شهر گرگان یکی از سرسبزترین و بهترین شهرهای نیمه شمالی ایران است که مورد توجه مسافران و گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. طبیعت بکر و سرسبز گرگان همیشه و در هر زمانی از سال مورد توجه همه ایرانیان بوده است. وجود پارک جنگلی النگدره، پارک جنگلی ناهارخوران و دیگر جاذبه‌های گردشگری این شهر سفری به یادماندنی را با خاطرات تکرار نشدنی برایتان رقم می زند. اما برای سفر به شهر گرگان لازم است که از قبل برای اقامتگاه خود برنامه ریزی کرده‌ باشید. آیا اطلاعاتی درباره‌ی هتل های گرگان دارید؟ چه امکانات و ویژگی‌هایی از یک هتل خوب و اقتصادی مد نظر شماست؟ درادامه با معرفی هتل های گرگان و بررسی صفر تا صد امکانات آن‌ها همراه شما هستیم.

11

 

هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان

هتل جهانگردی ناهار خوران از بهترین هتل‌ های 3 ستاره گرگان است. این هتل به دلیل قرار داشتن در جنگل‌های هیرکانی از زیباترین اقامتگاه‌های شهر گرگان به شمار می‌رود. می‌توانید برای اقامت در این سفر خود از ۶۷ واحد اقامتی این هتل استفاده کنید. این واحدهای اقامتی شامل کلبه‌ها و اتاق‌هاست. از انواع آن‌ها نیز می‌توان به اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، کلبه یک خوابه سه تخته، سوییت رویال چهار نفره و... اشاره کرد که از امکانات آن یخچال، مبلمان، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، سرو صبحانه و کمد لباس است. در بین هتل های گرگان، هتل جهانگردی ناهارخوران از امکانات عمومی خوبی نیز برخوردار است که می‌توان به چایخانه سنتی، نمازخانه و اتاق چمدان اشاره کرد. هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان در پارک جنگلی ناهارخوران واقع شده و با فرودگاه بین المللی گرگان حدود ۳۰ دقیقه فاصله دارد.در رستوران و کافی‌شاپ این هتل نیز می‌توانید کیفیت منو غذایی و نوشیدنی‌ها را در وعده های مختلف تجربه کنید. اگر با خودرو شخصی خود سفر می‌کنید نگران جای پارک نباشید، این هتل مجهز به پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو است.

22

هتل فرهنگیان گرگان

برای شروع سفر، پس از انتخاب مقصدی که قرار است به آنجا برویم، نیازمند رزرو هتل خوب هستید. هتل فرهنگیان گرگان یک هتل سه ستاره با امکانات و کیفیت مناسب است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما در سفر به گرگان باشد. این هتل دارای ۲ طبقه و ۲۸ واحد اقامتی است که در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته و امکانات و کیفیت خود را تا حدی ارتقا داده است. هتل فرهنگیان از هتل‌ های گرگان است که در بلوار ناهارخوران، عدالت ۹۶ واقع شده و دسترسی راحتی به برخی اماکن دیدنی و گردشگری این شهر مانند جنگل ناهارخوران، روستای زیارت، پارک جنگلی النگدره و پارک جنگلی قرق دارد. هتل فرهنگیان گرگان تا جنگل ناهار خوران حدود ۲کیلومتر فاصله داشته و بهترین انتخاب برای اقامت است. علاوه بر این از امکانات هتل فرهنگیان می‌توان به پارکینگ، کافی‌شاپ، رستوران، لاندری، روم سرویس و استخر اشاره کرد. پس از یک طبیعت گردی عالی در شهر گرگان می‌توانید برای رفع خستگی خود از استخر این هتل برای احیا انرژی خود استفاده کنید. واحدهای اقامتی آن نیز شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است که هر کدام از آ‌ن‌ها مجهز به امکاناتی مانند مبلمان، یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون و... هستند.

