به نقل از پارس نیوز مردم ایران از دیرباز با اجرای رسوم زیبایی همچون چیدن سفره هفت‌سین، خانه‌تکانی، خرید شب عید، برنامه ریزی برای مسافرت و غیره به استقبال بهار و نو شدن سال می‌روند. در میان همه آداب و رسوم دیرینه ما، خرید عید یکی از لذت‌بخش‌ترین و محبوب‌ترین‌ها محسوب می‌شود که از پیر تا جوان به آن علاقه دارند و برایش ذوق می‌کنند.

شلوغی و هیاهوی بازارها، اجناس رنگ‌ و‌ وارنگ همه دست‌به‌دست هم می‌دهند تا برای شروع یک سال جدید آماده شویم؛ منتها موضوعی که وجود دارد این است که در ازدحام روزهای پایانی سال قیمت اجناس از خوراکی‌هایی همچون شیرینی و آجیل و میوه گرفته تا لباس و کفش و غیره چند برابر می‌شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این گزارش درباره یک روش عالی و کاربردی برای دریافت تخفیف‌های ویژه خرید عید صحبت کنیم.

از این‌ها گذشته در آخرین روزهای سال ازدحام جمعیت در بازارها و فروشگاه‌ها از یک سو و ترافیک شدید خیابان‌ها از سوی دیگر باعث سردرگمی بسیاری از افراد می‌شود. به‌طوری که در نهایت از روی کلافگی و ناچاری اولین جنسی که به دستشان بیاید را می‌خرند. تنها به این امید که هرچه زودتر به خانه برسند. این کار غالب اوقات باعث به‌هدر‌رفتن پول، انرژی و زمان با‌ارزش فرد می‌شود؛ در آخر نیز یک لباس یا کالایی روی دستش می‌ماند که نه کیفیت لازم را دارد و نه اصلاً باب میلش است!

راه های دریافت تخفیف شب عید

اگر می‌خواهید کالاهای موردنیاز خود برای عید نوروز را با قیمت مناسب و به صورت تخفیف‌دار خریداری کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم دور خرید حضوری را خط کشیده و تمرکز خود را روی خریدهای اینترنتی شب عید بگذارید. به این علت که بسیاری از فروشگاه‌ها و آنلاین شاپ‌های بزرگ و معتبر یک‌سری تخفیف‌های فوق‌العاده عالی را برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند؛ مشروط به این که خرید و نحوه پرداخت آن‌ها به صورت اینترنتی باشد. از همه این‌ها که بگذریم اغلب مردم در خرید شب عید معمولاً به سراغ خرید محصولات زیر می‌روند:

  • آجیل
  • میوه
  • شیرینی
  • لباس

به همین دلیل در ادامه بهترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید تخفیف‌دار محصولات نام‌برده شده را خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

نحوه دریافت تخفیف‌های ویژه خرید شب عید

پیش از آن جا دارد این موضوع را بگوییم که برای دریافت تخفیف از یک سو می‌توانید به وب سایت فروشگاه موردنظر مراجعه کرده و از سوی دیگر از موپُن، مرجع تخصصی انتشار انواع کدهای تخفیف کمک بگیرید.

افزون‌بر این‌ها از طریق گردونه ( یکی از سرویس‌های موپُن) نیز قادر به دریافت تخفیف‌های ویژه خواهید شد. بد نیست بدانید گردونه اولین و بزرگ‌ترین مرجع اطلاع‌رسانی قرعه‌کشی‌ها و مسابقات برگزار شده توسط معتبرترین شرکت‌ها و برندهای ایرانی محسوب می‌شود. کارشناشان حاضر در این مرجع کلیه اطلاعات مربوط به جشنواره‌ها و مسابقات را بررسی کرده و پس از مطمئن شدن از فعال بودنشان آن ها را به صورت رایگان منتشر می‌کنند.

با این تفاسیر برای تخفیف گرفتن در خریدهای اینترنتی شب عید نیز می‌توانید روی گردونه حساب کنید؛ مشروط بر این که فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید جزو برندها و شرکت‌های معتبر و قانونی باشد.

