معرفی صرافی کوکوین

صرافی کوکوین یکی از بزرگترین، فعال ترین و پرکاربرترین صرافی‌های متمرکز دنیا با میانگین چرخش مالی روزانه حدود ۲ میلیارد دلار است. این صرافی با شعار پشتیبانی از همه خدمات دنیای رمزارزها در سال ۲۰۱۷ میلادی افتتاح و با بیش از ۴۰۰ بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال به یکی از بزرگترین صرافی‌های دنیا تبدیل شد. این صرافی در حال حاضر بهترین جایگزین بایننس برای کاربران داخل ایران و ایرانی می‌باشد.

کمپانی مادر این صرافی Mek Global و دفتر مرکزی این صرافی در سنگاپور و سرورهای اصلی در سیشل آفریقا می‌باشد.

توکن رسمی این صرافی KCS، و ارزهای فیات قابل پشتیبانی USD، EUR،GBP  و … می‌باشد. پشتیبانی این صرافی ۲۴ ساعت ۷ روز هفته آماده خدمت رسانی به شماست. حجم معامله روزانه بیت کوین این صرافی حدود ۳۸ هزار بیت کوین بوده و از ۴۵۶ شاخص جفت ارزی پشتیبانی می‌کند.

احراز هویت در کوکوین

2

در حال حاضر صرافی کوکوین اجازه برداشت روزانه ۲ بیت کوین را به کاربران احراز نشده می‌دهد، اما برای استفاده از تمامی خدمات این صرافی بزرگ و معتبر شما نیازمندید تا هویت خود را احراز کنید.

این صرافی برای احراز هویت به عکس شناسنامه، کارت ملی کشورهای معتبر یا پاسپورت احتیاج دارد و در صورت احراز هویت حقیقی علاوه بر دسترسی کامل به تمام امکانات این صرافی اجازه برداشت روزانه ۱۰۰ بیت کوین و در صورت احراز هویت حقوقی دسترسی برداشت روزانه ۵۰۰ بیت کوین را برای شما فراهم می‌کند.

صرافی کوکوین در وبسایت رسمی خود برای جلوگیری از بروز مشکلاتی نظیر قفل شدن حساب، تحریم‌ها و … پیشنهاد می‌کند که مراحل احراز هویت را بصورت کامل انجام دهید.

کارمزدهای دریافتی کوکوین

صرافی کوکوین برای انجام هر تراکنش مانند تمامی صرافی‌های متمرکز دیگر از شما مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت می‌کند، اما تخفیف کارمزدها را در ازای خرید و نگهداری توکن بومی این صرافی ارائه می‌دهد که لیست و مراحل تخفیف‌ها بصورت زیر است:

همچنین کارمزد دریافتی این صرافی نسبت به صرافی‌های دیگر به شکل زیر است:

انعطاف پذیرترین صرافی

3

این صرافی طبق ادعا و شعارش سعی می‌کند تا از همه قابلیت‌های بازار رمزارزها برای همه مشترکین با همه پلتفرم‌ها از اندروید تا تحت وب پشتیبانی کند و تقریبا در این ادعا موفق عمل کرده.

این صرافی از بازارهای مختلف اسپات و فیوچرز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این امکان خرید و فروش مستقیم رمزارز را بصورت P2P را پشتیبانی می‌کند. علاوه بر موارد گفته شده این وبسایت رباتی برای ترید خودکار بر اساس استراتژی تحلیلی و معاملاتی شما دارد.

این صرافی از برنامه مختلف نگهداری رمزارزها پشتیبانی می‌کند که عبارتند از:

وام دهی و وام گیری ۷، ۱۴ و ۲۸ روزه با سود مختلف تا ۱۲% بر اساس نوع رمزارز وام.

Pool-X : این برنامه شیوه جدیدی از استخرهای نقدینگی برای شیوه اثبات سهام PoS بوده و بازده بالایی برای رمزارزهای مشخص شده در شبکه TRC20 ارائه می‌دهد. هم چنین لازم به ذکر است که شیوه‌های قدیمی استخرهای نقدینگی هم فعال است.