33

هتل آپارتمان گل نرگس گرگان

اگر به دنبال هتل های گرگان با قیمت مناسب هستید، هتل آپارتمان گل نرگس جزو هتل‌های دو ستاره تازه ساز است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و با ۶ طبقه و ۲۳ واحد اقامتی توانایی پذیرایی از ۴۷ میهمان را دارد. هتل آپارتمان گل نرگس گرگان در نزدیکی میدان مدرس واقع شده و به برخی از جاهای دیدنی شهر مانند کاخ آغا محمدخان، پارک جنگلی ناهارخوران، پارک جنگلی النگدره و کاخ موزه سلطنتی نزدیک است. همچنین از فرودگاه بین المللی گرگان ۲۱ دقیقه، از ایستگاه راه آهن ۱۱ و از پایانه مسافربری ۹ دقیقه فاصله است. اتاق‌های دو تخته و آپارتمان‌های دو خوابه چهار و پنج نفره از انواع واحدهای اقامتی آن هستند که به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه، مینی بار و سیستم سرمایش و گرمایش مجهز شده‌اند. طبیعت زیبای اطراف هتل را نیز می‌توان از بالکن‌های برخی واحدها تماشا کرد و لذت برد. از امکانات عمومی این هتل نیز می‌توان به صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته و... اشاره کرد. در پارکینگ ۹ ظرفیتی آن نیز می‌توانید خودرو شخصی خود را با امنیت کامل پارک کنید.

44

هتل بوتانیک گرگان

برای اقامت با امکانات راحت‌تر و بهتر در سفر به طبیعت شمال و بازدید از جاهای دیدنی گرگان، یکی از بهترین گزینه ها، هتل 5 ستاره بوتانیک است که جزو زیباترین و محبوب‌ترین هتل ‌های گرگان به شمار می‌رود. این هتل در سال ۱۳۹۴ با ۵ طبقه و ۷۲ واحد اقامتی برای پذیرایی از میهمانان افتتاح گردید. در سفر خود، با انواع واحدهای اقامتی این هتل مانند اتاق یک نفره، اتاق دو نفره، استاق سه نفره فامیلی و اتاق کویین دیگر نگران اقامت در گرگان نباشید. مبلمان، آباژور، میز تحریر، چای ساز، رخت‌آویز، کمد لباس، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و لوازم بهداشتی از جمله امکانات موجود در واحدهای اقامتی است.

55

برای صرف وعده‌های غذایی خود نیز می‌توانید از رستوران هتل بوتانیک که انواع غذاهای ایرانی را با مواد اولیه تازه توسط آشپزان مجرب طبخ می‌کند، امتحان کنید. در کافی‌شاپ این هتل از هتل‌های گرگان نیز می‌توانید برای عصرانه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش دهید. از امکانات عمومی هتل بوتانیک که باعث محبوبیت در بین سایر هتل‌ها می‌شود، می‌توان فضای سبز، زمین تنیس، پارک کودک، پارکینگ رایگان، آسانسور، فروشگاه، چایخانه سنتی و کتابخانه را نام برد. در مجموعه‌ی آبی آن که شامل استخر، سونا و جکوزی است می‌توانید خستگی روزانه‌ی خود را با آب‌تنی هیجان‌انگیز از بدن بیرون کنید. هتل بوتانیک کیلومتر ده جاده گرگان ساری رو به روی روستای نودیجه قرار گرفته و به جاهای دیدنی گرگان دسترسی راحتی دارد. برای رفتن به فرودگاه نیز باید حدود ۳۰ دقیقه فاصله را طی کنید.

66

هتل شهاب ناهارخوران گرگان

بعد از معرفتی یک هتل پنج ستاره خوب در بین هتل های گرگان، می‌رسیم به هتل های چهار ستاره که در نوع خود بهترین خدمات و کیفیت را به مسافران خود ارائه می‌دهند. هتل شهاب ناهارخوران یکی از بهترین هتل‌ های گرگان است که در سال ۱۳۹۳ با در ۴ طبقه و با ۴۳ واحد اقامتی با ظرفیت پذیرش ۱۱۵ نفر افتتاح گردید. هتل شهاب ناهارخوران گرگان در بلوار ناهارخوران، ۳۰۰ کیلموتری کلانتری واقع شده که اگر در این هتل اقامت داشته باشید می‌توانید به برخی از جاذبه‌های گردشگری مانند جنگل ناهارخوران، روستای زیارت، برج گرگان و پارک جنگلی النگدره مراجعه کنید و از گشت گذار در این مناطق لذت ببرید. اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سوییت دو نفره، اتاق سه تخته ویژه، سوییت رویال دو خوابه و... از جمله واحدهای اقامتی آن هستند. امکانات اتاق‌ها شامل مینی بار، روم سرویس، آباژور، مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع رخت آویز و لوازم بهداشتی هستند.

