بهترین و مجهزترین کارتن سازی در قزوین با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مدرن، انواع کارتن را متناسب با نیاز مشتریان برای مصارف و صنایع مختلف تولید می‌کند.

کارتن سازی به مجموعه فرآیندهای طراحی، ماکت سازی، چاپ دایکات و لب چسب (دوخت یا منگنه) روی ورق آماده کارتن گفته می‌شود. ورق در کارتن سازی با توجه به ابعاد مختلف، انواع گوناگونی دارد که یکی از رایج‌ترین معیارها در تقسیم‌بندی ورق کارتن سازی، تعداد لایه‌های آنها است. بنابراین بر اساس تعداد لایه‌ها، ورق کارتن سازی به سه دسته کارتن سه لایه، کارتن پنج لایه و کارتن هفت لایه تقسیم‌بندی می‌شود. از هر کدام از این لایه‌ها، در کارتن سازی با لایه‌های مختلف استفاده خواهد شد.

1

مجموعه آسان پک یکی از بهترین و مجهزترین مجموعه های کارتن سازی در قزوین به شمار می‌رود که علاوه بر کارتن سازی، خدماتی مانند طراحی و چاپ لیبل پشت چسب دار و جعبه های مقوایی را به تولید کنندگان ارائه می‌کند. برای سفارش انواع کارتن لازم است که با فرآیند تولید این محصولات در کارخانه کارتن سازی آسان پک آشنا شوید. در ادامه نحوه تولید کارتن و انواع آن را جهت شناخت بیشتر بررسی کرده‌ایم.

کارتن سازی های قزوین

در قزوین شهرک‌های صنعتی بسیاری در حوزه ساخت انواع مقوا و کارتن وجود دارند. به همین خاطر تولید مقوا و کارتن در قزوین از رونق خوبی برخوردار است. همچنین با تولید انبوه این دسته از محصولات در قزوین، نیاز مشتریان برای بسته‌بندی محصولات مختلف نیز برطرف شده است.

بنابراین با توجه به افزایش متقاضیان برای انواع مقوا و کارتن در قزوین، تعداد زیادی مجموعه در زمینه کارتن سازی و جعبه سازی در این استان فعالیت دارند. بنابراین در صورت نیاز به انواع کارتن با کیفیت و مرغوب می‌توانید به بهترین کارخانه کارتن سازی در قزوین مراجعه کنید.

بهترین کارخانه کارتن سازی در قزوین

مجموعه آسان پک که یکی از بهترین شرکت‌های کارتن سازی در قزوین به شمار می‌رود، با استفاده از به روزترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و دستگاه‌های مدرن دنیا کارتن سازی و جعبه سازی را انجام می‌دهد؛ و به عنوان یکی از مجهزترین و بهترین کارتن سازی‌های قزوین شناخته می‌شود.

2

ویژگی‌های مجموعه آسان پک برای تولید انواع کارتن و تعیین قیمت کارتن بسته بندی در صنایع و مصارف مختلف به شرح زیر است:

مدرن‌ترین خط تولید کارتن

مجموعه کارتن سازی آسان پک با استفاده از فناوری‌های پیشرفته در تولید انواع کارتن، علاوه بر اینکه بخش عظیمی از بازار داخلی را پوشش داده، همچنین به عنوان یک مجموعه بزرگ در زمینه تولید انواع کارتن در خاورمیانه شناخته شده است.

برخی از محصولاتی که در این کارتن سازی بزرگ تولید می‌شوند، عبارتند از: تولید کارتن لمینتی، کارتن‌های آمریکایی، کارتن‌های دایکاتی، کارتن لاک باتم، کارتن‌های ته قفلی، کارتن کیبوردی تک چسب تا شش چسب، کارتن پستی آسان باز شو، کارتن‌های سبدی، کارتن بدون چسب (قفلی)، کارتن‌های ضد آب، نمایشگر (استند)، سینی، منقسم و نگه دارنده.

مواد اولیه کارتن سازی در قزوین

مواد اولیه در تولید مقوا و کارتن در قزوین عبارتند از: ورق خام، مقوای نازک (کاغذ گلاسه) برای لمینیت، مرکب چاپ، چسب سیلیکات، شابلون در چاپ سیلک، کلیشه، قالب دایکات، تسمه و سوزن منگنه.

چاپ فلسکو با چند رنگ با کیفیت

بخش چاپ شرکت کارتن سازی آسان پک با بهره‌گیری از ماشین آلات فرانسوی و سوئیسی، مجهزترین واحد چاپ کشور محسوب می‌شود. این بخش دارای چهار خط موازی چاپ با تکنیک فلکسو است. تولید کارتن‌های آمریکایی در واحد چاپ با استفاده از به روزترین و جدیدترین ماشین تولید کارتن در خاورمیانه انجام می‌شود. این دستگاه دارای قابلیت چاپ فلکسو تا چهار رنگ با رزولوشن (160 LPI) و سرعت تولیدی 24,000 کارتن در ساعت است.