خرید آجیل شب عید از بهترین فروشگاه‌های آنلاین

آجیل شب عید که اصطلاحاً "آجیل مخلوط شور" نیز نامیده می‌شود، یک خوراکی مخصوص است که اگرچه در طول سال همواره می‌توانید آن را بخرید و میل کنید؛ اما لذتی که خوردن این آجیل در ایام عید دارد با هیچ زمان دیگری قابل مقایسه نیست. این آجیل مخلوطی از پسته اکبری (یا هر نوع پسته دیگر)، بادام هندی، فندق، بادام درختی، انواع تخمه‌ها (مانند تخمه ژاپنی و تخمه کدو) است.

 به واسطه همین تخمه‌ها حجم آجیل بیشتر شده و اگر خوش‌شانس باشید تا روز سیزده بدر نیز هنوز مقداری از آجیل شب عیدتان باقی می‌ماند؛ البته آجیلی که در آن خبری از پسته و بادام و غیره نیست! چرا که این مغزیجات خوشمزه و محبوب در همان روزهای ابتدایی سال نو خورده می‌شوند.

در مجموع وجود تخمه و گاهی نخود شور و غیره در آجیل شب عید باعث می‌شود که قیمت آن از چهار مغز اصلی کمتر شود و گزینه‌ای مناسب و اقتصادی برای ایام عید باشد. با این حال هنوز هم مغزیجاتی مانند پسته، فندق، بادام درختی، بادام‌هندی جز اصلی آجیل شب عید بوده و قیمت نسبتاً بالایی دارند؛ به‌خصوص با توجه به تورم اقتصادی حاکم بر جامعه بسیاری از مردم یا از پس خرید آن‌ها بر نیامده یا این که ترجیح می‌دهند برای محصولات مهم‌تری پول خرج کنند.

با همه این‌ها خالی بودن جای این خوراکی خوشمزه در سفره هفت‌سین حسابی به چشم آمده و حتی ممکن است باعث ناراحتی اعضای خانواده شود! به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم خرید آجیل عید را از فروشگاه‌های معتبر زیر انجام دهید تا محصولی مرغوب، باکیفیت و مهم‌تر از مقرون‌به‌صرفه نصیبتان شود:

  1. فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار بارجیل

بارجیل یک فروشگاه اینترنتی است که انواع آجیل و خشکبار دست‌چین شده، دانه‌درشت، تازه و با‌کیفیت اعلاء را می‌فروشد. اگر هنوز آجیل شب عید خود را نخریده‌اید، شک نکنید که این فروشگاه آنلاین گزینه بسیار مناسبی برایتان محسوب می‌شود. به این صورت که می توانید از سراسر ایران انواع پسته، فندق،گردو، بادام( بادام هندی، بادام زمینی)، تخمه و آجیل‌های مخلوط و کاربردی را با تخفیف‌‌های ویژه از این فروشگاه سفارش دهید.

در خرید از بارجیل علاوه بر تخفیف‌های ویژه‌ای که این فروشگاه روی محصولات خود گذاشته، امکان استفاده از انواع کدهای تخفیف را نیز خواهید داشت. از جمله این تخفیف‌‍‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که از وب‌سایت موپُن قابل دریافت هستند:

  • تخفیف 10 درصدی ویژه خرید اول: این کد تخفیف، مخصوص کاربرانی است که تا به حال از بارجیل خرید نکرده‌اند. با وارد‌کردن تخفیف مذکور در خریدهای بالای 300‌هزار تومان، تا 200‌هزار تومان تخفیف دریافت خواهید کرد.
  • تخفیف 10 درصدی آجیل و خشکبار کاربردی: تخفیف دیگری که بارجیل برای مشتری‌های خود در نظر گرفته، کد تخفیف 10 درصدی مخصوص خرید بسته‌های کاربردی است. این تخفیف تا سقف 100 هزار‌تومان قابل اعمال بوده و برای استفاده از آن همین حالا می‌توانید اقدام کنید.