رستوران این هتل با طبخ انواع غذاهای ایرانی مرغوب و باکیفیت در وعده‌های غذایی مختلف از مسافران پذیرایی به عمل می‌آورد. این هتل مجهز به یک کافی‌شاپ با منو نوشیدنی‌های گرم و سرد است که برای عصرانه بسیار پیشنهاد خوبی است. از دیگر امکانات عمومی هتل می‌توان به خدمات باربری، آسانسور، نمازخانه، فضای سبز، ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی سرویس، پارکینگ، لاندری و پذیرش ۲۴ ساعاته اشاره کرد.

77

هتل خیام، از هتل های گرگان

اگر به دنبال هتل های گرگان ارزان و باکیفیت هستید، هتل دو ستاره خیام نیز جزو هتل‌های قیمت مناسب این شهر به شمار می‌رود. این هتل قدیمی در سال ۱۳۶۵ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۵ برای ارتقاع خدمات و کیفیت مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با ظرفیت پذیرش ۲۶ نفر، در ۱۲ واحد اقامتی خود از مسافران میزبانی می‌کند. هنگام رزرو این هتل می‌توانید برای یک نفر اضافه که به صورت کف‌خواب سرویس‌دهی خواهد شد، با هتل مشورت کنید. اتاق دو تخته و اتاق سه تخته با صبحانه از جمله واحدهای اقامتی هتل خیام گرگان هستند. این هتل در خیابان امام خمینی نبش آفتاب ۱۵ واقع شده و به بیشتر جاهای دیدنی گرگان دسترسی دارد. امام زاده نور، مسجد جامع گرگان، موزه سلطنتی و موزه صنایع دستی گرگان از جمله این اماکن‌اند. برای رسیدن به فردوگاه باید فاصله ۲۰ دقیقه‌ای را طی کنید. همچنین اگر با بلیط قطار برای بازگشت به شهر خود اقدام کرده‌اید، حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد تا به راه‌آهن برسید. از امکانات عمومی هتل خیام می‌توانسیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، اتاق چمدان، کافی‌نت اشاره کرد. از امکانات واحدهای اقامتی آن نیز، میزتحریر، لوازم بهداشتی، حمام، یخچال و کمد لباس هستند. در رستوران هتل نیز می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی را برای وعده‌های غذایی مختلف امتحان کنید. یک کافی‌شاپ نیز در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را برای مسافران ارائه خواهد داد.

88

هتل آپارتمان اطلس گرگان

اگر برای اقامت نیازمند هتل آپارتمان‌های گرگان با قیمت مناسب هستید، هتل آپارتمان اطلس دو ستاره پیشنهاد مناسبی است. این هتل در سال ۱۳۹۶ با ظرفیت پذیرش ۲۴ نفر در ۸ واحد اقامتی خود افتتاح گردید. سوییت‌های این هتل شامل سوییت‌های یک نفره، دو نفره، دو خوابه سه نفره و دو خوابه چهار نفره است. اگر برای رزرو هتل های کیش به این هتل آپارتمان مراجعه کنید از امکانات واحدهای اقامتی آن مانند رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، لوازم بهداشتی، حمام، یخچال و مبلمان بهره‌مند خواهید شد. بعضی از بالکن‌های هتل آپارتمان اطلس گرگان ویو زیبایی از طبیعت اطراف را به تماشا می‌گذارند که باعث آرامش و استفاده از هوای پاکیزه می‌شود. این هتل آپارتمان در میدان بسیج، ابتدای افسران ۴ واقع شده و به جاذبه‌های تفریحی مانند کاخ آغا محمدخان، مسجد جامع گرگان، تپه هزارپیچ و امام زاده نور دسترسی راحتی دارد. نزدیک‌ترین مرکز درمانی به این هتل نیز بیمارستان فلسفی گرگان است. از این هتل تا راه آهن حدود ۶ دقیقه و تا فرودگاه بین‌المللی حدود ۲۰ دقیقه فاصله است. از دیگر امکانات هتل آپارتمان اطلس میتوان به آسانسور، تاکسی سرویس و پارکینگ با ظرفیت ۱۶ خودرو اشاره کرد. متاسفانه این هتل آپارتمان امکانات تفریحی ارائه نمی‌دهد. برای صرف ناهار و شام نیز باید به رستوران‌ها و فست‌فودهای اطراف هتل مراجعه کنید. این هتل مجهز به رستوران و کافی‌شاپ نیست.