پلتفرم عرضه‌ اولیه صرافی‌

در کنار سرویس‌های معامله‌گری، نگهاری و تعویض صرافی کوکوین از خدماتی تحت عنوان عرضه اولیه صرافی یا IEO دارد.

شما می‌توانید طبق پیشنهاد صرافی کوکوین، پروژه‌های جدید که توسط صرافی مطرح و مورد تاکید قرار می‌گیرند را خریداری کنید و نگهداری یا معامله آن بپردازید. در حال حاضر پروژه‌های Tokoin، Lukso،Chromia  و … در این برنامه حضور دارند.

معامله‌های بی‌حضانت

با استفاده از پلتفرم معامله‌ بی‌ضمانت که توسط موسسه Arwen عرضه شده است، شما می‌توانید با دانلود و نصب این اپلیکیشن در سیستم های ویندوز، لینوکس و MacOS ترید خود را مستقیم روی کیف پول‌های خود انجام دهید.

اکوسیستم کوکوین

کوکوین در حال حاضر در حال توسعه و پیشرفت در پروژه‌های مختلف می‌باشد که عبارتند از:

KuChain: بلاک‌چین بومی این صرافی

KuCloud: راه حلی پیشرفته برای علاقه‌مندان معاملات اسپات با حجم نقدینگی مناسب

Kratos: تست نت یا شبکه آزمایشی بلاک‌چین بومی این صرافی

مراحل امینیتی فعال

این صرافی برای حفظ امنیت مالی مشترکان خود از روش‌های مختلف امنیتی زیر استفاده می‌کند:

تایید دو مرحله‌ای از طریق اپلیکیشن یا پیام کوتاه، سوالات امنیتی، جملات ضد فیشینگ، جملات امنیتی مخصوص ورود، رمز انجام تراکنش، تایید تلفنی، تایید توسط ایمیل، محدودسازیIP های ورودی

کوکوین زیر ذره‌بین ارزینجا

اگر نگاه دقیق‌تری  به صرافی کوکوین داشته باشیم می‌توان به نکات عجیبی پی برد.

صرافی کوکوین برای جذب کاربرهای بیش‌تر، بیش‌تر از تبلیغات خدماتی که ارائه می‌دهد در حال استفاده از موقعیت‌های بازار رمزارزهاست. یعنی به زبان ساده می‌توان گفت کمیت کاربران به کیفیت آن‌ها برتری دارد.

کوکوین در حال جذب مشتری با استفاده از شرایط بازار است در حالی که صرافی مانند بایننس بیش‌تر متمرکز بر جذب مشتری با استفاده از خدمات خود است.

هم چنین طبق آمار سایت الکسا پر جست و جوترین واژه که منجر به ورود کاربران به صرافی‌های فوق شده‌اند برای بایننس بازار ارزهای دیجیتال و برای کوکوین احراز هویت است.

طبق بررسی‌های دوره ۹۰ روزه الکسا کوکوین رتبه ۲۰۱۱، بیت فینکس رتبه ۱۱۰۷، کوین بیس ۸۷۷، gate.io رتبه ۷۲۷ و نهایتا بایننس رتبه ۱۴۲ میان تمام وبسایت‌های دنیا می‌باشد.

با وجود تمامی موارد بالا کوکوین بیان می‌کند بیش از ۸ میلیون کاربر، مجموع بیش از ۸۲۰ میلیون عدد و ۴۰۰ میلیارد دلار معامله را تا به حال به خود دیده و به خود رتبه ۱ رشد را می‌دهد!

علاوه بر موارد فوق تیم امنیتی و پشتیبانی صرافی‌های کوین بیس و کوکوین بر اساس وبسایت رسمی هر دو صرافی یکسان است.

برنامه‌های آتی کوکوین

4

کوکوین در وبسایت خود برنامه ۲۴ ماه آتی خود را بیان کرده که بصورت زیر می‌باشد:

۱.فعال‌سازی نسخه سوم والت کوکوین در ۳ ماهه اول ۲۰۲۲

۲.شروع به غیرمتمرکز سازی تا ۵ درصد در ۳ ماهه دوم ۲۰۲۲

۳.راه اندازی نسخه معاملات فیوچرز یا آتی در ۳ ماهه سوم ۲۰۲۲

جوایز ارزنده

صرافی کوکوین برای افزایش سطح ایمنی خود، به هرکسی که حفره‌های امنیتی این سایت را معرفی کند مبالغی را به عنوان پاداش بین ۱۰ تا ۱۰ هزار دلار را پرداخت می‌کند.