1

2. پسته رفسنجان

 این فروشگاه آنلاین در زمینه فروش انواع پسته احمد آقایی، کله قوچی، اکبری، فندقی، گردو و غیره فعالیت می‌کند. در خرید از این فروشگاه می‌توانید از تخفیف‌های متنوعی از جمله 40 هزار تومان تخفیف اولین خرید برای خریدهای بالای 220 هزار‌تومان، 30 هزار تومان تخفیف برای خریدهای بالای 300 هزار‌تومان، 30 هزار‌تومان تخفیف برای خریدهای حداقل 200 هزار تومانی (ویژه خرید اول) و غیره بهره‌مند شوید.

2

خرید اینترنتی لوکس‌ترین و مرغوب‌ترین میوه شب عید

اگرچه میوه جزو اصلی‌ترین خریدهای شب عید محسوب می‌شود؛ اما با توجه به این که در تعطیلات نوروز بیشتر از این که در خانه بمانیم و مهمان‌داری کنیم، به گشت و گذار می‌پردازیم و مهمان‌پذیری تنها به همان چند روز اول اختصاص می‌یابد؛ در نتیجه احتمال خراب و پوسیده شدن میوه‌ها زیاد است.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به سراغ خرید میوه‌هایی بروید که دیرتر خراب می‌شوند یعنی پرتقال، سیب، خیار، موز و غیره. به‌طور‌کلی برای خرید میوه عید بد نیست سری به وب‌سایت فروشگاه‌های آنلاین زیر بزنید تا ضمن خرید میوه‌هایی مرغوب و با کیفیت از تخفیف‌های ویژه این فروشگاه‌ها نیز بی‌نصیب نمانید:

  1. فروشگاه بازرگام: این فروشگاه که در حقیقت یک بازار میوه آنلاین است، انواع میوه‌های لوکس و باکیفیت را برای شب عید با قیمت مناسب و تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رساند؛ یعنی تخفیف‌هایی مانند کد تخفیف 100 هزار‌تومانی برای سبد خریدهای بالای 500 هزار‌تومان، تا سقف 30 درصد تخفیف برای تنظیم بازار عید، 50 هزار‌تومان تخفیف ویژه کاربران جدید و غیره.

ناگفته نماند کلیه تخفیف‌های گفته شده و همین‌طور جدیدترین تخفیف‌های این فروشگاه آنلاین را همین حالا می‌توانید از وب‌سایت، اپلیکیشن، اینستاگرام، کانال یا ربات تلگرام موپُن دریافت کنید. به‌این‌ترتیب بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید یک سبد میوه خوش‌مزه و لذیذ در سفره هفت‌سین بگذارید و همچنین در تعطیلات عید نوروز با بهترین و مرغوب‌ترین میوه‌های فصل از مهمانان خود پذیرایی کنید.

  1. فروشگاه اینترنتی میوه و سبزیجات تازه بار: این فروشگاه که با شعار "از مزرعه تا آشپزخانه" شناخته می‌شود؛ یک گزینه بسیار عالی برای خرید آنلاین انواع میوه است؛ یعنی میوه‌هایی مانند موز، لیمو‌شیرین، سیب قرمز و زرد، انار، نارنگی، پرتقال، کیوی و همین‌طور میوه‌های خاصی از قبیل کیوانا، منگوستین، دراگون قرمز، بلوبری، رامبوتان، پشن فروت، میوه کاکتوس و غیره.

