یاشا سازمند کیست؟

یاشا سازمند، کارشناس مهندسی طراحی جامدات ورودی 1381 است، بعد از اخذ مدرک مهندسی در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار MBA  از دانشگاه علوم و مدیریت کشور مالزی ، و دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار DBA  تحصیل نموده است. ایشان محقق بین المللی علم مدیریت بود و از ده سال پیش (سال 1392 -  2013) تا کنون، نه 9 مقاله منتشر شده بین المللی را به جامعه جهانی ارائه نموده است. H-index  محقق ایشان در گوگل 6 است و حدود 205 مقاله از سر تا سر دنیا به مقالات علمی ایشان استناد کرده و از مقالات وی در مقالات علمی خود در دانشگاه ها و ژورنال های بین المللی دنیا استفاده نموده اند. ایشان همچنان مشغول تحصیل علم و تحقیق در رشته کامپیوتر، اقتصاد دیجیتال، دیجیتال مارکتینگ و طراحی وبسایت است.

موضوع فعالیت شرکت آکام آتا (سهامی خاص) چیست؟

از جمله موضوعات فعالیت شرکت آکام آتا طبق اساسنامه :

1-مشاوره کارآفرینی (مرکز مشاوره)

2-مشاوره مدیریت

3- مشاوره کسب و کار

مجوز مرکز مشاوره شرکت از کجا صادر شده است؟

مجوز شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص) توسط سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان مشاوره تجاری صادر شده است.

1

یاشا بهترین تیم مشاوره کسب و کارهای کوچک

یاشا سازمند مدیر عامل شرکت مشاور تجاری آکام آتا (سهامی خاص) می گوید: کسب و کارهای کوچک با توجه به منابع مالی و انسانی بسیار محدود نیاز به استراتژی دقیق در صرفه جویی در بودجه جهت اجاره و یا استفاده از مکان فیزیکی کسب و کار، صرفه جویی در هزینه های جاری، جذب و استخدام، تبلیغات و بازاریابی دارند تا در ابتدای شروع کار خود به کسری بودجه و شکست بر نخورند. هزینه مشاوره کسب و کار برای کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب و پایین است.

نوع و نحوه مشاوره دادن به کسب و کار های کوچک متفاوت است و مشاور کسب و کار باید با درک دقیق از آن کسب و کار شروع به تحقیق بازار، تهیه و تدوین استراتژی های بازار، مالی، بازاریابی، منابع انسانی و بازاریابی و تبلیغات نماید.

مشاوره کسب و کارهای کوچک یکی از موضوعات جذابی است که جهت موفقیت در یک بیزینس مطرح می شود. اگر چه مشاوره تبلیغاتی به تنهایی نمی‌تواند باعث موفقیت

2

یک کسب و کار شود، اما می‌تواند به آن کمک کند تا در مسیر رشد و پیشرفت خود پایدار باشد. بیشترین تمرکز ما در ارائه خدمات به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ است.

بهترین تیم مشاوره کسب و کارهای کوچک را در اختیار شما قرار می دهیم

– یاشا سازمند مدیر عامل شرکت آکام آتا (سهامی خاص)

از دیدگاه یاشا سازمند، یکی از مهمترین مزایای مشاوره کسب و کارهای کوچک، بهبود استراتژی‌ها و برنامه‌های یک بیزینس می باشد. مشاوران کسب و کار می‌توانند تحلیل دقیقی از شرایط کسب و کار داشته باشند. این مشاوره ها به مدیران کسب و کارها کمک کرده تا بتوانند راهبردهای مناسبی جهت رسیدن به هدف خود تعیین نمایند. همچنین، مشاوران می‌توانند به یک کسب و کار جهت شناسایی بازار هدف و انتخاب راهبردهای مناسب برای جذب مشتریان جدید کمک نمایند.  

به طور کلی، مشاوره کسب و کارهای کوچک باعث رشد و پیشرفت در تمامی زمینه های مدیریتی و عملیاتی می شود. استفاده از مشاوره تیم های بازاریابی باعث می شود تا کسب و کارهای کوچک در مقابل رقبای بزرگ و نیرومند قرار گیرند. از طرفی، با طراحی و پیاده‌سازی راهبردهای مناسب می توان به شرکت‌ها کمک نمود تا بتوانند در بازار هدف به سهم قابل توجهی از درآمد دست یابند.