نحوه ثبت نام

در وبسایت www.kucoin.com مراحل زیر انجام دهید:

روی گزینه sign up کلیک کنید.

از بالای صفحه فعال‌سازی با ایمیل را انتخاب کنید.

ایمیل خود را وارد کنید و دکمه send code را بزنید.

کد ارسالی به ایمیل را وارد کنید.

رمزی متشکل از ۱۰ کاراکتر که باید شامل حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و اعداد باشد را وارد کنید.

مراحل احراز Captcha را وارد کنید.

تیک پایین صفحه را در صورت پذیرفتن شرایط استفاده از وبسایت کوکوین فعال کنید.

گزینه sign up را انتخاب کنید.

کلام آخر

حال که استفاده از بایننس و خدمات آن برای تمامی کاربران داخل ایران و بعضا ایرانی ممنوع شده است، صرافی کوکوین می‌تواند بهترین جایگزین آن باشد. با وجود کمی و کاستی‌های اندک این صرافی بهترین جایگزین حال حاضر صرافی بایننس می‌باشد.

انتخاب بهترین صرافی برای خرید و فروش سریع ارزهای دیجیتال در ایران

با پیشرفت حوزه بلاکچین، بخصوص کریپتوکارنسی یا همان ارزهای دیجیتال، بازار جدیدی در جهان، به نام بازار ارزهای دیجیتال، ایجاد شد.

به گزارش بازار، با پیشرفت حوزه بلاکچین، بخصوص کریپتوکارنسی یا همان ارزهای دیجیتال، بازار جدیدی در جهان، به نام بازار ارزهای دیجیتال، ایجاد شد. این بازار نوظهور به مرور زمان پیشرفت کرد و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نمود. در این بازار، کاربران به معامله ارزهای دیجیتال می‌پردازند، درست مانند بازار سهام که در آن سهم شرکت‌های مختلف را خرید و فروش می‌کنند. اما با این تفاوت که بازار کریپتو یک بازار جهانی و ۲۴ ساعته است و بجای کارگزاری‌های محلی، صرافی های بین المللی ارزدیجیتال برای انجام معاملات استفاده می‌شوند.

                                                          ورود به صرافی ارزینجا

با پیشرفت حوزه و البته پتانسیل کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال، استقبال از آن در کشور ما نیز افزایش یافت. از طرفی صرافی‌های بین المللی به دلیل قوانین مالی مختلف و تحریم‌های ایالات متحده، ارائه خدمات به ایرانیان را محدود و محدودتر کردند. بنابراین صرافی‌های داخلی شکل گرفتند که کاربران می‌توانند با استفاده از حساب بانکی خود و پرداخت ریالی ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند. اما هرکدام از این صرافی‌ها در موارد زیادی باهم تفاوت دارند. مواردی همچون، قیمت خرید و فروش، پلتفرم معاملاتی، کارمزدها، سرعت در معاملات، تنوع در ارائه خدمات و لیست رمزارزها و…

صرافی ارزینجا در سال ۱۳۹۶ با هدف ارائه خدمات منحصر بفرد و سریع در حوزه معاملات و آموزش ارزهای دیجیتال شروع به کار کرد. سعی ارزینجا همیشه بر این بوده است که بهترین ها را ارائه کند و به نحوی راه را برای عموم هموطنان، برای استفاده حداکثری از این بازار بزرگ و پر سود، هموار کند. از طرفی بازار ارز دیجیتال بسیار متنوع و وسیع می‌باشد. از انواع رمزارهای مختلف گرفته تا سبک‌های معاملاتی، که هرکدام نیازمند خدمات مختلفی هستند. به دنبال برآورده کردن این نیازها، ارزینجا در طی سال‌ها فعالیتش، ویژگی‌های منحصر بفردی را به پلتفرم معاملاتی خود اضافه کرده است. ویژگی‌هایی همچون:

