نقد و اقساط در تمام کشور می باشد.

شایان توجه است که «مجموعه انتخاب کلیک» به جهت برخورداری از شعب فروش حضوری لوازم خانگی باعث افزایش اطمینان مشتریان گرامی و داشتن خدمات پس از فروش بهتر نسبت به رقبا گردیده است. همچنین برخورداری از شرایط خرید ویژه، داشتن قیمت هایی ارزان و مقرون بصرفه در لوازم خانگی و برخورداری از ضمانت و گارانتی معتبر از مهم ترین ویژگی های این مجموعه می باشد که باعث شده است جزء برترین فروشگاه های فروش لوازم خانگی شناخته شود.

حوزه های فعالیت مجموعه انتخاب کلیک

تا این بخش نگاهی کلی به انتخاب کلیک داشتیم و در این قسمت نیز قصد داریم تا کلیه حوزه های فعالیت این مجموعه را با هم بطور کامل بررسی نماییم. مجموعه انتخاب کلیک با فراهم نمودن بستری آنلاین شرایطی را بوجود آورده است که بدون مراجعه حضوری به فروشگاه و تنها با چند کلیک ساده، بتوانید خرید خود را از سراسر ایران عزیز انجام داده و کالای خود را در درب منزل تحویل بگیرید. اما شرایط ویژه این مجموعه که باعث برتری با سایر رقبا شده است چه مواردی می باشد؟ این مجموعه با فراهم نمودن بستری آنلاین در خرید لوازم خانگی به صورت شرایط نقد و اقساط تمامی نیازهای خانواده های ایرانی را پاسخ داده و این عزیزان در کسری از ثانیه می توانند به کلیه فروشگاه های سطح شهر مراجعه نموده و تمامی کالاهای مورد نیاز خود را مشاهده، مقایسه و در صورت رضایت خریداری نمایند.

اما یکی دیگر از موارد مهمی که پیش تر نیز به آن اشاره داشتیم فروش لوازم خانگی به صورت شرایط اقساط و چکی می باشد. این مجموعه به عنوان نمایندگی لوازم خانگی برند اسنوا و دوو در سطح استان البرز کلیه محصولات این دو شرکت را به صورت اقساط بلند مدت به مشتریان عزیز عرضه می نماید. علاوه بر این موارد، فروشگاه دوو سنترمیدان توحید کرج از جمله نمایندگی های فعال و اصلی این مجموعه می باشد که در مرکز شهر کرج واقع شده است. این نمایندگی با دارا بودن کلیه محصولات دوو می تواند راهنمای بسیار خوبی برای شما عزیزان در امر خرید لوازم خانگی باشد. دوو سنتر کرج با قرارگیری در مرکز این استان و قرارگیری در آدرس: میدان توحید، نبش پاساژ شرکا و در محدوده بورس لوازم خانگی میزبان شما مشتریان عزیز می باشد تا افتخار خدمت رسانی به شما عزیزان را کسب نماید. لازم به ذکر است که دفتر مجموعه انتخاب کلیک نیز در طبقه بالای این فروشگاه قرار دارد و شما می توانید به صورت حضوری خرید نقد و اقساط لوازم خانگی خود را تکمیل نمایید.

خرید اقساطی لوازم خانگی از فروشگاه انتخاب کلیک بدون پیش پرداخت

فروشگاه انتخاب کلیک به منظور رفاه حال خریداران عزیز طرحی را برای خرید اقساطی لوازم منزل فراهم نموده است که حتی بدون نیاز به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت می توانند کالاهای مورد نیاز خود را تهیه نمایید. این طرح در حال حاضر برای دو برند معتبر لوازم خانگی دوو و اسنوا شروع شده است و کسانی که به دنبال خرید جهیزیه و لوازم خانه می باشند؛ می توانند به راحتی از آن بهره مند شوند. اما به چه صورتی می توان بدون پیش پرداخت کالاهای مود نیاز خود را تهیه نمود؟ در ادامه به توضیح بیشتری در این رابطه خواهیم پرداخت.

111

۱-  دریافت وام از بانک مهر ایران برای خرید لوازم خانگی برند اسنوا و دوو

یکی از راه های خرید اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت بهره مندی از وام بانک مهر ایران می باشد. بانک مهر ایران برای راحت تر کردن خرید لوازم خانگی تسهیلاتی را با عنوان «کالا کارت» در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که با استفاده از آن می توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان خرید داشته باشید. از مهم ترین ویژگی های این تسهیلات می بایست به سود کارمزد ۴ درصد، بدون نیازبه سپرده گذاری بانکی و بازپرداخت ۱۸ ماهه آن اشاره نمود.

۲-  خرید لوازم خانگی برند اسنوا از طریق طرح بتا بانک رفاه

این طرح نیز به منظور رفاه حال بیشتر خریداران عزیز توسط بانک رفاه در حال طرح ریزی می باشد که در آینده ای نزدیک به مرحله اجرا خواهد رسید. به محض شروع این طرح ویژه خرید لوازم خانگی شرایط آن درسایت انتخاب کلیک اعلام خواهد شد. طرح بتا خرید لوازم خانگی ویژه مستمری بگیران و بازنشستگان بانک رفاه بوده که به محض اعلام، این عزیزان می توانند با مراجعه به شعب بانک رفاه نسبت به دریافت وام اقدام نمایند. شما عزیزان برای دریافت شرایط کامل این طرح و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله آغاز خرید اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت در تیر ۱۴۰۲ مراجعه نمایید.

۳-  خرید چکی لوازم خانگی برند اسنوا

شما عزیزان به راحتی می توانید با در دست داشتن برگه چک صیادی محصولات مورد نیاز خود را از طریق مجموعه فروشگاه های حضوری و آنلاین انتخاب کلیک تهیه نموده که این طرح شامل موارد و نکات مهم  زیر می باشد:

- سقف خرید در این طرح برای مشاغل آزاد و کارمندان دولتی و خصوصی ۵۰ میلیون تومان، برای مشاغل آزاد و کارمندان خصوصی تا ۷۵ میلیون تومان، برای کارمندان دولتی و بازنشستگان تامین اجتماعی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و برای مدیران کل سازمان های دولتی و استانی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان می باشد.

- باز پرداخت در این طرح به صورت پرداخت های ۶ ماهه، ۱۲ ماهه و ۱۸ ماهه می باشد.

- مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی وابسته به شغل افراد می باشد که برای آقایان، قرارداد و کارت ملی و برای بانوان علاوه بر این موارد، مدارک شغلی نیز لازم می باشد.

۴-  خرید چکی لوازم خانگی برند دوو

این شیوه خرید برای افرادی که دارای دسته چک های صیادی می باشند بسیار راحت و آسان می باشد. شما عزیزان با در دست داشتن برگه چک صیادی خود و بدون نیاز به پیش پرداخت می توانید کالاها و لوازم مورد نیاز منزل خود را تهیه و اقساط آن را در ماه های بعد پرداخت کنید. این مورد با توجه به افزایش قیمت ها و به ویژه افزایش قیمت دلار در ماه های اخیر می تواند بسیار راهگشا و کمک حال خریداران لوازم خانگی باشد. فروشگاه لوازم خانگی انتخاب کلیک با عرضه کلیه محصولات لوازم خانگی دوو تمام تلاش خود را دارد تا بتواند در این مسیر قدمی کوچک برداشته و سهمی از این مسیر را، در طرح خرید بدون پیش پرداخت لوازم خانگی داشته باشد. لازم به اشاره است که اقساط این وام ها ۱۰ ماهه می باشد.