مزایای استفاده از تیم مشاوره کسب و کارهای کوچک

یاشا سازمند مشاور و مدیرعامل شرکت مشاور آکام آتا می گوید، همکاری با تیم مشاوره کسب و کارهای کوچک می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر موفقیت یک بیزینس داشته باشد. در ادامه قصد داریم به برخی از مهمترین مزایای استفاده از تیم مشاوره کسب و کارهای کوچک اشاره نماییم:

  • بهبود استراتژی‌ها و برنامه‌های کسب و کار
  • برآورد دقیق هزینه های کسب و کار جهت ارائه بودجه
  • بهبود فرایند بازاریابی و فروش (ارائه راهکارهای مناسب جهت جذب مشتریان جدید و افزایش فروش)
  • ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه مهارت های کارکنان
  • ارائه برنامه مدون جهت بهبود عملکرد منابع انسانی
  • شناسایی ریسک ها و ارائه بهترین راهکار به مدیریت جهت رفع موانع
  • شناسایی فرصت های جدید کسب و کار
  • بهبود فرایندهای داخلی کسب و کار به منظور افزایش بهره وری
  • طراحی وبسایت با قیمت بسیار مناسب (قیمت طراحی سایت با وردپرس)
  • ارائه بهترین راه حل در زمینه تصمیم گیری های مدیریتی از جمله تعیین راهبردهای جدید، ارزیابی محصولات، تحلیل داده ها و...
  • مشاوره تبلیغات و برندینگ
  • افزایش اعتبار یک کسب و کار در بازار

با استفاده از تجربه و دانش تیم های مشاور بازاریابی، یک کسب و کار میتواند فرایندهای داخلی خود را بهبود بخشیده و به سهم قابل توجهی از درآمد در بازار هدف دست یابد. استفاده از تیم های مشاور بازاریابی می تواند یک مزیت مهم برای کسب و کارهای کوچک جهت موفقیت در بازار هدف باشد.

آشنایی با انواع خدمات تیم های مشاوره کسب و کارهای کوچک

تیم‌ مشاوره کسب و کارهای کوچک می‌تواند در صورت همکاری خوب طرفین موفقیت یک بیزینس را تضمین نماید. در ادامه به انواع خدماتی که تیم‌های مشاور بازاریابی به کسب و کارها ارائه می‌دهند، اشاره خواهیم کرد:

1-مشاوره در زمینه استراتژی‌های کسب و کار: تیم‌های مشاور بازاریابی می‌توانند به شرکت‌ها در تعیین راهبردهای مناسب جهت رسیدن به هدف خود کمک نمایند. این خدمات شامل تحلیل شرایط کسب و کار، تعیین اهداف، تعیین راهبردهای بازاریابی و فروش و... می باشد.

مزایای استفاده از تیم مشاوره کسب و کارهای کوچک

۲. مشاوره در زمینه مدیریت مالی: همچنین، تیم‌های مشاور بازاریابی می‌توانند به کسب و کارها در زمینه مدیریت هزینه‌ها، بودجه‌بندی، تحلیل مالی، مدیریت سرمایه و... کمک نمایند.

۳. مشاوره در زمینه بازاریابی و فروش: از جمله دیگر وظایف تیم‌ مشاوره کسب و کارهای کوچک می توان به تحلیل بازار، تعیین راهبردهای بازاریابی، ترویج محصولات و خدمات، تعیین قیمت و... اشاره نمود.

۴. مشاوره در زمینه توسعه منابع انسانی: تیم‌های مشاوره مارکتینگ می‌توانند به شرکت‌ها در زمینه توسعه مهارت‌های کارکنان، طراحی برنامه‌های آموزشی، ارزیابی عملکرد کارکنان و... کمک نمایند.

از جمله دیگر وظایف تیم مشاوره کسب و کارهای کوچک می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ارزیابی سیستم‌های موجود، طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های جدید، مدیریت پروژه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و ...
  • مشاوره در زمینه مدیریت ریسک و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع موانع
  • کمک به شرکت‌ها در زمینه تحلیل داده‌های مختلف و استخراج اطلاعات مفید از آنها
  • مشاوره در زمینه توسعه کسب و کار، ایجاد محصولات جدید، تحلیل رقبا، بررسی فرصت‌های جدید، ایجاد شبکه‌ی توزیع و...
  • کمک به شرکت‌ها در تعیین راهبردهای استراتژیک، تحلیل رقبا، تحلیل بازار، تعیین هدف، تعیین ماموریت و...
  • مشاوره در زمینه حقوقی با حضور مشاور حقوقی رسمی کسب و کار

راهنمای انتخاب بهترین تیم مشاوره کسب و کارهای کوچک

انتخاب بهترین تیم مشاوره کسب و کارهای کوچک از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. در ادامه به راهنمای انتخاب بهترین تیم مشاوره کسب و کارهای کوچک اشاره خواهیم کرد:

بررسی تجربه

تجربه تیم مشاور بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک، بسیار حائز اهمیت می باشد. بنابراین، قبل از انتخاب، مطمئن شوید که شرکت مورد نظر از تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشد.  

