با پیشرفت تکنولوژی انواع محصولات فضای باز برای محیط های گوناگون طراحی و تولید می شود. نیمکت ها، چترها و سایبان ها در مدل های گوناگون از جمله این محصولات جذاب به شمار می روند. استفاده از این نوع محصولات گزینه خوبی برای استراحت در محیط های خارج از ویلا، منزل، اداره و رستوران محسوب می شوند. دورهمی های دوستانه و خانوادگی با کمک این نوع مبلمان جالب تر و دوست داشتنی تر برگزار می شود. این نوع تجهیزات برای محیط های باز ویژگی ها و امکانات متعددی دارند که در این مطلب به آنها می پردازیم.

آشنایی با کاربرد انواع محصولات فضای باز

خرید انواع محصولات فضای باز گزینه ای مطلوب و مناسب برای محیط های غیر مسقف از جمله: حیاط خلوت، پاسیو، پشت بام و باغ است. با استفاده از تجهیزات مذکور، فضای غیرقابل استفاده به یک محیط زیبا و کاربردی تبدیل می شود. میز، صندلی، چتر و سایبان همگی در یک فضای کوچک همراه با فلاور باکس ها و گلدان های رنگارنگ و زیبا حیاط خلوت خانه شما را مکانی جذاب برای استراحت و گفتگوهای خانوادگی مبدل می کند. در این مکان های زیبا می توان انواع نوشیدنی ها و غذاها را سرو کرد و به خوبی از افراد پذیرایی به عمل آورد.

کاربرد محصولات فضای باز

بسیاری از مدیران رستوران ها و کافه ها با استفاده از انواع محصولات فضای باز محیط غیر مسقف و بلااستفاده کافه و رستوران را به یک مکان دوست داشتنی و درآمدزا تبدیل می کنند. برخی از مالکان رستوران ها با استفاده از تخت های سنتی و نیمکت های متنوع مخصوص فضای باز و همچنین باربیکیو جهت پختن انواع مواد غذایی یک فضای متفاوت با محیط داخلی ایجاد می کنند. به این ترتیب میهمانان با هر نوع سلیقه ای از سپری کردن اوقات خود در این مراکز احساس رضایت می کنند.

آشنایی با ویژگی های مبلمان برای فضای غیر مسقف

مبلمان فضای باز به دلیل قرار گرفتن در معرض انواع آسیب های محیطی و داشتن کاربردهای خاص باید ویژگی های گوناگونی داشته باشند. به همین جهت در هنگام خرید مبلمان باغی و محصولات محیط های باز باید به موارد گوناگونی توجه کرد که در ادامه به آنها می پردازیم.

بررسی استحکام و مقاومت مبلمان در برابر شرایط جوی مختلف

یکی از مهمترین خصوصیاتی که باید مبل ها و نیمکت های فضای باز داشته باشند، استحکام و مقاومت بالا است. این نوع وسایل پیوسته در برابر بارش باران و برف، تابش نور خورشید، دمای متغیر هوا و رطوبت قرار می گیرند؛ بنابراین باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند. اگر مبلمان فضای باز استحکام مناسبی نداشته باشد، پس از مدت کوتاهی فرسوده شده و کارایی خود را از دست می دهد.

فراهم آوردن راحتی و آسایش در هنگام نشستن افراد

یکی دیگر از خصوصیات مبلمان باغی مربوط به راحتی آن است. مبلمانی که برای این نوع محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد باید راحت باشند. افرادی که محیط های باز را برای استراحت انتخاب می کنند اغلب تا ساعت ها در آن محیط می مانند. اگر طراحی مبلمان نامطلوب بوده و بر اساس ارگونومی بدن نباشد؛ افراد آرامش مطلوبی را کسب نمی کنند. گذراندن اوقات فراغت و گفتگوهای دوستانه در فضای غیر مسقف توسط مبلمان راحت فضاهای باز و غیر مسقف و باکیفیت باغی به وجود می آید.