شرکت در جشنواره های فروش ویژه اسنوا 1402 در مجموعه انتخاب کلیک

جشنواره خرید محصولات اسنوا با هدایای نقدی به صورت گسترده برای خریداران محصولات اسنوا هر ساله در چند نوبت آغاز می گردد که مجموعه انتخاب کلیک در این راستا بستری برای بهره مندی تمامی افراد از این خرید ویژه می باشد. به عنوان مثال از جدیدترین جشنواره های شرکت اسنوا لازم است به جشنواره فروش ۱۴۰۲ اسنوا اشاره نماییم که به تازگی در سراسر کشور اجرا شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت. هدایای نقدی این جشنواره به خریدارانی تعلق خواهد گرفت که محصولات مشمول جشنواره را در این بازه زمانی خریداری و نصب نمایند. قابل توجه است که هدایای نقدی این جشنواره تا سقف 10.000.000 تومان بوده که این مبلغ به صورت تصادفی و رندوم به مشمولان این طرح تعلق خواهد گرفت.

این طرح برای عزیزانی که به دنبال خرید جهیزیه و اقلام مورد نیاز برای منزل خود می باشند بسیار بصرفه و مناسب می باشد. مبالغ هدیه جشنواره اسنوا پس از تایید شماره شبا، حداکثر ظرف مدت یک ماه به حساب مشمولان واریز و از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است این جشنواره فقط مخصوص محصولات خریداری شده از نمایندگی‌های مجاز اسنوا در سراسر کشور بوده که فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک به عنوان معتبرترین نمایندگی استان البرز آمادگی ارائه این خدمات را تا پایان جشنواره دارد. همچنین علاقمندان شرکت در این طرح می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مجموعه مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های ۱۵۰۰۶۶۵-۰۹۳۵ و ۹۱۰۲۴۴۳۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

222

شرکت در جشنواره های فروش ویژه دوو 1402 دو مجموعه انتخاب کلیک

جشنواره تابستانه دوو با هدایای نقدی ویژه به‌ تازگی و به‌ صورت محدود برای خریداران انواع تلویزیون های هوشمند ۴۳ تا ۶۵ اینچ و ماشین لباسشویی های ۹ کیلویی دوو سری سنیور به اجرا درآمده است. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک نیز در این راستا همواره با ارائه طرح ها و جشنواره های گوناگون، شرایط بسیار مطلوبی را برای مشتریان خود رقم زده و شرایطی بصرفه را به جهت بهره مندی این عزیزان از کالای باکیفیت ایرانی به همراه برخورداری از جوایز و پاداش‌های ویژه فراهم آورده است.

کلیه عزیزان برای بهره مندی از هدایای نقدی جشنواره دوو، پس از خریداری و نصب محصول توسط نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش، یک عدد کد تخفیف به شماره پذیرش مصرف کننده اختصاص داده خواهد شد. این کد تخفیف حاوی 6 کاراکتر می باشد که از طریق پیامک برای مصرف کننده ارسال گردیده و براساس آن با توجه به محصول خریداری شده تا سقف 2.000.000 میلیون تومان هدیه به مشمولان تعلق خواهد گرفت. لازم به ذکر است این جشنواره فقط مخصوص محصولات خریداری شده از نمایندگی‌های مجاز شرکت دوو در سراسر کشور بوده که فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک به عنوان معتبرترین نمایندگی استان البرز آمادگی ارائه کلیه خدمات به مشتریان خود می باشد. همچنین برای آگاهی بیشتر با شرایط جشنواره لوازم خانگی دوو می توانید به مقاله جشنواره تابستانه دوو ویژه سال ۱۴۰۲ مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های ۱۶۰۰۶۸۷- ۰۹۳۶ و ۹۱۰۲۴۴۳۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

333

فروش ویژه لیزینگی (اقساطی) محصولات شرکت لایف در مجموعه انتخاب کلیک

از دیگر حوزه های فعالیت مجموعه انتخاب کلیک می توان به فروش لیزینگی (اقساطی) محصولات شرکت لایف و طرح فروش کریمانه برند لایف اشاره نماییم. شرکت لایف به جهت فروش ویژه محصولات خود و همچنین جهت رفاه حال خریداران عزیز تلاش می نماید تا شرایطی را فراهم آورد که تمامی اقشار جامعه بتوانند از لوازم منزل با کیفیت و ارزان بهره مند شوند. این شرکت در جدیدترین فروش اقساطی لوازم خانگی خود با همکاری مجموعه انتخاب کلیک طرحی را با نام طرح فروش لیزینگ لوازم خانگی آغاز نموده است که در ادامه به توضیح کاملی درباره آن خواهیم پرداخت. این طرح کریمانه لوازم خانگی لایف دارای چند مرحله مختلف می باشد که در قسمت زیر به طور مختصر به آن اشاره ای خواهیم داشت و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت مجموعه انتخاب کلیک مراجعه نمایید.