3

راهنمای انتخاب بهترین تیم مشاوره کسب و کارهای کوچک

بررسی تخصصی

بررسی تخصص تیم مشاوره کسب و کار نیز اهمیت ویژه ای دارد. اگر شما در حوزه خاصی نیاز به مشاوره دارید، بهتر است تیمی را انتخاب کنید که در آن زمینه تخصص دارد. به عنوان مثال اگر شما نیاز به مشاوره در زمینه بازاریابی دیجیتال دارید، تیمی را انتخاب کنید که در این زمینه تخصص دارد.

آشنایی با انواع خدمات تیم های مشاوره کسب و کارهای کوچک

بررسی شهرت

شهرت تیم مشاوره کسب و کار، یکی از عوامل دیگری است که می تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد. برای این کار، می‌توانید نظرات مشتریان قبلی آن‌ها را جویا شوید. همچنین، می‌توانید با دیگر کسب و کارهای کوچک در صنعت خودتان صحبت کرده و نظرات آن‌ها را در مورد تیم‌های مشاور بازاریابی جویا شوید.

بررسی روش کار

روش کار تیم های مشاور بازاریابی می تواند تاثیر قابل توجهی بر موفقیت یک کسب و کار داشته باشد. برای مثال، آیا آن‌ها برای حل مسائل شما از روش‌های نوآورانه استفاده می‌کنند؟ آیا آن‌ها درصدد ایجاد روابط بلندمدت یک کسب و کار با مشتریان هستند؟

پاسخگویی به این سوالات می تواند نقش مهمی در انتخاب بهترین تیم مشاوره کسب و کارهای کوچک داشته باشد.

بررسی قیمت

هزینه خدمات تیم مشاوره کسب و کارهای کوچک نیز می‌تواند بر انتخاب شما تاثیر داشته باشد. جهت انتخاب بهترین تیم مشاوره کسب و کار، نیاز است که هزینه خدمات را با سایر تیم‌های مشاوره ای مقایسه کنید. البته در این زمینه مدنظر داشته باشید که قیمت بالا به معنای ارائه بهترین خدمات نمی باشد.

تمام موارد ذکر شده جهت انتخاب بهترین تیم مشاوره کسب و کارهای کوچک از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. انتخاب بهترین تیم مشاور بازاریابی می‌تواند به شما کمک کند تا کسب و کارتان را به بهترین شکل ممکن مدیریت نمایید.

شرکت آکام آتا؛ بهترین شرکت مشاور کسب و کار و تجارت در منطقه خاورمیانه

شرکت آکام آتا یک شرکت مشاوره کسب و کار است که به کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک می‌کند تا در مسیر رشد و توسعه خود گام بردارند. به گفته یاشا سازمند، این شرکت با ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف از جمله مشاوره تجاری، و مشاوره های بازرگانی، برندسازی یا برندینگ، مالی، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، تجارت الکترونیک، فروش، طراحی سایت و انفورماتیک و... به کسب و کارها کمک می‌کند تا به جایگاه مناسبی در بازار دست یابند. شرکت آکام آتا با داشتن تیمی از متخصصین با تجربه به کسب و کارهای کوچک و متوسط در رسیدن به اهداف خود کمک می‌کند. از آنجا که امکان آزمون و خطا برای کسب و کارهای کوچک وجود ندارد، پس بهترین کار استفاده از مشاورین کسب و کار و تجارت است. شرکت آکام آتا (سهامی خاص) این امکان را برای کسب و کارهای کوچک فراهم کرده تا از خدمات مشاوره این مجموعه استفاده نمایند.

خدمات مشاوره:

1-مشاور بازاریابی (مارکتینگ)

2-مشاوره فروش و برنامه ریزی فروش

3-مدیکال مارکتینگ یا بازاریابی پزشکی بین المللی

از جمله مهمترین ویژگی‌های شرکت آکام آتا در زمینه مشاوره کسب و کارهای کوچک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- داشتن تیمی از متخصصین با تجربه در زمینه مشاوره کسب و کار (سه عضو شرکت مدرک دانشگاهی حداقلی فوق لیسانس)

- ارائه خدمات مشاوره با کیفیت به کسب و کارهای کوچک و متوسط

- توانایی کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط در مسیر رشد و توسعه خود ( مجموع 50 سال تجربه میدانی اعضا شرکت)

- ارائه خدمات مشاوره در زمینه‌های مختلف از جمله مالی، بازاریابی، فروش و...

اگر به دنبال بهبود وضعیت کسب‌ و کار خود هستید، شرکت آکام آتا با مدیریت یاشا سازمند می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. همکاری با شرکت آکام آتا باعث می شود تا کسب و کارتان در مسیر رشد و توسعه خود به جایگاه ویژه ای در بازار دست یابد.