سهولت در استفاده

5

یکی از مشخصه‌هایی که برای بسیاری از کاربران، بخصوص کاربران تازه وارد، حائز اهمیت است، سهولت در استفاده می‌باشد. ممکن است بسیاری از کاربران در هنگام استفاده از پلتفرم‌های معاملاتی خارجی، در برخورد با نمودارهای مختلف، اعداد و ارقام، کلیدهای فراوان و… احساس سردرگمی کرده باشند که این امری طبیعی است. از این رو یک پلتفرم ساده با رابط کاربری کاربرپسند می‌تواند کمک بزرگی برای معامله گران باشد. زیرا سادگی در استفاده باعث افزایش سرعت در انجام معاملات می‌باشد که در بازار پرسرعت کریپتو عامل تاثیر گذاری است. از این رو برای سهولت در استفاده، صرافی ارزینجا سعی کرده است تا رابط کاربری ساده و کاربرپسندی را در پلتفرم خود بکار ببرد. همچنین برای دسترسی بیشتر و سریعتر، پلتفرم معاملاتی ارزینجا بر روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS ساخته شده و برای دانلود در دسترس می‌باشد.

نقدینگی و لیست ارزها

از موارد دیگری که برای انتخاب یک صرافی باید در نظر داشت و برای کاربران بخصوص تریدرها اهمیت زیادی دارد، بحث نقدینگی و پوشش معامله رمزارزهای مختلف است. همانطور که گفته شد بازار کریپتو یک بازار شبانه روزی است. به همین دلیل کاربران باید در طول شبانه روز قادر به انجام معامله و واریز و برداشت به حساب خود باشند. همچنین از آنجایی که هر روزه تعداد زیادی پروژه جدید و با پتانسیل به این بازار افزوده می‌شود، امکان معامله ارزهای مختلف یک فاکتور بسیار مهم بشمار می‌آید.

در صرافی ارزینجا می‌توانید در هرساعت موجودی حساب خود را مدیریت کرده و از طریق حساب بانکی خود واریز و برداشت ریالی و رمزارزی را در اسرع وقت انجام دهید. همچنین درحال حاضر شما می‌توانید بر روی بیش از ۵۰۰ رمزارز معامله کنید. ناگفته نماند که این لیست به مرور بزرگتر هم خواهد شد.

امنیت

6

در سال‌های اخیر صرافی‌های متعددی دارای مشکلات امنیتی بوده‌اند پس ناگفته نماند که یکی از مشخصه‌های مهم در انتخاب صرافی ارز دیجیتال، بحث امنیت است. بخصوص که حوزه کریپتو کاملا متکی به فضای اینترنت می‌باشد.

ارزینجا به منظور ارتقا امنیت، اطلاعات کاربران را در پلتفرم خود رمزگزاری می‌کند. همچنین برای ذخیره دارایی‌های کاربران در “کیف پول من” از کیف پول‌های سخت افزاری و سرد استفاده می‌کند که خطر هک و سرقت آن‌ها را تا حدی نزدیک به صفر کاهش می‌دهد. علاوه بر این‌ها، پلتفرم ارزینجا از لایه‌های امنیتی مختلفی همچون، تاییدهای دومرحله ای، برای برداشت از حساب‌ها استفاده می‌کند.

قابلیت سواپ یا تبدیل رمزارزها

7

یکی از پر کاربردترین موارد استفاده در بحث معاملات ارزهای دیجیتال بحث تبدیل است. بازار رمزارزها، بازاری پرنوسان، متنوع و پرسرعت است. بسیاری از ارزها در ساعات مختلف نوسانات شدید خود را نشان می‌دهند و یا با انتشار اخبار مختلف، دستخوش تغییرات سریع قرار می‌گیرند. از این رو یک صرافی مناسب باید امکان تبدیل سریع رمزارزها به یکدیگر را دارا باشد، تا کاربران بتوانند در صورت نیاز سرمایه خود را به شکل‌های مختلف کریپتو تغییر دهند.

