به گزارش سراج24؛ برگزاری تجمع خودجوش مردمی عفاف و حجاب، در گرمای روز دوشنبه 8 خردادماه در مجموعه فرهنگی انقلاب نشان داد اگر موضوعی دغدغه ذهن یک انقلابی میهن دوست مسلمان باشد، هیچ بهانه ای نمی تواند جلوی ادای تکلیف او را بگیرد. 

امروز جمعیتی 5 هزار نفره از دغدغه مندان جامعه اسلامی، از زن و مرد، محکم و استوار و با یک هدف، خودجوش و مطالبه گر، نگرانی های خود را در حوزه حجاب و به خصوص درباره لایحه جدید حجاب و عفاف به گوش مسئولان و متولیان امر رساندند. 

شکوه این حضور گسترده آحاد مردم مؤمن و انقلابی و شعارهای دلسوزانه آنها و مطالبه های به حق شان، حاکی از مطالبه شرعی و عرفی مردمی است که از ولنگاری ها و بدحجابی ها و اهانت ها به ساحت یک حکم الهی خسته هستند. این انقلاب حاصل مجاهدت های مردمی است که از ظلم وبی دینی طبقه حاکم آن زمان - پهلوی ملعون - دل خسته و خشمگین بودند، این انقلاب حاصل مبارزات و جانفشانی های کسانی است که در قامت دین و برای دفاع از حریم امامت و ولایت، زیر بیرق امامین انقلاب، از همه چیز خود گذشتند، خون دادند و مجاهدت کردند تا حرکتی که به قیام منجی عالم بشریت ختم می شود، متوقف نشود. 

این مردمان فهیم و با عظمت در طول بیش از چهار دهه اخیر، تبعیت از دین و ولایت را اولویت خود قرار دادند تا احکام دین مبین اسلام دستمایه و بازیچه هوا و هوس های عده ای قلیل دنیا دوست نشود که آمال خود را در فرهنگ منحط غرب دیده و حاضرند به هر قیمتی از شرف و عزت و شأن خود بگذرند تا جامعه را به انحطاط و انحراف کشانده و ایامی را ولنگاری و خوشگذرانی کنند. 

مطالبه زنان عفیفه و مردان با غیرت در تجمع 5 هزار نفری امروز اصلاح لایحه ای است که مسئولان برای صیانت از حکم الهی و حمایت از آمران به معروف و غیرتمندان تدوین کرده اند، اما نه تنها کافی نیست بلکه نواقصی دارد که بایستی با حسن نظر و دقت بیشتر اصلاح شوند. این لایحه آن گونه که باید مورد تائید مردم انقلابی، خانواده های شهدا و صاحبان اصلی انقلاب نیست و لازم است در طراحی مجدد آن دغدغه، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و دلسوزان جامعه اسلامی و انقلاب را مرتفع نماید. 

واکنش برخی کاربران فضای مجازی در خصوص موضوع عفاف و حجاب که خط قرمز جامعه اسلامی ماست را بخوانید: