طبق گزارش بانک جهانی در مارس 2023 تقریباً 659 میلیون نفر در سراسر جهان فقیر بوده‌اند و درصد قابل‌توجهی از افراد دچار فقر شدید در آفریقا زندگی می‌کرده‌اند. تعداد خانوارهای فقیر در برخی مناطق ازجمله آسیا و آفریقا در سه‌ماهه اول سال 2023 عمدتاً به دلیل بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل افزایش یافته است.

1

هرچند فقر دسترسی کودکان به دنیایی وسیع‌تر را محدود کند، ولی نمی‌تواند مانع از رشد بذر رؤیاهایشان در قلب‌هایشان بشود. به‌رغم وجود سختی‌ها و دشواری‌های متعدد هنوز هم تعداد بی‌شماری از کودکان به دنبال تحقق رؤیاهای بزرگشان هستند. یک جرقه می‌تواند یک دشت را بسوزاند. رؤیاهای گران‌بها نشانه امید به آینده تمدن اجتماعی است. کودکان محروم راه دشواری برای رسیدن به رؤیاهایشان دارند. بسیاری از خانواده‌ها به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند برای فرزندانشان آموزش باکیفیت فراهم کنند و این کودکان از رسیدن به کلید حیاتی گشایش قفل آینده و تحقق رؤیاهایشان محروم می‌مانند.

خیریه کوینکس ماه مه امسال برای کمک به تحقق رؤیاهای کودکان رویداد «کمک مالی برای تحقق رؤیاها» را راه‌اندازی می‌کند. این طرح خیریه در مناطق مختلفی نظیر ویتنام، نیجریه، تایلند، اندونزی، سوریه و ترکیه اجرا خواهد شد و هدفش ارائه کمک مالی و لوازم مدرسه به دانش‌آموزان محروم و کمک به تحصیلشان است.

رؤیاهایتان را برآورده کنید

نهاد خیریه کوینکس بخش خیریه صرافی جهانی کریپتوی کوینکس است. مأموریت این خیریه «ساختن جهانی بهتر از طریق بلاک‌چین» است و تمرکزش همیشه بر گروه‌های محروم و نیازمند سراسر جهان و حمایت از فعالیت‌های بشردوستانه از طریق فعالیت‌های مختلف رفاه عمومی است.

فقر نباید مانع دستیابی کودکان به رؤیاهایشان شود. خیریه کوینکس از بدو تأسیس به رفع نیازهای اساسی یادگیری، مبارزه برای برابری در آموزش جهانی، و حمایت از آموزش خیریه و محافظت از رؤیاهای کودکان متعهد بوده است. کوینکس از طریق صندوق خیریه چند میلیون دلاری، اهدای کتاب، و برنامه «کمک مالی برای تحقق رؤیاها» منابع آموزشی موردنیاز کودکان مناطق فقیر را فراهم و از آن‌ها حمایت مالی کرده است تا کودکان فقیر بیشتری به آموزش باکیفیت دسترسی داشته باشند.

2

گردهم‌آوری نیروهای خیّر، روشن کردن مسیر رسیدن به رؤیاها

برنامه جهانی «کمک مالی برای تحقق رؤیاها» یکی از برنامه‌های خیریه کلیدی نهاد خیریه کوینکس است و هدفش حمایت مالی از دانش‌آموزان محروم سراسر جهان برای تحقق رؤیاهایشان است. جلسه افتتاحیه این برنامه 27 می در ویتنام برگزار می‌شود. تیم خیریه کوینکس سخاوتمندانه از کودکان محروم حمایت مالی می‌کند و در نتیجه شانس دسترسی آن‌ها به منابع و فرصت‌های آموزشی را افزایش می‌دهد.

خیریه کوینکس آموزش خیریه را بسیار فراتر از کمک مالی می‌داند. بعلاوه، ادغام منابع آموزشی گوناگون برای تقویت یادگیری و رشد شخصی دانش‌آموزان کشورهای مختلف را در اولویت کارهایش قرار داده است. برای جمع‌آوری نیروهای خیّر با سازمان‌ها و دولت‌های خیّر سراسر جهان همکاری نزدیکی دارد تا با اجرای فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی دانش‌آموزان را تشویق به کشف استعدادهایشان و رشد بهتر می‌کند.

آموزش خیریه هرگز به پایان نمی‌رسد

معتقدیم آموزش کلید پرورش افراد مستعدی است که در آینده به پیشرفت جامعه کمک می‌کنند. بنابراین تمرکزمان بر آموزش جهانی و فعالیت‌های مختلف رفاه عمومی مانند کمک بلاعوض به دانش‌آموزان و اهدای کتاب به آن‌ها است. در بیش از 20 مدرسه سراسر جهان کتابخانه‌های خیریه برای مطالعه بهتر دانش‌آموزان ایجاد کرده‌ایم.

خیریه کوینکس تاکنون ده‌ها میلیون دلار به بیش از 10000 دانش‌آموز فقیر 12 کشور شامل هند، ویتنام، سوریه و ترکیه کمک کرده است. این وجوه خیریه عمدتاً صرف هزینه تحصیل، لوازم مدرسه، و لباس فرم دانش‌آموزان شده است. سعی می‌کنیم از طریق این فعالیت‌ها به دانش‌آموزان محروم کمک و از آن‌ها حمایت بیشتری کنیم و آموزش خیریه را در سطح جهان ترویج کنیم.

خیریه کوینکس عمیقاً باور دارد که مشکلات اقتصادی نباید هرگز مانع از آموزش کودکان شود. امیدواریم بتوانیم کمکشان کنیم تا همه قابلیت‌های بالقوه خودشان را از طریق یادگیری و رؤیاها و ارزش‌هایشان را در زندگی محقق کنند. حمایت جهانی از رویداد «کمک مالی برای تحقق رؤیاها» به بهره‌مندی دانش‌آموزان فقیر بیشتری از فرصت‌ها و منابع یادگیری کمک می‌کند و تأثیر مثبت عمیق و گسترده‌ای بر خانواده‌ها و به‌طور کلی‌تر بر جامعه خواهد داشت. اکنون فعالانه به دنبال شرکایی هستیم که تمایل به همکاری با ما برای ارائه آموزش بهتر به کودکان فقیر و کمک به آن‌ها برای پیگیری رؤیاهایشان داشته باشند!