1) نتخاب کالای مورد نظر از برند لایف

اولین مرحله برای برخوداری از طرح فروش کریمانه برند لایف انتخاب کالای مورد نیاز خود از میان محصولات این شرکت و از طریق سایت انتخاب کلیک می باشد.

2) دریافت پیش فاکتور کالا

پس از انتخاب کالا نیاز به دریافت پیش فاکتور کالای مورد نظر برای ارائه به بانک رفاه می باشد.

3) ارائه پیش فاکتور به بانک برای دریافت وام

سومین مرحله برای برخورداری از طرح کریمانه شرکت لایف مراجعه به یکی از شعب بانک رفاه در سراسر کشور است. شما عزیزان با در دست داشتن پیش فاکتور و مراجعه به بانک می توانید تا سقف ۱۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال معادل (۱۰۰ میلیون تومان) اعتبار دریافت کرده و کالای مورد نظر خود را از نمایندگی تحویل بگیرید.

4) دریافت فاکتور نهایی و خرید کالا

پس از انجام مراحل قبلی از سوی بانک تایید نهایی به شما داده خواهد شد و فاکتور به صورت سیستمی به فروشگاه انتخاب کلیک در استان البرز ارسال خواهد شد. با ارسال این فاکتور نهایی مراحل خرید شما تکمیل شده و کالا برای شما ارسال می گردد. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال و خدمات می توانید با پشتیبانی مجموعه و شماره تماس ۱۵۰۰۶۶۵-۰۹۳۵ تماس حاصل نمایید.

 مبلغ وام طرح کریمانه برند لایف

مبلغ وام طرح کریمانه برند لایف چه میزان می باشد؟ همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره ای داشتیم مبلغ این طرح کریمانه ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال معادل (۱۰۰ میلیون تومان) می باشد که با مراجعه به شعب بانک رفاه به راحتی می توان آن را دریافت کرد.

سود وام طرح کریمانه برند لایف

سود وام طرح کریمانه برند لایف چه میزان می باشد؟ سود این وام میزان ۱۵ درصد سالیانه است. لازم به توجه است که این سود اعلامی توسط بانک رفاه به میزان ۳ درصد پایین تر از سایر بانک ها می باشد.

 بازپرداخت وام طرح کریمانه برند لایف

بازپرداخت وام طرح کریمانه برند لایف چه میزان می باشد؟ قابل ذکر است که بازپرداخت این طرح ۳۶ ماهه بوده و این مبلغ به صورت اقساطی از حساب مشتری برداشت خواهد شد. این شرایط شرکت در طرح کریمانه برند لایف برای کلیه افرادی که حقوق خود را از طریق بانک رفاه دریافت می نمایند؛ اعم از شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی بدون ضامن بوده و این عزیزان پس از مراجعه به سایت انتخاب کلیک و انتخاب لوازم خانگی برند لایف می توانند از آن بهره مند شوند.

444

نحوه خرید آنلاین از فروشگاه لوازم خانگی انتخاب کلیک در کرج

فروشگاه انتخاب کلیک از جمله با سابقه ترین فروشگاه های فروش و عرضه کلیه لوازم خانگی در شهر کرج و تهران می باشد که با داشتن شعبه های متعدد فروش حضوری به عنوان یکی از برترین فروشگاه های لوازم خانگی شناخته می شود. این فروشگاه پس از تجربه رقابت در بازارهای سنتی و فروش حضوری اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی خود به آدرس  www.entekhabclick.com نموده است و کلیه محصولات خود را به صورت آنلاین نیز به فروش می رساند.