هتل آپارتمان گلستان گرگان

یکی دیگر از هتل آپارتمان‌ها در جمع هتل های گرگان، هتل گلستان است که در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده و با ۱۰ واحد اقامتی و سوییت‌های متفاوت از مسافران استقبال می‌کند. این هتل آپارتمان یک ستاره است و در دسته هتل‌های گرگان ارزان قیمت قرار می‌گیرد. تعداد تخت‌های موجود در این هتل مجموعا ۴۵ عدد است. آپارتمان دو خوابه پنج تخته، سوییت چهار تخته، آپاراتمان یک خوابه سه نفره و سوییت چهار تخته از جمله واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان هستند. پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، آسانسور، تاکسی سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش و روم سرویس از امکانات رفاهی آن هستند. هتل آپارتمان گلستان گرگان در میدان بسیج واقع شده که دسترسی آن به راه آهن و فرودگاه بسیار راحت است. برای تهیه سوغاتی نیز می‌توانید به مراکز سوغاتی معروف شهر مراجعه کنید.

هتل آذین، از بهترین هتل های گرگان

از دیگر هتل های چهار ستاره می‌توان به هتل آذین گرگان اشاره کرد که در سال ۱۳۸۰ ساخته شده و در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی برای خدمات بهتر قرار گرفته است. هتل آذین در ابتدای جاده ورودی گرگان واقع شده است و این موضوع باعث شده تا به برخی از جاهای دیدنی آن مانند جنگل ناهارخوران، بازار نعلبندان و مسجد جامع نزدیک باشد. برای رسیدن به فرودگاه بین‌المللی نیز باید حدود ۳۰ دقیقه فاصله را طی کنید.

99

واحدهای اقامتی هتل آذین شامل یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته تویین، سوییت دو تخته دوبلکسو سوییت دو خوابه سه تخته رویال هستند که می‌توانید برای اقامت از آن‌ها بهره‌مند شوید. در مجموع ۳۲ اتاق در ۷ طبقه این هتل جای گرفته که امکانات رفاهی خوبی را عرضه می‌کنند. در اتاق‌ها امکاناتی مانند، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، رخت آویز، سیستم سرمایش و گرمایش، پاور سوییچ و لوازم بهداشتی و حمام وجود دارد. سرو صبحانه را نیز می‌توانید در اتاق خود انجام دهید. سایر امکانات هتل آذین شامل کافی‌نت، اتاق چمدان، خدمات باربری، آسانسور، مینی بار، لاندری و ... هستند. برای تهیه انواع سوغاتی نیز فروشگاه صنایع دستی و انواع شیرینی سنتی گرگان وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید. پارکینگ هتل آذین نیز آماده استقبال از میهمانانی است که با خودرو شخصی خود سفر می‌کنند و ظرفیت پذیرش ۱۰۰ دستگاه خودرو را دارد. برای صرف ناهار و شام نیز، رستوران هتل با بهترین غذاهای ایرانی طبخ شده توسط آشپزان مجرب، آماده پذیرایی از شماست. برای سفارش انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز، تجربه استفاده از منوی کافی‌شاپ هتل آذین را از دست ندهید.

هتل لابوس، اقامتی ازران در گرگان

یکی از ارزان‌ترین هتل های گرگان، هتل لابوس است که در ۲ کیلومتری رامیان واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و جزو هتل‌های تازه ساخت شهر گرگان به شمار می‌رود. در اطراف این هتل، شالیزارها و طبیعت بسیار زیبایی قرار دارد که از تماشای آن لذت خواهید برد. چشمه گل رامیان و چشمه نیلبرگ نیز از جاهای دیدنی نزدیم این هتل هستند. انواع واحدهای این هتل شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، سوییت یک خوابه چهار نفره و اتاق دو تخته برای یک نفر است. لازم به ذکر است که رزرو اتاق همراه با صبحانه خواهد بود. تلویزیون، اینترنت، تلفن، حمام، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ و آسانسور نیز جزو امکانات این هتل به شمار می‌روند. در رستوران هتل لابوس نیز می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را با طعمی متفاوت سفارش دهید.