استفاده از مبلمان راحت در فضای باز

خرید مبلمان باغی با تحمل وزن بالا

شما باید در هنگام خرید مبلمان باغی و فضای باز به میزان تحمل وزن این محصولات دقت کنید. مبلمان باکیفیت فضای باز باید توانایی مقاومت تا وزن 150 کیلوگرم را داشته باشد. استحکام و مقاوم بودن در برابر وزن های بالا نشانگر طول عمر بالای وسایل مذکور است. برخی از خریداران، مبلمان فلزی فضای باز را برای محل مورد نظر خود انتخاب و خریداری می کنند. این افراد باید به رنگ وسایل دقت کنند. رنگ کوره ای الکترواستاتیک برای مبلمان فلزی، کیفیت بالای این محصولات را نشان می دهد.

ظاهری زیبا و جذاب برای انواع محصولات فضای باز

طراحی زیبا و دلنشین یکی دیگر از ویژگی های انواع محصولات فضای باز باکیفیت است. برای فراهم کردن حال خوش افراد در محیط های باز باید به طراحی وسایل مورد نیاز دقت ویژه ای داشته باشید. طرح ها و مدل های متنوعی در بازار برای مجهز کردن این محیط ها وجود دارد. شما می توانید با توجه به وسعت، موقعیت و کاربری فضای مورد نظر خود، مبلمان فضای باز را خریداری کنید. تناسب و هماهنگی وسایل با مکان مورد نظر از جهات مختلف جزو فاکتورهای زیبایی است.

متناسب بودن محصولات باغی با بودجه مورد نظر

قبل از خرید چتر و سایبان و به طور کلی مبلمان فضای باز، بودجه خود را برای این امر تعیین کنید. با توجه به بودجه و هزینه ای که برای این تجهیزات در نظر گرفته اید؛ بهتر است محصولات خریداری شوند. جهت آسان شدن کار می توانید به سایت های فروش انواع محصولات فضای باز مراجعه کرده و با توجه به قیمت تجهیزات، آنها را انتخاب کنید.

انواع مبلمان برای فضای باز با متریال گوناگون

مبلمان باغی جزو وسایل جالب و لوکس محسوب می شود. این تجهیزات فضای باز، توسط شرکت های مختلفی طراحی و تولید می شوند و هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند. مبلمان برای فضاهای باز با متریال گوناگون نیز تولید می شود و هر کس بر اساس نیاز، بودجه و سلیقه خود آنها را انتخاب و خریداری می کند. در ادامه به برخی از متریال مورد استفاده برای این تجهیزات می پردازیم. 

انواع مبل و صندلی با متریال متفاوت در فضای باز

خرید نیمکت چوبی برای فضای باز

خرید انواع محصولات فضای باز از چوب یکی از گزینه های مطلوب برای مجهز کردن مکان های غیر مسقف محسوب می شود. خرید نیمکت چوبی و مبلمان از چوب با طرح های زیبا و جذاب و چینش آنها، فضای مورد نظر شما را دلنشین و دوست داشتنی می کند. نمای ظاهری این نیمکت های چوبی لاکچری و لوکس است. چوب هایی که برای مبلمان باکیفیت باغی مورد استفاده قرار می گیرد از مقاومت خوبی برخوردارند. این نوع تجهیزات را با لایه ای مقاوم پوشش می دهند تا در برابر شرایط جوی مختلف دچار آسیب نشوند.   

مبلمان فرفورژه ای جهت فضای باز

یکی از متریال محبوب مورد استفاده جهت انواع محصولات فضای باز و غیر مسقف، فرفورژه است. مبلمان باغی فرفورژه ای از نوعی آهن تولید می شود و به همین جهت از دوام و استحکام مناسبی برخوردار است. رنگ بندی های متنوع و زیبایی ظاهری نیز جزو ویژگی های مبلمان باغی فرفورژه ای است. این نوع مبلمان همراه با تشک های ابری و اسفنجی عرضه می شود. پارچه هایی که برای تشک ها استفاده می شود رنگ های متنوع و شادی دارند.

