1

مهاجرت به دومینیکا و دریافت پاسپورت دومینیکا کلمه‌ای است که امروزه بر سر زبان‌ها افتاده، اگر شما هم رویای مهاجرت دارید این مطلب سفت بچسبید!

آب‌وهوا و موقعیت قرارگیری جزیره دومینیکا باعث شده افراد زیادی در سراسر دنیا آرزوی زندگی در این جزیره را داشته باشند. جزیره دومینیکا دارای کوهستان‌های بسیار زیبا و طبیعتی بکر بوده و این جزیره در دریای کارائیب واقع شده!

زمین‌های حاصلخیز و آب‌وهوای مطبوع در دومینیکا باعث شده که صادرات محصولات کشاورزی یکی از ارکان قدرتمند اقتصادی این جزیره باشد. دولت‌مردان این کشور برای تحقق رویای مهاجرت به این سرزمین در سراسر دنیا تدابیر بسیاری را اندیشیده‌اند که در ادامه این مطلب از طرف گروه سرمایه گذاری ایساتیس به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت. بیشتر این تدابیر جهت رونق اقتصادی و تقویت صنعت کشاورزی این کشور بوده است.

صفر تا صد مهاجرت به سرزمین رویاها، دومینیکا در حوزه دریای کارائیب

باید گفت که دومینیکا بزرگ‌ترین قطب گردشگری و توریسم در حوزه دریای کارائیب است که فرهنگ غنی، معماری کهن و زیبا، آب‌وهوای مطبوع، طبیعت و منظرهای بکر و دل‌‌انگیز، تمرکز به موسیقی، توجه به ورزش و ... باعث شده که هر فردی در دنیا تمایل داشته باشد به این سرزمین مهاجرت کند.

 دومینیکا یکی از جزایر استوایی است که در دریای کارائیب و مجمع الجزایر آنتیل  واقع شده و بیشترین شهرت این جزیره مربوط به مناظر و طبیعت باورنکردنی است. در کنار تمام این ویژگی‌ها با توجه به موارد بیان شده در ادامه مهاجرت به دومینیکا خواهان بسیاری دارد:

  • پایین بودن جرم و جنایت یک مزیت بزرگ است.
  • بالا بودن امنیت اجتماعی در این سرزمین که باعث شده دومینیکا به امن‌ترین کشور جهان شهرت داشته باشد.
  •  هزینه‌های بسیار کم زندگی و امکانات آموزشی عالی یکی از مزایای دیگر آن است.
  • محصولات کشاورزی و مواد غذایی ارگانیک در کنار آرامش همگی دلایل اصلی آرزوی مهاجرت به این سرزمین هستند.

زبان رسمی مردم این جزیره انگلیسی بوده اما عده‌ای هم به زبان فرانسوی و  کریول دومینیکایی صحبت می‌کنند. اگر قصد اقامت و داشتن یک زندگی آرام و آسوده را در این سرزمین دارید حتما باید مجوز اقامت قانونی این جزیره را دریافت نمایید. مهاجرت به دومینیکا باید تحت شرایط خاص و دلایل قانونی و موجه باشد که در ادامه این مقاله به طور کامل به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت‌.

راه‌های تحقق آرزوی مهاجرت به دومینیکا

این سرزمین برای مهاجرت متقاضیان بین‌المللی شرایط و برنامه‌های مهاجرتی مختلفی را در نظر گرفته است که متقاضیان از طریق آن‌ها قادر خواهند بود به آرزوی خود که زندگی در یک سرزمین بهشتی است جامه عمل بپوشانند. برنامه‌های مهاجرتی این سرزمین عبارتند از:

  1. مهاجرت به دومینیکا از طریق اخذ ویزای تحصیلی و تحصیل در دانشگاه‌های این کشور
  2. اخذ ویزای کاری و کار در دومینیکا
  3. اخذ ویزای سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت
  4. ازدواج با شهروندان دومینیکایی
  5. داشتن اصل و نصب دومینیکایی

در ادامه در مورد تعدادی از این شیوه‌ها به طور کامل توضیح خواهیم داد.