 در این فروشگاه می‌توانید میوه‌های موردنیاز خود را به سه صورت دست‌چین، عمده و عمده درجه دو با تخفیف‌های ویژه سفارش دهید. همچنین امکان خرید از فروشگاه میوه و سبزیجات تازه بار با استفاده از انواع کدهای تخفیف وجود دارد. یعنی تخفیف‌هایی مانند 50 هزار‌تومان تخفیف در خریدهای بالای 450 هزار‌تومان (ویژه شهر تهران)، 30 هزار‌تومان تخفیف برای خریدهای بالای 200 هزار‌تومان (تهران) و غیره

3

  1. فروشگاه اینترنتی میوه و سبزی سان میوه: این فروشگاه یک میوه‌فروشی و تره‌بار آنلاین است که با مراجعه به آن می‌توانید میوه عید را به طور قابل‌توجهی ارزان‌تر خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای صرفه‌جویی هرچه بیشتر در مخارج، میوه‌هایی مانند پرتقال خونی دست‌چین، نارنگی پاکستانی دست‌چین، سیب قرمز دست‌چین، پرتقال تامسون دست‌چین و غیره را با تخفیف‌های ویژه و به صورت سبدی از این فروشگاه خریداری کنید.

به‌اضافه‌این‌که در خرید از سان میوه فرصت استفاده از انواع کدهای تخفیف مانند 30 هزارتومان تخفیف برای سفارشات بالای 300 هزار‌تومان و غیره را نیز خواهید داشت.

4

  1. فروشگاه اینترنتی میوه و سبزیجات سبزی من: این تره‌بار اینترنتی، انواع میوه‌های فصلی و استوایی را با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند؛ بنابراین علاوه بر خرید میوه عید برای خرید آنلاین میوه‌های خاص و لوکس نیز می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید. از همه این‌ها گذشته در اولین خرید از فروشگاه اینترنتی میوه و سبزیجات "سبزی من" تخفیف‌های قابل‌توجهی مانند 20 هزار‌تومان تخفیف برای سفارش‌های بالای 50 هزار‌تومان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

5

خرید آنلاین شیرینی و شکلات عید

اغلب خانواده‌ها به خصوص آن‌هایی که بچه‌های کوچک دارند، معمولاً در همان چند روز ابتدایی عید نوروز میوه و شیرینی و آجیلشان تمام می‌شود؛ البته در این میان شیرینی و آجیل زودتر از میوه و سایر خوراکی توسط این کوچولوهای غارتگر خورده خواهد شد. پس از آن کافی است مهمان‌ها از راه برسند تا والدین از بابت کمبود وسایل پذیرایی به هول و ولا بیفتند!

در چنین شرایطی و حتی در خصوص خرید شیرینی عید پیشنهاد می‌کنیم از سامانه‌هایی همچون دراپ وان کمک بگیرید. این سامانه دلیوری و ارسال، فرصت خرید انواع کیک و شیرینی، شکلات، خشکبار و غیره را از بهترین برندهای تهران در اختیارتان قرار می‌دهد. تنها کافی است خوراکی‌های موردنیازتان را از برندهای معروف پایتخت همچون فرانسه، لامور، وانیلا، کوکی باکس، دانژه، میو، نون خامه ای و غیره سفارش بدهید و سپس در سریع‌ترین زمان ممکن در هر کجای تهران تحویل بگیرید. البته پیشنهاد می‌شود برای خرید شیرینی عید به سراغ گزینه‌های زیر بروید:

  • مافین شکلاتی
  • تارت‌ها
  • پای سیب
  • شیرینی گل محمدی (دانمارکی)
  • شیرینی ناپلئونی
  • باقلوا
  •  قطاب
  •  حاجی بادام
  •  سوهان آردی
  • سوهان عسلی
  • نان نخودچی
  • کلوچه خرمایی
  • پشمک
  •  لوز پسته
  •  لوز بادام
  •  لوز نارگیل
  •  کیک یزدی
  •  نان برنجی
  •  نان نارگیلی
  •  سوهان خانی
  •  پا درازی
  •  کلمپه
  •  باسلوق
  •  شیرینی زبان
  •  شیرینی پاپیونی
  •  نان خرمایی کرمانشاهی

ناگفته نماند اگرچه هزینه ارسال سفارشات در این سامانه کاملاً مقرون‌به‌صرفه است؛ اما با دریافت و استفاده از تخفیف‌هایی مانند کد تخفیف 30 هزار‌تومانی اولین خرید دراپ وان، کد تخفیف 15 درصدی، کد تخفیف 20 هزار‌تومانی و غیره هزینه پرداختی به طور قابل‌توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