تشک هایی که برای مبلمان فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند اغلب از نوع متحرک هستند. متحرک بودن تشک ها در مواقع بارش باران و برف یا شستشو، یکی از قابلیت های مطلوب به شمار می رود. مبلمان فرفورژه ای باغی در برابر بارش باران و برف و همینطور وزش باد از مقاومت بالایی برخوردار است و به سرعت فرسوده نمی شود. اغلب میز و صندلی های فرفورژه ای فضای باز، به صورت ست تهیه می شوند و طرفداران زیادی دارند.

استفاده از مبل فضای باز

مبلمان پلاستیکی برای فضای باز

یکی دیگر از محصولات باغی با طرفداران خاص، مبلمان باغی پلاستیکی است. میز و صندلی های پلاستیکی برای محیط های باز گزینه های خوبی به شمار می روند. دوام این نوع مبلمان در مقابل بارش باران و برف زیاد است ولی تابش نور خورشید اثر نامطلوبی روی این تجهیزات باقی می گذارد. نور خورشید رنگ تجهیزات باغی پلاستیکی را تغییر می دهد.

خرید مبلمان پلیمری باغی

یکی از محبوب ترین تجهیزات فضای باز، مبلمان پلیمری باغی است. این نوع مبلمان ظاهر لوکس و جذابی دارد و اغلب افراد برای تجهیز ویلاهای لاکچری خود از میز و صندلی های پلیمری استفاده می کنند. مبل های پلیمری طرح ها و مدل های گوناگونی دارند و هر کس با توجه به سلیقه خود، می تواند در بین مدل های آنها انتخاب مناسبی داشته باشد. این نوع محصولات مقاومت بالایی در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی مختلف دارند. شستشو و حمل و نقل آسان نیز جزو ویژگی های این نوع تجهیزات است.

بررسی ویژگی های مبلمان حصیری پلیمری

مبلمان باغی حصیری یکی دیگر از محصولات پرطرفدار فضای باز است. میز و صندلی های حصیری از الیاف طبیعی نظیر: تنه درخت خرما و نی آن ساخته می شوند. ظاهر لاکچری و زیبای مبلمان حصیری موجب استقبال اغلب خریداران تجهیزات فضای غیر مسقف شده است. با چینش مبل های حصیری فضای تراس، حیاط خلوت و پشت بام شما جذابیت فوق العاده ای کسب می کند. مبلمان حصیری از متریال مختلفی از جمله: پلاستیک، آلومینیوم، چدن و چوب ساخته می شود.

مبلمان حصیری جهت تجهیز فضای غیر مسقف

مبلمان باغی حصیری پلاستیکی اغلب از الیاف «پلی رتن» ساخته می شود. این نوع مبل ها نیز دارای ظاهر زیبا و دلپذیری هستند و در برابر آب و رطوبت مقاومت خوبی دارند. مقاومت در مقابل تابش نور خورشید و ضد الکتریسیته ساکن بودن نیز از خصوصیات مبلمان حصیری الیاف پلی رتن است. ضد باکتری و ضد قارچ و همچنین ضد شعله بودن هم جزو ویژگی های مثبت این تجهیزات محسوب می شود. مبلمان حصیری پلی رتن باغی از نظر محیط زیست نیز یکی از محصولات خوب به شمار می رود؛ چرا که این نوع تجهیزات پس از فرسوده شدن باز هم امکان بازیافت دارند.

آشنایی با تجهیزات روف گاردن

تجهیز کردن و زیباسازی پشت بام منازل یکی از اقداماتی است که امروزه رواج بسیاری یافته است. این اقدام پشت بام ها را به یک فضای مفید و کاربردی تبدیل می کند. برای ساخت روف گاردن از تجهیزاتی مانند: دیوار سبز استفاده می شود. با خرید دیوار سبز و استفاده از آن یک نمای زیبا و سرسبز به صورت عمودی فراهم می شود و افراد در هنگام نشستن در آن محیط از وجود آن نما لذت می برند. استفاده از فلاور باکس ها با رنگ های متنوع و جذاب نیز بر چشم نوازی فضا می افزاید.