صرافی ارزینجا ، به منظور افزایش سرعت در معاملات و کسب سود از بازار، کارمزد تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر را کاهش داده است و اکنون می‌توانید تنها با ۰.۳ درصد کارمزد بیش از ۵۰۰ رمزارز را به یکدیگر تبدیل نمایید.

پشتیبانی

8

امری بسیار طبیعی است که هنگام ثبت نام در یک صرافی جدید سوالات یا مشکلاتی برایمان پیش بیاید. از طرفی بازار کریپتو بازار سریع و پرنوسانی است، از این رو پشتیبانی سریع و زنده می‌تواند باعث افزایش آرامش خاطر و کاهش ضرر و زیان در هنگام استفاده از صرافی شود.

کارشناسان پشتیبانی صرافی ارزینجا، هفت روز هفته و حتی در روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح الی ۲ بامداد برای پاسخگویی به کاربران آماده هستند که درصورت بروز مشکل می‌توان از طریق مختلف، همچون ثبت تیکت، چت انلاین و تماس تلفنی با آنان در ارتباط بود

اپلیکیشن موبایل

ارزینجا به جهت جلوگیری از اتلاف وقت کاربران و آسان نمودن فرایند خرید و فروش، اپلیکیشن اندروید و iOS خود را در دسترس عموم قرار داده است.

برخی دیگر از مزایای ارزینجا

  • عدم محدودیت در واریز و برداشت رمزارز
  • قابلیت تبدیل سریع و آسان رمزارزها به یکدیگر
  • قیمت گذاری پیشرفته و هماهنگ با بازار جهانی
  • پشتیبانی از تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب
  • سرعت در انجام معاملات
  • امکان ثبت و مدیریت حساب‌های بانکی در پنل کاربری
  • انتقال داخلی رمزارزها به‌صورت کاملا رایگان
  • پشتیبانی از تمام شبکه‌های بلاکچین

نحوه ثبت نام در سایت ارزینجا

تنها با تکمیل اطلاعات کاربری و با یکی از مدارک شناسایی معتبر خود می‌توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی در صرافی ارزینجا ثبت نام کرده و معاملات خود را آغاز کنید.

همچنین تمام آموزش‌های مرتبط با ثبت نام، احراز هویت، نحوه خرید، فروش و استفاده از تمام خدمات سایت به صورت آموزش ویدیویی در سایت صرافی موجود می‌باشد.

نتیجه گیری

همان طور که در معرفی صرافی ارزینجا به آن اشاره کردیم، این صرافی یکی از با سابقه‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که سال‌ها طیف وسیعی از کاربران از آن برای انجام معاملات خود استفاده می‌کنند و همواره با افزودن امکانات جدیدی به پلتفرم خود سعی در برطرف کردن تمام نیازهای کاربران داشته است.

بررسی صرافی ارزینجا | بهترین صرافی ارزدیجیتال ایرانی

با افزایش روزافزون تعداد پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال ، گاهی اوقات انتخاب بهترین صرافی ارزدیجیتال می تواند به یک کار دشوار تبدیل شود. صرافی‌های زیادی در بازار فعالیت دارند اما در این بین، ارزینجا، یکی از بهترین صرافی‌ ارز دیجیتال در ایران است که بستری امن، مطمئن و سریع را برای معاملات کاربران فراهم می‌کند. حال چرا این صرافی بهترین انتخاب برای کاربران ایرانی است؟

ارزینجا با دامنه‌ گسترده‌ای از خدمات، امکان معامله و تبدیل ارزدیجیتال را برای کاربران بسیار ساده و سریع کرده است. این صرافی بیش از 500 رمزارز را برای خرید و فروش در اختیار کاربران قرار داده است که هر تریدر و سرمایه‌گذار را از صرافی‌های خارجی بی‌نیاز می‌کند. از نقاط قوت دیگر این صرافی می‌توانیم به قابلیت تبدیل سریع و مستقیم تمام رمزارزها به یکدیگر اشاره کنیم. کاربران این صرافی می‌توانند هر رمزارزی را با کمترین کارمزد تنها با چند کلیک به سایر رمزارزها تبدیل کنند.

