1

شادی بدون محدودیت را از کوینکس بخواهید. CoinEx به عنوان یک صرافی جهانی که برای فارسی زبانان خدمات دارد و همواره برنامه هایی متناسب با فرهنگ اقوام فارسی زبان تدارک دیده است. نوروز باستانی نیز یکی از این موارد بوده و این صرافی تصمیم گرفته است به همین مناسبت رویدادهای خاصی را برگزار کند. در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره این رویدادها و نحوه شرکت در آنها به شما عزیزان بدهیم.

کوینکس چرا برای فرهنگ فارسی زبانان احترام قائل است؟

این یک صرافی با سابقه و جهانی است. این صرافی به زبان های زیادی خدمات ارائه میدهد و زبان فارسی یکی از زبان های پشتیبانی شده توسط این صرافی است. یک صرافی معتبر اگر بخواهد خدمات خود را برای فارسی زبانان گسترش دهد و با آنها همگام شود باید ابتدا فرهنگ آنها را در آغوش بگیرد و به آن احترام بگذارد.

کوینکس به خوبی این مسئله را درک کرده و دلیل همراهی او با فارسی زبانان سراسر دنیا نیز همین مورد است. ربط‌ دادن فرهنگ پارسی و رویدادهای نوروز کوینکس در این صرافی به خوبی نمایانگر این نکته است.

این صرافی نه تنها برای سال نو، بلکه برای عیدهای مذهبی و آیینهای فارسی زبانان نیز احترام زیادی قائل است و این مورد را در رویدادهای پیشین خود ثابت کرده بود.

رویدادهای سال جدید کوینکس شامل چه مواردی هستند؟

کوینکس برای تحقق شادی بدون محدودیت و احترام به فرهنگ فارسی زبانان تصمیم گرفته که نوروز 1402 رویدادهای متعددی به ارزش 8000 دلار برگزار کند و جوایز آن را در اختیار کاربرانی که در این رویدادها شرکت کردهاند بگذارد.

همراه ما باشید تا بیشتر درباره این رویدادها، جزئیات آن و نحوه شرکت در آنها اطلاعات کسب کنیم.

از کانال تلگرامی کوینکس ردپاکت دلاری بگیرید

در روز اول سال جدید یعنی یکم فروردین سال 1402 بیست هزار ردپاکت دلاری در گروه تلگرامی این صرافی اهدا خواهد شد و افرادی که زودتر آنها را اسکن کنند میتواند مبلغ پاکت قرمز را به کیف پول خود اضافه کنند.

چالشهای اینستاگرام و توییتر

در شبکه های اجتماعی این صرافی نیز چالشهای بسیاری برای کاربران در نظر گرفته شده است. این چالش مواردی مانند حدس کوین، نقاشی و موارد دیگری از این دست هستند. برای پیگیری و شرکت در آنها کافیاست تا پیش از تحویل سال، شبکه های اجتماعی CoinEx را دنبال نمایید.

رده بندی هدیه ردپاکتها

ردپاکتها هدیه هایی دیجیتالی هستند که در داخل آنها رمز ارز است و شما میتوانید با تهیه آنها به هر کسی که دوستش دارید ارز دیجیتال هدیه یا عیدی بدهید. در نوروز امسال با تهیه این پاکتهای قرمز شما امتیاز کسب خواهید کرد و این احتمال وجود دارد که در رده بندی، برنده جایزه شوید.

ثبت اولین سفارش و پاداش آن

اگر از تحویل سال تا پیش از پنجم فروردین، اولین سفارش خود را در این صرافی ثبت کنید شانس دریافت یک کوپن پنج دلاری را خواهید داشت. تعداد این کوپنها محدود است و تنها 1000 نفر اولی که زودتر سفارش خود را ثبت کنند آنها را دریافت خواهند کرد.

جمع بندی

شادی بدون محدودیت را در سال نو خورشیدی با کوینکس تجربه کنید. این صرافی با احترام به فرهنگ فارسی زبانان رویدادهای زیادی را برای عید باستانی نوروز تدارک دیده است. این رویدادها شامل مواردی بسیاری هستند و از طریق شبکه های اجتماعی این صرافی پیگیری میشوند.

شما نیز میتوانید با مراجعه به مواردی که در مقاله توضیح داده‌ شد، از این رویدادها استفاده کنید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.