طراحی و ساخت انواع فلاور باکس های چوبی، فلزی، بتنی مناسب محیط های آپارتمان و اداری

خرید انواع محصولات فضای باز از جمله مبلمان و چتر و سایبان نیز برای تجهیز روف گاردن استفاده می شود. انواع مبلمان با متریال گوناگون برای پشت بام ها خریداری می شود. نیمکت چوبی و فرفورژه و همینطور پلیمری جزو پرکاربردترین این تجهیزات به شمار می روند. خرید چتر و سایبان باغی برای جلوگیری از تابش نور خورشید در انواع متریال و مدل های گوناگون توسط افراد مختلف صورت می گیرد. باربیکیو نیز یکی از پرطرفدارترین انواع محصولات فضای باز است که برای تجهیز روف گاردن مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید باربیکیو گازی و ذغالی برای فضاهای غیر مسقف از جمله روف گاردن ها نیز یک گزینه مطلوب است. با نصب باربیکیو در پشت بام می توانید انواع مواد غذایی را طبخ کرده و برای میهمانان خود سرو کنید. کباب کردن مواد غذایی در مقابل چشم میهمانان یا با همکاری آنان یکی از امور لذت بخش در دورهمی های دوستانه به شمار می رود.  

طراحی و ساخت با فلاور باکس با بهترین کیفیت و قیمت

قیمت انواع محصولات فضای باز

انواع محصولات فضای باز با توجه به جنس، ابعاد، طراحی، کیفیت، کاربرد و غیره قیمت گذاری می شوند. به عنوان مثال قیمت نیمکت چوبی باغی با نیمکت های فرفورژه متفاوت است و همینطور مبلمان حصیری فضای باز با مبلمان پلاستیکی از نظر هزینه با یکدیگر فرق می کند. تعداد محصولات باغی مورد استفاده نیز در قیمت تجهیز فضای باز موثر است. خرید دیوار سبز، باربیکیو، فلاور باکس و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، موجب افزایش هزینه های مجهز کردن فضای مورد نظر می شود. شما باید با توجه به بودجه و سلیقه و همینطور متراژ محل و کاربری آن تجهیزات فضای باز را انتخاب و خریداری کنید.  

مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های فضای سبز با گروه نوآوران اثر

یکی از مجموعه های فعال در حوزه تولید انواع محصولات فضای باز و اجرای پروژه های فضای سبز، شرکت «نوآوران اثر» است. این شرکت در سال 1389 شمسی تأسیس شده و از همان زمان فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی آغاز کرده است. اما این مجموعه در سال 1397 با کمک گروهی از مهندسان و متخصصان خلاق رویکردی جدید در اجراهای خود به وجود آورد. اجرای پروژه های فضای سبز به سبکی متفاوت توسط این گروه خلاق و جوان آغاز شد.

اجرای پروژه روف گاردن توسط گروه نوآوران اثر

فعالیت گروه نوآوران اثر هم اکنون در قالب چهار موضوع و در حوزه های تجهیز روف گاردن و محوطه سازی فضای سبز، معماری و معماری داخلی، فروش مصالح ساختمانی و تولید مبلمان فضای سبز صورت می گیرد. نیمکت چوبی، فلاور باکس، باربیکیو، چتر و سایبان و انواع مبلمان باغی جزو تولیدات این گروه است. شما می توانید با مراجعه به سایت نوآوران اثر به آدرس noavaranasar.com و مشاهده خدمات و تولیدات این مجموعه، اجرای پروژه های ساختمانی و فضای سبز خود را به مهندسان و متخصصان خلاق آن بسپارید.