قابلیت جالب دیگر ارزینجا ارائه کیف پول شخصی برای هر کاربر است که از تمام رمزارزهای موجود در صرافی پشتیبانی می‌کند. مزیت استفاده از "کیف من" ارزینجا، امنیت بالا و عدم وجود مشکل تحریم احتمالی است که گریبان گیر تعداد زیادی از کاربران ایرانی شده است. همچنین با استفاده از "کیف من" دیگر نیازی به پرداخت هزینه تراکنش برای انتقال دارایی‌های خود نخواهید داشت.

موضوع دیگری که توجه ما را هنگام استفاده از این صرافی جلب کرده است، تایید سریع احراز هویت کاربران است که معمولا بین سی دقیقه تا 2 ساعت زمان می‌برد؛ فرایندی که در سایر صرافی‌ها گاهی تا چند روز به تعویق می‌افتد. ویژگی‌های صرافی ارزینجا که باعث محبوبیت آن در بین کاربران ایرانی شده است به همین جا ختم نمی‌شود و در ادامه به طور کامل‌تری به آن‌ها خواهیم پرداخت.

چرا  صرافی ارزینجا ؟

9

ارزینجا یک پلتفرم معاملاتی و آموزشی جامع ارز دیجیتال است که از سال 96 با هدف بی نیاز کردن کاربران ایرانی از پلتفرم‌های خارجی، شروع به فعالیت کرده است. شما در سایت ارزینجا می توانید بیت کوین و سایر رمزارزها را در سریع ترین و امن ترین بستر، با کارمزد مناسب معامله کنید.

ارزینجا با تکیه بر دانش و توانایی افراد متخصص حوزه تکنولوژی و کریپتو توانسته است راه را برای فعالیت کاربران ایرانی در بازارهای مالی جهانی هموارتر کند. خدماتی نظیر خرید، فروش و تبدیل بیش از 500 رمزارز در سریع‌ترین زمان و با کمترین کارمزد ممکن، ارائه یک کیف پول شخصی امن به تمامی کاربران، ارائه اپلیکیشن موبایلی، احراز هویت آسان و سریع و... این صرافی را به یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو در کشور تبدیل کرده است.

پشتیبانی بیش از 500 رمزارز

پلتفرم ارزینجا علاوه بر این که متنوع‌ترین بازار خرید فروش ارزدیجیتال در کشور را دارد، به‌طور مرتب در حال افزودن رمزارزهای جدید به لیست ارزهای قابل معامله خود می‌باشد، بطوریکه در حال حاضر بیش از 500 رمزارز را پشتیبانی می‌کند.

امنیت

همواره یکی از مهمترین مسائل هنگام معامله و ذخیره رمزارز در صرافی‌ها بحث امنیت بوده است. از این رو صرافی ارزینجا از آخرین استاندارد‌های امنیتی استفاده کرده و با تست‌های نفوذ از این امنیت مطمئن می‌شود و با استفاده از کیف پول‌های سرد و بهره‌گیری از روش فول نود سعی کرده این امنیت را افزایش دهد.

ارائه قیمت‌های رقابتی

صرافی ارزینجا در طی فعالیت خود با استفاده از روش معاملاتی OTC همواره جز بهترین صرافی‌ها از نظر قیمت بوده است.

امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر

تبدیل ارزهای دیجیتال یا سواپ (Swap) به فرایند مبادله و تعویض دو ارزدیجیتال با یکدیگر گفته می‌شود. برای مثال می‌توان هنگام رشد ریپل، اتریوم‌ را بدون کارمزد اضافی به ریپل تبدیل کرد. در معاملات معمولی، برای تبدیل اتریوم به ریپل دو تراکنش انجام می‌دهیم که شامل دو کارمزد می‌شود. اما در تبدیل، اتریوم تنها طی یک تراکنش وبا پرداخت یک کارمزد با ریپل معاوضه می‌شود.