از مهم ترین ویژگی های این فروشگاه لازم است به داشتن تجربه و تخصص در بازار لوازم خانگی، داشتن بیش از 5 شعبه از فروشگاه های حضوری، داشتن نماد اعتماد الکترونیک، ضمانت قیمت و تضمین اصالت کالا و همچنین ارسال رایگان لوازم خانگی به درب منزل مشتری اشاره نمود. تمامی این موارد باعث شده است تا انتخاب کلیک بتواند به عنوان یکی از برترین فروشگاه های عرضه محصولات خانگی شناخته شده و فرآیند خرید را برای مشتریان خود ساده نماید. به همین جهت در ادامه به عنوان نمونه خرید یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دوو را با هم انجام خواهیم داد تا با تمامی مراحل آن آشنا شوید.

1.مراجعه به آدرس اینترنتی (WWW.ENTEKHABCLICK.COM) انتخاب کلیک

555

2.جستجو محصول مورد نظر در نوار ابزار سایت و یا جستجو در دسته بندی خانه و آشپزخانه

666

3.مشاهده کلیه اطلاعات و مشخصات محصول به همراه عکس، مشاهده قیمت و در صورت رضایت افزودن به سبد خرید

777

4.در مرحله بعد اقدام به ثبت نام در سایت و یا در صورت ثبت نام قبلی اقدام به ورود به حساب کاربری خود نمایید.

5.پس از ورود به سایت به سبد خرید خود مراجعه نموده و کلیه اقلام انتخاب شده را در این قسمت مشاهده نمایید. در ادامه بر روی گزینه تسویه حساب و یا گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

888

6.در این مرحله لازم به تکمیل مشخصات خواسته شده فردی و همچنین انتخاب زمان تحویل کالا می باشد. همچنین برای مبالغ بالای 3 میلیون تومان می توانید از ارسال رایگان و همچنین پرداخت مبلغ درب منزل استفاده نمایید. کلیه سفارش ها پس از پردازش توسط تیم پشتیبانی حداکثر تا 72 ساعت کاری تکمیل شده و تحویل مشتری خواهد شد.

999

7.در مرحله پایانی پس از پرداخت اینترنتی مبلغ و یا انتخاب گزینه پرداخت درب منزل فاکتور نهایی و کلیه محصولات تایید شده توسط شما، برایتان نمایش داده خواهد شد. امیدواریم که از خرید لوازم خانگی برای منزل خود نهایت رضایت و خشنودی را داشته باشید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام می توانید با پشتیبانی مجموعه انتخاب کلیک در تماس بوده تا بتوانید خریدی مطمئن و راحت را تجربه نمایید.

0000

سخن پایانی

در این مقاله قصد داشتیم تا به معرفی بهترین فروشگاه خرید لوازم خانگی به صورت حضوری و آنلاین بپردازیم تا انتخابی به مراتب بهتر و خریدی ارزان و بصرفه از لوازم خانگی را تجربه نمایید. بطور کلی خرید حضوری و مستقیم از فروشگاه ها دردسرهای فراوانی را اعم از شلوغی معابر، ترافیک شهری، آلودگی و گرمای هوا و همچنین صرف زمانی به مراتب طولانی را به همراه خواهد داشت. از این رو خرید آنلاین لوازم خانگی می تواند انتخابی درست و عاقلانه باشد که با استفاده از آن در کسری از زمان امکان دسترسی، مشاهده، مقایسه و خرید کلیه محصولات مورد نیاز خود را خواهید داشت.

فروشگاه آنلاین «انتخاب کلیک» در استان البرز و تهران همواره مناسب ترین قیمت ها و کیفیت محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد که شما عزیزان می توانید به صورت کاملا آنلاین از طریق بخش فروشگاه از جدیدترین محصولات و شرایط ویژه خرید محصولات برندهای مختلف با خبر شوید.

ضمانت اصل بودن کالا و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، تمامی محصولات خود را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با ۲۵ سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخشی برای هموطنان عزیز باشد.