2

مهاجرت به جزیره سرسبز و زیبای دومینیکا از طریق تحصیل

یکی از شیوه‌های دریافت ویزا و مهاجرت به دومینیکا برای متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی این کشور است. افراد بعد از اتمام دوره تحصیلی خود می‌توانند به دنبال کار باشند و در این سرزمین مشغول به فعالیت شوند و ویزای کار را دریافت کنند و با مدتی اشتغال در این کشور رویایی مقدمات اخذ مجوز اقامت دائم را فراهم نمایند.

اولین مرحله اخذ ویزای تحصیلی دریافت نامه پذیرش از یکی از دانشگاه‌های این کشور است. دانشگاه‌های این کشور دارای سطح علمی بالایی هستند و در رتبه‌بندی بین‌المللی ۵ پله صعود داشته است. رشته‌های بسیاری در دانشگاه‌های این کشور تدریس می‌شوند که از جمله محبوب‌ترین این رشته‌ها می‌توان به مدیریت، پرستاری، روانشناسی، جامعه‌شناسی، مدیریت بازرگانی، جرم‌شناسی، زیست‌شناسی، مطالعات پیش پزشکی، علوم آموزشی و علوم زیستی اشاره نمود.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی سرزمین دومینیکا

شرایط لازم و مدارک مورد نیاز برای تحصیل متقاضیان در دانشگاه‌های دومینیکا متعدد هستند که افراد با پذیرش در دانشگاه‌های این سرزمین ویزای یک ساله دریافت می‌کنند و متقاضی بعد یک سال قادر خواهد بود ویزای خود را مجددا تمدید نماید. مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی و مهاجرت به دومینیکا عبارتند از:

  • نامه پذیرش دانشگاه دومینیکا و رشته تحصیلی مورد نظر
  • تکمیل فرم اخذ ویزای تحصیلی این کشور
  • داشتن پاسپورت با اعتبار کافی
  • داشتن گواهی پزشکی مبنی بر اینکه دانشجوی متقاضی اخذ ویزای تحصیلی از سلامت جسمی برخوردار است این گواهی باید به زبان اسپانیایی ترجمه شده باشد و تاییدیه محضری داشته باشد.
  • گواهی لازم جهت داشتن تمکن مالی کافی برای ادامه تحصیل
  • داشتن یک عکس در اندازه پاسپورت
  • گواهی عدم بدهی مالیاتی فرد

مهاجرت به کشور دومینیکا با اخذ ویزای کاری

کشور دومینیکا کشور فرصت‌های شغلی است. در این کشور به دلیل تاسیس کارخانه‌های فراوان در زمینه‌های مختلف و توسعه و رونق اقتصادی نیاز به نیروی کار بسیار زیاد است. به همین علت این کشور برای برطرف کردن نیاز خود به نیروی کار و متخصصان، تصمیم گرفته است ویزای کاری برای متقاضیان صادر نماید.

اعتبار ویزای کار در این کشور یک ساله بوده که متقاضیان می‌توانند در صورت ادامه اشتغال در این سرزمین دوباره آن را تمدید نمایند. این افراد بعد از ۵ سال اشتغال مداوم در این کشور می‌توانند مجوز اقامت دائم دریافت کنند. افراد در هر حرفه و تخصصی می‌توانند به این کشور مهاجرت نمایند.

مهاجرت به دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری

این کشور برای توسعه رونق اقتصادی تصمیم گرفته‌ است برنامه مهاجرت سرمایه‌گذاری را به اجرا بگذارد و به افراد سرمایه‌گذار تابعیت این کشور را بدهد. افرادی که تمایل دارند در این سرزمین شگفت‌انگیز زندگی کنند می‌توانند با سرمایه‌گذاری از طرق مختلف مجوز اقامت این کشور را دریافت نمایند.

 افراد با اخذ تابعیت و شهروندی این کشور می‌توانند از مزایای بسیاری استفاده نمایند که هر کدام از این مزایا آرزوی بسیاری از افراد در سراسر جهان است که برخی از آن‌ها را بیان می‌کنیم:

  • تابعیت این کشور امکان مسافرت به بیش از ۱۴۵ کشور را بدون نیاز به ویزا می‌دهد.
  •  دریافت پاسپورت دومینیکا امکان تحصیل و زندگی در این کشور رویایی و اخذ اقامت برای افراد مختلف خانواده نظیر پدر و مادر، فرزندان، همسر، پدر بزرگ و مادر بزرگ را فراهم می‌کند.

