هتل سارینا مشهد یک هتل نوساز و تازه ساخت است که سایر تجهیزات و امکانات رفاهی را مطابق با استاندارد‌های روز صنعت دارد. این هتل تاکنون رضایت زیادی را در بین میهمانان خود داشته است و شما با رزرو آن می‌توانید تجربه اقامت در یکی از بهترین هتل‌‌های مشهد را داشته باشید. از ویژگی‌های و مزایای این هتل هر چه بگوییم کم گفته‌ایم. در این مطلب قصد داریم قیمت هتل سارینا مشهد را پس از معرفی آن بررسی کنیم.

هتل سارینا مشهد

یکی از هتل های چهار ستاره شهر زیبای مشهد، هتل سارینا است. این هتل در سال 1398 ساخته شده که یکی از هتل های نزدیک حرم بشمار می آید. به‌دلیل نوساز بودن، آن را یک هتل شیک و لوکس به‌شمار می‌آورند. ساختمان هتل سارینا مشهد 8 طبقه بوده و 210 واحد اقامتی مختلف دارد. برای هر واحد اقامتی نیز امکانات کامل و تجهیزات کافی در نظر گرفته شده است تا میهمانان در طول سفر خود به شهر مشهد، اقامتی آرام و راحت را تجربه کنند. استخر و مجموعه آبی، رستوران، سالن کنفرانس، پارکینگ، کافی‌شاپ، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت و... برخی از امکانان این هتل بی‌نظیر هستند.

در مورد موقعیت مکانی نیز باید گفت که این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوب و مناسبی است؛ چرا که فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر امام دارد. از هتل سارینا با حدود نیم ساعت پیاده‌روی یا حدود 10 دقیقه با خودرو به حرم امام رضا (ع) دسترسی خواهید داشت. این هتل به سالن همایش و اجتماعات نیز مجهز است و در صورتی که برای تجارت و قرارهای کاری به مشهد می‌روید، با اقامت در این هتل می‌توانید از این ویژگی و مزایا استفاده کنید. رستوران هتل سارینا نیز با ارائه غذاهای ایرانی در خدمت شما میهمانان عزیز است. همچنین در این هتل کافی‌شاپ و چایخانه سنتی وجود دارد که مکان خوبی برای صرف نوشیدنی در روزهای گرم مشهد به‌خصوص پس از خرید و پیاده‌روی به‌همراه خانواده و دوستان است.

2

در صورتی که قصد خرید از سوغاتی‌های شهر مشهد را دارید نیز فروشگاه صنایع دستی و سوغات داخل هتل را از دست ندهید. افرادی که به‌دنبال رفت‌وآمد با وسایل حمل‌ونقل عمومی هستند نیز خوب است بدانند که از هتل سارینا با کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی یا حدود 4 دقیقه رانندگی می‌توانند به ایستگاه اتوبوس و مترو امام خمینی (ره) دسترسی داشته باشند. بازار رضا نیز با تقریبا 10 دقیقه رانندگی از هتل قابل دسترس است. گنبد سبز نیز در 1 کیلومتری هتل قرار دارد.

اتاق‌های هتل سارینا مشهد

انواع واحدهای اقامتی این هتل عبارتند از:

  • اتاق یک تخته
  • اتاق دو تخته دبل
  •  اتاق دو تخته توئین
  • سوئیت یک خوابه چهار نفره
  •  اتاق سه تخته

سایر اتاق‌های هتل بسیار تمیز و مرتب بوده و از نظافت کامل برخوردار هستند. دیزاین و طراحی اتاق‌ها نیز بسیار شیک و زیبا و متناسب با سلیقه میهمانان است. هر کدام از این اتاق‌ها نیز از سایر امکانات و خدمات رفاهی برخوردار هستند. در کل می‌توان گفت که این هتل با توجه به امکانات فوق العاده خود، یکی از لوکس‌ترین و ایده‌ئال‌ترین هتل‌های شهر است که با انتخاب و رزرو آن هرگز پشیمان نخواهید شد. در این هتل با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، خدمات خوبی به شما ارائه می‌شود.

قیمت هتل سارینا مشهد چگونه است؟

در مورد قیمت رزرو هتل مشهد از علی بابا باید گفت که با توجه به مواردی چون زمان رزرو شما و مدت زمان اقامت در هتل و موارد بسیار دیگر، متغیر است. به‌علاوه قیمت رزرو اتاق‌ها به صورت لحظه‌ای دچار تغییر می‌شود. اما اگر بخواهیم بازه‌ای را برای آن تعریف کنیم باید گفت که اتاق‌های هتل سارینا مشهد را می‌توانید در سایت علی بابا با قیمت شبی 165.000 تا 380.000 تومان رزرو کنید. در کل، قیمت هتل سارینا مشهد به انتخاب شما بستگی دارد. کافی است به سایت علی بابا مراجعه کنید و پس از تعیین مواردی چون تعداد نفرات و مدت زمان رزرو، مبلغ دقیق را مشاهده کنید.

3

رزرو هتل سارینا مشهد از علی بابا

در سایت علی بابا می‌توانید اطلاعات کاملی را درباره هر یک از هتل‌های کشور به‌دست آورید و همچنین پس از آن، رزرو هتل را به راحتی انجام دهید. در سایت علی بابا می‌توانید هر هتل را با قیمت کمتری نسبت به سایت‌های دیگر رزرو کنید؛ چرا که این شرکت طرف قرارداد بسیاری از هتل‌ها در سراسر ایران است.

تنها باید وارد صفحه اصلی سایت شوید و نام هتل سارینا مشهد را در قسمت نام هتل وارد کنید. پس از مشخص کردن تاریخ سفر، مدت اقامت و تعداد مسافران روی گزینه جستجو کلیک کنید. وقتی انواع اتاق‌های هتل سارینا و قیمت‌ها و اطلاعات آن برای شما ظاهر شد، اتاق موردنظر خود را انتخاب کنید. پس از آن وارد مراحل ثبت اطلاعات و پرداخت اینترنتی خواهید شد. همانطور که مشاهده می‌کنید، رزرو آنلاین هتل سارینا مشهد تنها با چند کلیک قابل انجام است.

حرف آخر

هتل آپارتمان سارینا مناسب افرادی است که تمایل دارند در چند روز سفر خود به مشهد زیبا، اقامتی راحت و آرام بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای داشته باشند. این هتل به‌دلیل فاصله بسیار کوتاهی که با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد و همچنین خدمات ویژ‌ای که ارائه می‌دهد، مورد انتخاب زائران بسیاری از سرتاسر ایران است. هتل سارینا مشهد از هر لحاظ بی‌نظیر و خاص است پس با خیال راحت آن را انتخاب و رزرو کنید. پیش از این کار نیز می‌توانید نظرات میهمانان دیگر این هتل را بخوانید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.