6

عید امسال تخفیف بگیرید و شیک بپوشید

از خوراکی‌های شب عید که بگذریم نوبت به لباس نو می‌رسد که خرید آن در روزهای پایانی سال جزو واجبات است. اگرچه در این روزها همه فروشگاه‌های حضوری و آنلاین پوشاک به تکاپو افتاده‌اند و هر یک سعی می‌کنند با جلب نظر مشتریان نهایت استفاده و سود را از این ایام خاص ببرند؛ اما اغلب مشتری‌ها ترجیح می‌دهند لباس‌هایی خوش‌دوخت و با‌کیفیت را با هزینه‌ای مناسب خریداری کنند. طبیعتاً در چنین شرایطی باید به سراغ فروشگاه‌هایی با تخفیف‌های ویژه شب عید بروند. از جمله این فروشگاه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دیجی استایل: همان‌طور که گفته شد خرید لباس نو و پوشیدن آن در هنگام تحویل سال جزو آداب و رسوم ایرانیان در عید نوروز است. در واقع از گذشته تا امروز مردم بر این باور بودند که هرکسی در زمان نو شدن سال باید رخت و لباس تازه به تن داشته باشد و آراسته و پیراسته وارد سال جدید شود. به همین دلیل فروشگاه‌های آنلاین معتبری همچون دیجی‌استایل دست به‌کار شده‌ و یک‌سری تخفیف‌ها را برای خرید لباس شب عید در نظر گرفته‌اند.

دریافت این کدهای تخفیف از طریق صفحه اصلی وب‌سایت این فروشگاه، اپلیکیشن و همین‌طور شبکه‌های اجتماعی آن امکان‌پذیر است. به‌اضافه‌این‌که همواره می‌توانید برای دریافت تخفیف هایی مانند کد تخفیف کفش‌های برند چرم آرا، کفش‌های منتخب برند چرم عطارد، محصولات منتخب برند درسا، لباس‌های گرم زنانه منتخب برندهای اکزاترس و نیزل، محصولات منتخب پاتن جامه و غیره روی موپُن نیز حساب کنید. در نهایت تنها کافی است کد تخفیف دریافتی را کپی کرده و در هنگام خرید در کادر مخصوص آن وارد نمایید.

7

  1. دیجی کالا : اگرچه خرید لباس نو را به عنوان یک سنت دیرینه و نوعی خوشامدگویی به سال نو معرفی کردیم؛ اما از طرفی با عوض شدن فصل و فرارسیدن بهار خواه ناخواه باید به فکر لباس‌هایی متناسب با فصل جدید باشیم. در این صورت پیشنهاد می‌کنیم برای خرید لباس‌هایی سبک، شیک و خوش‌رنگ و لعاب سری به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بزنید تا ضمن دسترسی داشتن به اجناس متنوع و زیبا فرصت بهره‌مندی از تخفیف دیجی کالا را نیز داشته باشید؛ یعنی تخفیف‌هایی مانند محصولات منتخب برند کفش سعیدی، تی‌شرت و هودی منتخب دیجی کالا، حراج لباس زیر و جوراب زنانه و غیره.

8

تخفیف مسافرت‌های نوروزی

دید و بازدید یا همان عید‌دیدنی یکی از لذت‌بخش‌ترین رسوم ایرانیان در ایام عید نوروز است. معمولاً اغلب خانواده‌های ایرانی پیش از تحویل سال به خانه بزرگان فامیل مانند پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ می‌روند تا ضمن دور هم بودن در این زمان خجسته، به بزرگ‌تر‌ها نیز ادای احترامی کرده باشند. گاهی این دورهم جمع شدن‌ها بعد از تحویل سال انجام می‌شود. به‌خصوص اگر اقوام درجه یک و بزرگان خانواده در شهرهای دیگری سکونت داشته باشند. در چنین شرایطی معمولاً دید و بازدید عید و مسافرت در این ایام تعطیل با هم ادغام می‌شود.

