ترانه کودکانه فرهاد مهراد که با نام بوی عیدی بیشتر شناخته شده است، برای اولین بار در سال 1355 ساخته شد. کودکانه فرهاد یکی از موفق ترین ترانه های فارسی است  که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. این ترانه یکی آثار نوستالژیک ایرانی است و خاطرات زیادی را برای همه نسلها زنده میکند. بوی عیدی به خودی خود شاید مهمترین نشانه عید نوروز باشد و این آهنگ هم به همین دلیل تا این حد مورد استقبال واقع شده است. عید نوروز برای ما یادآور خاطرات خوشی است و هدیه گرفتن نیز یکی از بهترین حسهای دنیاست. عیدی عموما در این سالها تبدیل به یک هدیه نقدی شده و اکثر افراد وجه نقد هدیه میدهند. اما آیا میتوان ارز دیجیتال به دیگران هدیه داد؟ در این مقاله از ردپاکت کوینکس همراه ما باشید.

ردپاکت کوینکس چیست؟

پاکت قرمز یک نوآوری خلاقانه و جدید توسط کوینکس است. شما میتوانید با استفاده از این هدیه دیگران را به استفاده از ارزهای دیجیتال علاقه مند کنید. ما برای مناسبتهای مختلفی به عزیزانمان هدیه می‌دهیم. بعضی از مواقع نیز ممکن است بخواهیم هدیه را به صورت نقدی یا اعتبار به آنها تقدیم کنیم.

پاکت قرمز چیزی است که امکان این مورد را برای شما در بستر دیجیتال فراهم خواهد کرد. این پاکت در واقع، هدیهای مدرن و جذاب از جنس ارز دیجیتال به شمار می آید. عید نوروز نیز یکی از مناسبهای مهم ما ایرانیان است که در آن، بزرگترها به کوچکترها هدیه میدهند. شما میتوانید در نوروز امسال عیدی با ردپاکت کوینکس را تجربه کنید.

از ردپاکت چگونه باید استفاده کرد؟

این هدیه دارای یک بارکد QR است که شخص دریافت کننده هدیه باید آن را اسکن کند. پس از این مرحله هدیه به کیف پول او در کوینکس اضافه خواهد شد. شخصی که هدیه را دریافت میکند باید در این صرافی حساب کاربری بسازد تا بتواند هدیه خود را برداشت نماید.

پاکت قرمز کوینکس را به چه افرادی میتوانیم هدیه دهیم؟

این پاکت هدیه را میتوان به هر شخصی هدیه داد. محدودیتی برای آن در نظر گرفته نشده است. شما میتوانید آن را به افراد نزدیک خانواده خود، دوستان، آشنایان و حتی همکاران و کارمندان خود هدیه دهید. نکته مثبتی که درباره پاکت قرمز کوینکس وجود دارد این است که این پاکت تنها یک هدیه نیست.

افرادی که برای اولین بار چنین هدیهای را از سمت شما دریافت کنند در این صرافی زیرمجموعه شما خواهند شد و بخشی از سود تراکنشهای آنها به شما پرداخت میشود.

نحوه ایجاد ردپاکت به چه شکل است؟

برای ایجاد و ساخت این هدیه باید از صرافی CoinEx اقدام کنید و داخل آن حساب کاربری داشته باشید. مراحل ایجاد آن بسیار ساده است. شما میتوانید جزئیات هدیه مانند مقدار و نوع رمز ارز را مشخص کنید و در نهایت یک جمله نیز به رسم یادگار برای آن هدیه بنویسید.

سپس کد QR در اختیار شما قرار خواهد گرفت که میتوانید آن را از هر طریقی که دوست دارید به دست عزیزان خود برسانید. برای سوالات بیشتر، آگاهی از این قابلیت و همچنین اطلاع از رویدادهای جدید میتوانید عضو گروه رسمی تلگرام کوینکس شوید و اولین هدیه امسال خود را از این گروه بگیرید.

جمع بندی

ردپاکت یک روش عالی برای عیدی دادن در سال جدید است. با استفاده از این روش هوشمند شما میتوانید افرادی که به ارز دیجیتال علاقهای ندارند را علاقه مند کنید و در عین حال یک هدیه ارزشمند به آنها بدهید.

ضمن اینکه آنها زیرمجموعه شما نیز خواهند شد و مزایای این مورد هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.