به طور کلی مزیت تبدیل ارزینجا شامل این موارد است:

1. نرخ کارمزد 0.3 درصدی

2. قابلیت تبدیل بیش از 500 رمزارز

3. تبدیل تنها در چند ثانیه

4. سرعت بیشتر تبدیل، با نگهداری دارایی‌ها بر روی «کیف من» ارزینجا

کیف من در صرافی ارزینجا

همانطور که گفته شد یکی از نقات قوت ارزینجا استفاده از کیف پول شخصی امن و مطمئن برای هر کاربر است. کیف من ارزینجا، یک کیف پول ارزدیجیتال با استانداردها و ظاهری کاربرپسند است که به منظور سهولت استفاده از خدمات منحصر به‌فرد این صرافی ایجاد شده است. با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که در ساخت کیف من ارزینجا از به‌روز ترین لایه‌های امنیتی روز دنیا و تخصص کارشناسان حوزه امنیت سایبری استفاده شده است. اولین و مهمترین اقدام ارزینجا در این راستا راه اندازی کیف من به صورت فول نود (Full-Node) روی شبکه‌های بلاکچین بوده که از این طریق امنیت دارایی کاربران تضمین شود. همچنین دارایی‌‌ها به روش سرد (Cold Storge) نگهداری می‌شود که خطر حملات آنلاین را به صفر می‌رساند.

احراز هویت سریع و آسان

مراحل تکمیل فرایند احراز هویت در این صرافی بسیار ساده و سریع می‌باشد. کاربران ظرف مدت 15 دقیقه احرازهویت شده و بلافاصله می‌توانند شروع به معامله کنند.

امکان کسب درامد غیرفعال

کاربران می توانند با معرفی ارزیجا به دوستان خود در معاملات آنها شریک شده و درامد کسب کنند. میزان سود در سیستم رفرال برای بیت کوین و تتر ۰.۱ درصد و برای سایر ارز ها ۰.۲ درصد می‌باشد و پس از خرید توسط افراد معرفی شده توسط  شما، به صورت خودکار به حساب کاربری شما افزوده خواهد شد.

آموزش و اطلاع رسانی

یکی از اهداف اصلی این سازمان اشنایی بیشتر هموطنان با بازار رمزارزها و نوع آوری‌ها در این زمینه است که بدین منظور به انتشار مقالات حرفه‌ای، اخبار روز و ویدیو‌های آموزشی در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی خود پرداخته است.

پشتیبانی

کارشناسان ارزینجا بصورت مداوم در کل هفته و حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح الی 2 بامداد آماده خدمت رسانی به کاربران صرافی از طریق تماس تلفنی، تیکت، ایمیل و چت انلاین می باشند.

اپلیکیشن موبایل

ارزینجا به جهت جلوگیری از اتلاف وقت کاربران و آسان نمودن فرایند خرید و فروش، اپلیکیشن اندروید و iOS خود را در دسترس عموم قرار داده است.

برخی دیگر از مزایای ارزینجا

  • عدم محدودیت در واریز و برداشت رمزارز
  • قابلیت تبدیل سریع و آسان رمزارزها به یکدیگر
  • قیمت گذاری پیشرفته و هماهنگ با بازار جهانی
  • پشتیبانی از تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب
  • سرعت در انجام معاملات
  • امکان ثبت و مدیریت حساب‌های بانکی در پنل کاربری
  • انتقال داخلی رمزارزها به‌صورت کاملا رایگان
  • پشتیبانی از تمام شبکه‌های بلاکچین

نحوه ثبت نام در سایت ارزینجا

10

تنها با تکمیل اطلاعات کاربری و با یکی از مدارک شناسایی معتبر خود می‌توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی در صرافی ارزینجا ثبت نام کرده و معاملات خود را آغاز کنید.

همچنین تمام آموزش‌های مرتبط با ثبت نام، احراز هویت، نحوه خرید، فروش و استفاده از تمام خدمات سایت به صورت آموزش ویدیویی در سایت صرافی موجود می‌باشد.

نتیجه گیری

همان طور که در معرفی صرافی ارزینجا به آن اشاره کردیم، این صرافی یکی از با سابقه‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که سال‌ها طیف وسیعی از کاربران از آن برای انجام معاملات خود استفاده می‌کنند و همواره با افزودن امکانات جدیدی به پلتفرم خود سعی در برطرف کردن تمام نیازهای کاربران داشته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ارزهای دیجیتال و خرید لونا کلاسیک به سایت ارزینجا مراجعه فرمایید.