منتها صرف‌نظر از این که عید دیدنی را در همان شهر خودتان انجام می‌دهید یا برای ملاقات با فامیل و دوستان باید به شهر دیگری بروید؛ همواره می‌توانید از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنید. تپسی یکی از این سامانه‌های درخواست آنلاین تاکسی است که در ایام نوروز خدمات خود را با تخفیف‌های ویژه در اختیار مشتریانش می‌گذارد. به‌خصوص که کاربران جدید می‌توانند برای سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری خود از کد تخفیف اولین سفر تپسی استفاده کنند و بابت حمل و نقل هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

خریدهای سوپرمارکتی شب عید

خریدهای سوپرمارکتی شب عید از جمله شوینده‌های موردنیاز برای خانه‌تکانی و سایر محصولاتی که برای مهمان‌داری در ایام نوروز نیاز دارید را همواره می‌توانید از سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس سفارش دهید. چنانچه جزو کاربران جدید این سرویس هستید، می‌توانید از تخفیف اسنپ اکسپرس برای اولین بار استفاده کنید.

 به‌ویژه که خانه‌تکانی جزو رسوم قدیمی بوده که همچنان با همان شدت و قدرت اجرا می‌شود. در واقع گذشتگان بر این باور بودند که خانه‌تکانی و نظافت خانه پیش از تحویل سال، خوش‌یمن بوده و باعث ورود سعادت و برکت به آن محیط می‌شود.

از این اعتقادات که بگذریم به لحاظ روانی نیز با تمیز کردن خانه و به استقبال سال نو رفتن، سرشار از انرژی‌های مثبت و شعف خواهید شد؛ بنابراین قبل از تمام شدن سال حتماً برای تر و تمیز کردن خانه و حتی محیط کارتان دست به‌کار شوید. یادتان باشد که تمیزکاری را از اوایل اسفند شروع کنید تا در روزهای پایانی سال یک دفعه فشار زیاد بدنی و فکری به شما وارد نشود.

سخن آخر

خرید شب عید به خودی خود کاری بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است. تصور کنید در خیابان‌های شلوغ و پرتردد یا بازارهای پر جمعیت می‌چرخید و لوازم موردنیازتان از آجیل شب عید گرفته تا میوه و شیرینی و لباس و غیره را خریداری می‌کنید و همه وجودتان مملو از لذت و شعفی بی پایان می‌شود! اما همین خرید فوق‌العاده دلچسب و روحیه بخش، گاهی می‌تواند باعث کلافگی و بدحالی افراد شود. به خصوص اگر جزو کسانی هستید که در این روزهای پایانی سال حسابی سرتان شلوغ است یا بودجه مالی محدودی دارید و احساس می‌کنید که از پس خرج و مخارج خرید‌های عید بر نمی‌آیید.

به همین دلیل این مطلب را به صحبت درباره بهترین روش تخفیف گرفتن ویژه خرید شب عید اختصاص دادیم تا متوجه شوید که با خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر می‌توانید از لوازم پذیرایی گرفته تا محصولات موردنیاز برای خانه تکانی و حتی تاکسی آنلاین برای مسافرت‌های نوروزی و غیره را به صورت آنلاین سفارش دهید. مزیت اصلی خریدهای اینترنتی شب عید این است که اولاً درگیر شلوغی و ازدحام جمعیت نمی‌شوید؛ ثانیاً فرصتی طلایی برای بهره‌مندی از انواع تخفیف‌های ویژه در اختیارتان قرار می‌گیرد. تخفیف‌هایی که توسط فروشگاه‌های مختلف میوه، شیرینی، آجیل، لباس و غیره برای کلیه کاربران قدیمی و جدیدشان پیش‌بینی شده است. به‌این‌ترتیب فارغ از هرگونه استرس و دل‌نگرانی این فرصت را دارید که از خرید شب عید خود نهایت لذت را ببرید و همه چیز را کاملاً باب میلتان و البته متناسب با توان مالی‌تان خریداری کنید. آن هم بدون این که حتی نیاز باشد پا درون شلوغی‌های خیابان و بازارها بگذارید!