1

کسب درآمد از طریق تایپ کردن یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد دلاری است که می توانید به آن فکر کنید. ممکن است بپرسید گرفتن پروژه های تایپ خارجی در ایران چگونه امکان پذیر خواهد بود؟ معتبرترین سایت‌های تایپ کدامند؟ درآمد آن به چه صورت نقد می‌شود؟ اگر  به تایپ کردن علاقه دارید، راه حل های زیادی وجود دارد که به راحتی می‌توانید پروژه های خارجی را پذیرفته و به سادگی حقوق دلاری خود را نقد و دریافت کنید.

اگر می‌خواهید از طریق تایپ کردن درآمد دلاری کسب کنید، حداقل باید در بازنویسی مقالات یا ترجمه آن‌ها به زبان‌های منطقه خود مهارت داشته باشید. سایت‌های معتبر زیادی وجود دارند که این پروژه‌ها را گرفته و آن‌ها را به نیروی کار آنلاین و فریلنسرها می‌سپارند؛ بااینکه معمولا تصور پایین بودن دستمزد این کار باعث می‌شود نیروی کار حرفه ای وارد این عرصه نشود، اما محاسبه دستمزد بر اساس دلار، این کار را برای شما به طرز قابل توجهی سودآورخواهد کرد. همچنین از طریق نقد کردن درآمد ارزی با ایرانیکارت راحتی می‌توانید درآمد ارزی خود را نقد کرده و به ریال دریافت کنید.

کسب درآمد دلاری با تایپ تنها دو شرط دارد؛ سرعت و آشنایی با زبان انگلیسی. بطورکلی، یکی از مهم‌ترین توانایی‌های یک تایپیست سرعت بالای تایپ وی می‌باشد. شما باید پروژه‌های تایپی را که قبول می‌کنید در کمترین زمان ممکن انجام دهید. همچنین تسلط کافی به زبان های خارجی به ویژه انگلیسی برای پروژه‌های تایپ خارجی لازم است؛ چراکه آشنایی با زبان انگلیسی برای بازنویسی و تایپ پروژه‌ها ضروری خواهد بود.

2

کسب درآمد از طریق تایپ

راههای مختلفی برای کسب درآمد با تایپ کردن وجود دارد، از جمله:

  • یکی از راه های کسب درآمد از طریق تایپ، ورود اطلاعات است. ورود اطلاعات وظیفه حساسی می‌باشد که نیازمند سرعت تایپ، تمرکز و دقت زیادی خواهد بود. اگر می‌خواهید از این راه درآمد خوبی کسب کنید، باید دقت و تجربه کافی را داشته و توانایی‌هایی مانند سرعت تایپ بالا در دقیقه را در خود بهبود بخشید.
  • رونویسی راه دیگری برای کسب درآمد با تایپ است. از این طریق می‌توانید رویدادهایی را که در کنفرانس، جلسه مشاوره، سمینار و سایر گردهمایی‌های مهم برگزار می‌شود را به نگارش درآورید. درنظر داشته باشید که تعداد زیادی از پروژ‌ های ثبت شده در وب سایت های فریلنسری مربوط به ارائه خدمات رونویسی است. البته درآمد رونویسی نسبت به سایر روش های کسب درآمد با تایپ کمتر است. برای این کار باید مهارت شنیداری خوب و مهارت تایپ سریع داشته باشید.
  • تایپ فایل های صوتی نیز یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های افراد برای تایپ میباشد که درآمد خوبی را برای فریلنسرها به دنبال داشته است. ازآنجایی که بسیاری از کارفرمایان مایلند فایل های صوتی نامفهوم خود را به متن تبدیل کنند، تایپیست های حرفه ای با مهارت شنیداری قوی خود میتوانند کسب درامد داشته باشند. در این روش، به نوعی دستیار مجازی کارفرمایان خواهیدبود. در نظر داشته باشید که برای کار به عنوان دستیار مجازی، باید مهارت تایپ سریع داشته باشید. ارائه خدمات به عنوان دستیار مجازی یکی از راه های عالی برای کسب درآمد بالا از طریق تایپ آنلاین است.