هتل آپارتمان شایسته گرگان

یکی از هتل آپارتمان های دو ستاره که در بین هتل های گرگان قرار دارد، هتل آپارتمان شایسته است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و در میدان ترمینال قرار دارد. با اقامت در این هتل آپارتمان به اماکن مهم مانند راه آهن و ترمینال مسافربری می‌توانید دسترسی داشته باشید. همچنین از این هتل آپارتمان تا فرودگاه بین‌المللی گرگان حدود ۱۳ کیلومتر فاصله را باید طی کنید. دسترسی به پارک جنگلی النگدره و پارک ناهارخوران از ویژگی‌های مثبت این هتل آپارتمان است. هتل آپارتمان شایسته دارای ۴ طبقه و ۴۶ واحد اقامتی است که از جمله آن‌ها می‌توان به سوییت یک نفره، سوییت دو نفره، سوییت سه نفر و سویت چهار و پنج نفره اشاره کرد. این هتل آپارتمان برای افرادی که به دنبال کاهش هزینه‌های سفر هستند بسیار مناسب خواهد بود. یخچال، مینی بار با هزینه جداگانه، مبلمان، آشپزخانه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، بالکن، تلویزیون و تلفن و سرویس بهداشتی از جمله امکانات داخل واحدهاست. پارکینگ، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس و آسانسور از امکانات عمومی و رفاهی هتل آپارتمان شایسته هستند. در رستوران آن نیز انواع غذاهای ایرانی و محلی با بهترین مواد اولیه طبخ شده و در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

هتل آپارتمان پردیس گرگان

آخرین هتل آپارتمانی که در این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم، هتل آپارتمان پردیس است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و با ۱۶ واحد اقامتی شروع به پذیرایی از مسافران کرد. اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوییت چهار نفره و سوییت پنج نفره از جمله واحدهای اقامتی این هتل هستند. در این اتاق‌ها می‌توانید شاهد امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلویزیون، لوازم بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع باشید. از دیگر امکانات عمومی این هتل می‌توان به آسانسور، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت پر سرعت و خدمات خانه داری اشاره کرد. این هتل در روستای زیارت گرگان واقع شده است. از هتل آپارتمان پردیس می‌توانید به مجموعه بهشت هیرکان، پارک جنگلی ناهارخوران و آبشارهای روستای زیارت دسترسی داشته باشید.

نحوه رزرو هتل های گرگان

اما چه روش‌هایی برای رزرو هتل های گرگان وجود دارد؟ یکی از بهترین راهکارها برای رزرو هتل، استفاده از وبسایت‌های آنلاین گردشگری هستند که لیستی از هتل‌های در حال فعالیت را در خود جای داده‌اند. برای رزرو اتاق در گرگان می‌توانید به یکی از وبسایت‌های معتبر رزرو هتل مانند utravs.com مراجعه کرده و هتل مدنظر خود را انتخاب کنید. فراموش نکنید که از قبل برای رزرو اتاق و یا سوییت در مورد هتل مد نظرتان اطلاعات کافی را کسب کرده باشید.  پس از اینکه وارد سایت شدید، با تعیین تاریخ رزرو و مدت زمان اقامت، انتخاب اتاق بر اساس تعداد نفرات و همچنین ورود اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و شماره تلفن می‌توانید رزرو خود را انجام دهید. البته می‌توانید از شماره تلفن هتل های گرگان برای رزرو واحد اقامتی اقدام کنید. سعی کنید قبل از تایید رزرو، امکانات هتل های گرگان را بررسی و با اطمینان کامل رزرو خود را تکمیل کنید.

قوانین کنسلی هتل های گرگان

شاید در طی زمانی که برای سفر به گرگان اقدام می‌کنید، مشکلاتی برای شما ایجاد شود که مجبور شوید هتل رزرو شده خود را کنسل کنید. ازین رو صنعت هتل‌داری قوانین کنسلی را براساس شرایط متفاوت وضع کرده است. اولین چیزی که باید بدانید این است که هتل ‌های مختلف قوانین خاص خود را دارند. پس حتما از قوانین آ‌ن‌ها اطلاعات کسب کنید. برخی از هتل‌ها اگر در شب اول رزرو در هتل حضور نداشته باشید، صددرصد مبلغ پرداختی را از شما دریافت خواهند کرد.

در پایان

حتما قبل از رزرو اتاق خود در اقامتگاه‌های گرگان از طریق جست و جو در سایت یوتراوز یا تماس با پشتیبانی تلفنی اطلاعات کافی را کسب کنید. انتخاب هتل در انواع دو ستاره، سه ستاره، چهار و پنج ستاره بستگی به بودجه مالی و امکانات مورد نظر شما دارد. از بهترین هتل های گرگان که درباره‌ی آن‌ها درقسمت قبل صحبت شد، می‌توانیم به هتل جهانگردی ناهارخوران، هتل بوتانیک گرگان و همچنین هتل آذین اشاره کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر، رزرو هتل و بهره‌مندی از تخفیف های ویژه می‌توانید به وبسایت گردشگری یوتراوز مراجعه کنید.