3

شیوه‌های سرمایه‌گذاری در دومینیکا و اخذ اقامت دائم در سرزمین فرصت‌ها

مهاجرت به دومینیکا با روش‌های سرمایه‌گذاری بسیار متنوع بوده و نکته جالب در مورد سرمایه‌گذاری در دومینیکا این است که در این کشور نیازی به حضور و اقامت فیزیکی ندارید. این کشور اقامت از طریق سرمایه‌گذاری را تنها به فرد سرمایه‌گذار و خانواده او نمی‌دهد بلکه نسل‌های بعد او هم می‌توانند از این اقامت استفاده نمایند. شیوه‌های سرمایه‌گذاری در سرزمین فرصت‌ها، جزیره دومینیکا و برای اخذ اقامت دائم این سرزمین عبارتند از:

سرمایه‌گذاری در سرزمین رویاها از طریق خرید ملک و خانه

حداقل سرمایه برای مهاجرت به دومینیکا و خرید ملک و خانه در این کشور جهت اخذ اقامت دائم ۲۰۰۰۰۰ دلار است که نیاز است در این زمینه گواهی مالی رسمی و تایید شده ارائه گردد. فرد سرمایه‌گذار بعد از گذشت ۴ تا ۶ ماه از خرید خانه می‌تواند شهروندی و تابعیت این کشور را به همراه پاسپورت معتبر دومینیکا دریافت نماید. در این زمینه  نیاز است متقاضی تمام هزینه‌های مربوط به پردازش پرونده مهاجرتی خود را پرداخت نماید.

سرمایه‌گذاری از طریق صندوق تنوع اقتصادی یا صندوق توسعه ملی

در این شیوه سرمایه‌گذاری فرد متقاضی لازم است مبلغ ۱۰۰۰۰۰ دلار به صندوق توسعه ملی کمک نماید. این مبلغ پرداختی غیر قابل استرداد بوده و به هدف توسعه و رشد کارآفرینی و نوآوری است.

سرمایه‌گذاری از طریق ثبت یک شرکت در دومینیکا

سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت خصوصی، شرکت سهامی خاص و شرکت سهامی عام از دیگر شیوه‌های اخذ تابعیت و شهروندی این کشور است. حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در این کشور ۱۰۰۰۰۰ دلار است. در این مورد سن فرد متقاضی باید بالای ۱۸ سال باشد.

سرمایه‌گذاری از طریق خرید پاسپورت کشور دومینیکا

خرید پاسپورت این کشور از شیوه‌های دیگر مهاجرت به دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری در این سرزمین است. سرمایه مورد نیاز برای فرد متقاضی از این طریق ۱۷۵۰۰۰ دلار برای خود فرد بوده و برای همسر و خانواده ۲۲۵۰۰۰ دلار است. این مبلغ قابل استرداد نبوده و تحت عنوان سرمایه‌گذاری در این کشور شناخته می‌شود.

اقامت دائمی در سرزمین دومینیکا با گروه سرمایه گذاری ایساتیس

گروه سرمایه گذاری ایساتیس با داشتن کادری مجرب از وکلای حرفه‌ای و کارشناسان حاذق جهت مهاجرت به دومینیکا در حوزه دریای کارائیب با قانون مردان و وکلای دومینیکایی همکاری‌های لازم را دارند تا بتوانند در اسرع وقت و از طریق شیوه‌های آسان اقامت دائم را برای متقاضیان و مراجعین خود دریافت نمایند.

 گروه سرمایه گذاری ایساتیس با سابقه فعالیت چندین ساله در زمینه اخذ ویزاهای گوناگون در این زمینه به مهارت بسیار بالایی دست پیدا کرده‌اند و به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه‌ای به مراجعین خود این اطمینان را می‌دهند که بتوانند رویای زندگی در سرزمین پرآوازه دومینیکا را به حقیقت تبدیل نمایند.

اگر به دنبال مهاجرت به دومینیکا و اخذ ویزای این کشور هستید و یا طی این مسیر به مشکلی برخورد نموده‌اید به راحتی و با اطمینان کامل می‌توانید به مجموعه ایساتیس اعتماد کنید. به امید زندگی سرشار از آرامش و زیبایی در کشور دومینیکا در خدمت مراجعه‌کنندگان هستیم.