3

کسب درآمد با تایپ کلمات(آنلاین)

کسانی که به عنوان تایپیست مشغول تایپ هستند؛ باید هر یک از سفارشات خود را در یک بازه زمانی از پیش تعریف شده به کارفرما تحویل دهند. هر یک از دستورات تایپ با توجه به تعداد کلمات موجود در آن و همچنین زبان متن و سایر عوامل موثر در تعیین بازه زمانی سفارشات تایپ توسط کارشناسان تعیین خواهد شد.

سرعت تایپ (و خواندن، نوشتن، سخرانی و غیره) با واحد کلمات در دقیقه سنجیده می‌شود که در انگلیسی به صورت مخفف به آن WPM گفته می‌شود. در زبان انگلیسی هر کلمه به طور متوسط ​​5 حرف دارد. اما در نظر داشته باشید که این قانون ممکن است در زبان فارسی کمی متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر هنگام تایپ از نیم‌فاصله استفاده نکنید، همه‌ی کلمات دو قسمتی، دو کلمه جداگانه در نظر گرفته می‌شوند. میانگین سرعت تایپ معمولاً 40 کلمه در دقیقه در نظر گرفته می‌شود. تایپیست های ماهر تا 75 کلمه در دقیقه و تایپیست های حرفه‌ای بیش از 90 کلمه در دقیقه تایپ می‌کنند.

4

کسب درآمد با تایپ عدد

شما به عنوان یک متخصص در زمینه تایپ باید بدانید که در پروژه های مختلف فقط با تایپ کلمات سروکار ندارید و گاهی اوقات، بسته به موضوع، ممکن است به متن هایی برخورد کنید که در آنها تعدادی اعداد، نمادها, نشانه ها، فرمول ها یا معادلات ریاضی نیز وجود داشته باشد. بنابراین کار خود را به تایپ متنی که فقط حاوی کلمات است محدود نکنید. برای تایپ اعداد و فرمول های ریاضی، شیمی، فیزیک و سایر متون که حاوی چنین نوشته هایی هستند، باید کار با برنامه هایی مانند MathType را در محیط Word یاد بگیرید.

5

کسب درآمد از تایپ با گوشی بدون هزینه ثبت نام

پس از آشنایی با روش های کسب درآمد از تایپ و انواع پروژه‌ها و روش‌های آن، این سوال مطرح می‌شود که: آیا می توان با گوشی هم تایپ کرد؟ جالب است بدانید که کسب درآمد از تایپ با گوشی، یکی از پرطرفدارترین پروژه های آنلاین جهانی است که بدون‌ نیاز به سرمایه ‌و سیستم های خاص‌و گرانقیمت، انجام پروژه های تایپ را برای فریلنسرها به سادگی میسر کرده است.

دانلود برنامه تایپ کن پول بگیر

تا به حال اسم برنامه تایپ کن پول بگیر را شنیده اید؟ این برنامه یکی از پلتفرم های سفارش پروژه های تایپ است. با دانلود این نرم افزار به راحتی می توانید از تایپ درآمد داشته باشید. بدون توجه به منطقه جغرافیایی خود و حتی بدون نیاز به ترک خانه، با استفاده از این اپ پروژه بگیرید، تایپ کنید و درآمد دلاری خود را دریافت کنید.

نتیجه گیری

کسب درآمد از تایپ برای سایت های خارجی از ساده‌ترین راه های درآمدزایی دلاری میباشد؛ اما همانگونه که کسب درآمد دلاری جذاب به نظر می‌رسد، نقدکردن و تبدیل آن به ریال نیز از دغدغه های مهمی است که حتی بسیاری را از انجام این کار منصرف میکند! در نظر داشته باشید که، امروزه با تمام محدودیت های اقتصادی علیه کشورمان ایران، نقد کردن درآمد ارزی برای فریلنسرها به سادگی امکان پذیر خواهد بود. با مراجعه به معتبرترین سایت‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مالی بین المللی به راحتی درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل کنید.

منبع: https://www.iranicard.ir/blog/foreign-monetization-sites/