این دستگاه همچنین به صورت هم‌زمان توانایی انجام عملیات چاپ، برش بدون نیاز به قالب، چسب زنی و تسمه کشی را دارد. یکی دیگر از مزیت‌ها و قابلیت‌های این ماشین آلات فرانسوی، تولید کارتن دایکاتی با مساحت بالا است. این دستگاه‌ با سرعت 11,000 شیت در ساعت، امکان چاپ فلکسو تا چهار رنگ با رزولوشن (160 LPI) را فراهم خواهد کرد.

3

امکان چاپ مستقیم روی کارتن با کیفیت بسیار بالا

خط چاپ لوکس شرکت آسان پک با ظرفیت تولید 5,500 شیت در ساعت، نقش بسیار چشمگیری در مراحل تولید این مجموعه دارد. این دستگاه عملیات چاپ را به صورت مستقیم تا چهار رنگ روی کارتن و یک لایه پوشش ورنی روی کاغذ براق لایپالوکس در یک مرحله انجام خواهد داد.

یک مرحله‌ای بودن چاپ لوکس در مقایسه با چاپ افست موجب صرفه‌جویی در زمان تولید می‌شود. همچنین کیفیت بسیار بالای چاپ لوکس، متقاضیان را از چاپ لمینت بی‌نیاز و هزینه‌های تولید را تا 70 درصد کاهش داده است.

4

ماشین تخصصی جهت تولید جعبه‌های صادراتی

آسان پک به عنوان یکی از بهترین کارخانه های کارتن سازی در قزوین، با به کارگیری از ماشین تخصصی جهت تولید جعبه‌های صادراتی میوه‌جات و سبدی شکل به محیط‌زیست کمک زیادی کرده است. امروزه برای کمک به پاکیزگی و عدم آلودگی محیط‌زیست، استفاده از سبدهای پلاستیکی برای حمل و نقل محصولاتی نظیر میوه، سبزیجات و محصولات لبنی ممنوع شده است.

بنابراین برای حمل و نقل این محصولات در بیرون از شهر، درون شهر و صادرات از کارتن‌های سبدی شکل که کارتن میوه نام دارند، استفاده می‌شود. شرکت آسان پک برای رفع نیاز کشاورزان و صادرکنندگان این دسته از محصولات، بخشی مجزا برای تولید انواع کارتن سبدی فراهم کرده که با استفاده از این دستگاه‌ها به صورت تخصصی انواع کارتن سبد ستون‌دار و بی‌ستون را تولید می‌کنند.

دستگاه ورق‌سازی کارتن سازی در قزوین

مجموعه آسان پک انواع ورق کارتن را با به کارگیری از دستگاه کوروگیتور می‌سازند. این دستگاه با سرعت تولید 300 متر در دقیقه شرایط ساخت انواع ورق سه لایه و پنج لایه را با فلوت‌های

(CB – CE – C – B – E) فراهم کرده است.

بهره گیری از نیروی متخصص و کارآمد

شرکت آسان پک با بهره گیری از بهترین و مجرب‌ترین متخصصان و با استفاده از تجهیزات به روز و فوق‌العاده کارآمد، به تولید انواع ورق کارتن با مقاومت و کیفیت بالا پرداخته است. همچنین این مجموعه با تیم حرفه‌ای و متخصصی که دارد، همواره پاسخگوی نیازهای مشتریان در صنایع و اصناف متفاوت در خصوص حوزه چاپ و بسته بندی است.

جمع‌بندی

این روزها صنعت تولید مقوا و کارتن در قزوین پیشرفت کرده و بخش مهمی از نیاز متقاضیان و مشتریان به انواع کارتن‌ برای مصارف مختلف مانند تولید و تعیین قیمت کارتن میوه را پوشش می‌دهد. یکی از بهترین کارخانه‌های کارتن سازی فعال در این زمینه در قزوین، مجموعه آسان پک است که با استفاده از نیروی کارآمد و مجهزترین دستگاه‌های روز دنیا نیاز تولیدکنندگان را برای بسته‌بندی پاسخگو خواهد بود. از جمله محصولات آسان پک می‌توان به چاپ جعبه مقوایی و چاپ بسته بندی چای و دمنوش اشاره کرد. جهت استعلام قیمت انواع کارتن می‌توانید با تیم آسان پک در ارتباط باشید.