1

خرید فالوور

خرید لایک

خرید ویو

خرید کامنت اینستاگرام

خرید فالوور 100 درصد ایرانی

خرید لایک 100 درصد ایرانی

خرید فالوور خارجی

خرید ممبر تلگرام

خرید ویو پست تلگرام

خرید سابسکرایبر یوتیوب

اینستاگرام بستری برای جولان کسب و کارهاست. بسیاری از برندها در این پلتفرم فعالیت می کنند و هر کدام محتوای منحصر به فردی را اشتراک گذاری می کنند. بنابراین برای شما که در این فضای پررقابت حضور دارید، فکر کردن به راه هایی برای به حداکثر رساندن دسترسی خود ضروری است.

درست اینجاست که صفحه اکسپلور اینستاگرام می تواند به کمک شما بیاید. قرار گرفتن در این صفحه، یک راه مطمئن برای افزایش دید گسترده پست هایتان است. هیچ راه تضمین شده ای برای حضور در اکسپلور اینستاگرام وجود ندارد، با این حال، با کمی تلاش می توانید شانس خود را برای حضور در این صفحه افزایش دهید.

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام جایی است که اینستاگرام محتوا را برای کاربران خود مدیریت می کند. هر کاربر محتوای متفاوتی را در صفحه اکسپلور خود می بیند و این براساس پست هایی است که دوست دارد و افرادی است که دنبال می کند. به عبارتی ساده تر، این مجموعه ای از پست هایی است که اینستاگرام فکر می کند از آنها لذت می برید.

طبق گفته اینستاگرام در حدود بیش از 50 درصد کاربران از صفحه اکسپلور استفاده می کنند و این افراد زیادی را شامل می شود. اینستاگرام دارای بیش از یک میلیارد کاربر فعال است و این یعنی 500 میلیون کاربر به طور فعال صفحه اکسپلور خود را بررسی می کنند.

توسط الگوریتم اینستاگرام است که مشخص می شود کدام پست در صفحه اکسپلور شما به نمایش دربیاید. الگوریتم اینستاگرام در این امر مواردی به شرح زیر را در نظر می گیرد:

  • پست هایی که لایک می کنید
  • پست هایی با میزان تعامل بالا
  • پست هایی از اکانت های مشابه که قبلا دنبال کرده اید.

در اواسط سال 2019 بود که اینستاگرام صفحه اکسپلور خود را مورد بازنگری قرار داد. طی این بازنگری فیلترهایی به بالای این صفحه اضافه شد تا کاربران بتوانند محتوای خاصی را جست و جو کنند که از آن لذت می برند. همچنین دو فیلتر خاص IGTV و Shop برای نمایش اول پین شد.

مزایای قرار گرفتن در صفحه اکسپلور اینستاگرام

ورود به صفحه اکسپلور یک مزیت آشکار دارد و آن اینکه افراد بیشتری محتوای شما را خواهند دید. این به نوبه خود می تواند مزایای مرتبط دیگری را برای شما ایجاد کند:

  • مشارکت بیشتر در پستی که در صفحه اکسپلور نشان داده شده است، زیرا اکنون افراد بیشتری می توانند محتوای شما را ببینند.
  • افزایش فالوورها، زیرا افرادی که نمایه شما را از صفحه اکسپلور بررسی می کنند، اگر محتوای شما را دوست داشته باشند، ممکن است شما را دنبال کنند.
  • افزایش تعامل در تمام پست های آینده، به دلیل افزایش دنبال کنندگان جدید.

چگونه می توان به صفحه اکسپلور اینستاگرام وارد شد؟

  1. زمانی که افراد فعال هستند، پست کنید

یکی از بهترین نکات اینستاگرامی این است که در زمان هایی که فالوورهای شما فعال هستند، پست بگذارید. این یک توصیه کارآمد است، زیرا الگوریتم اینستاگرام به موقع بودن را به عنوان یکی از عوامل دیده شدن پست ها در اولویت قرار می دهد.

این یعنی اگر پست شما کاملا جدید باشد، در فیدهای دنبال کنندگان شما نشان داده می شود. همچنین اگر بتوانید زمان پست های خود را تا زمانی که فالوورهای شما فعال تر هستند، تنظیم کنید، احتمالا تعامل بیشتری خواهید داشت که کلیدی برای ارسال پست های شما به صفحه اکسپلور محسوب می شود.

برای پی بردن به زمان فعال بودن فالوورهایتان، اگر یک اکانت تجاری هستید، می توانید به بخش مخاطبان در تب Insights بروید و ببینید که فالوورهای شما چه ساعت و در چه روزهایی بیشترین میزان فعالیت را دارند. همچنین می توانید از یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

  1. به نوع پست هایی که مخاطبان شما دوست دارند توجه کنید

برای ایجاد یک پست موفق، باید مطمئن شوید که محتوای جالب و مفیدی را ارسال می کنید. این زمانی است که می تواند بیشترین تعامل را برای شما در پی داشته باشد، بنابراین احتمال اینکه پست شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام دیده شود، بیشتر است.

به نوع پست هایی که بیشترین تعامل را برای شما به همراه دارند، به خوبی توجه کنید. آیا مخاطبان شما ویدیوها را بیشتر از تصاویر دوست دارند؟ محتوای خنده دار را ترجیح می دهند یا الهام بخش را؟ اگر بتوانید پاسخ درستی به این سوالات بدهید، می توانید با تجهیز خود به اطلاعات کافی، بهترین نوع پست ها را در بهترین زمان برای مخاطبان خود ایجاد نمایید.

  1. از پست هایی که در صفحه اکسپلور قرار دارند، بیاموزید

ترفندی که می تواند واقعا برای شما سازگار باشد این است که به پست هایی نگاه کنید که در صفحه اکسپلور شما ظاهر می شوند. اگر اکانت های اینستاگرامی را دنبال می کنید یا با پست هایی مرتبط با کسب و کار خود درگیر می شوید، صفحه اکسپلور شما اطلاعات زیادی در مورد اینکه الگوریتم اینستاگرام به چه نوع محتوایی توجه می کند، و مخاطبان احتمالی شما چه نوع محتوایی را می خواهند ببینند، را به شما ارائه خواهد داد.

در هر پستی که در صفحه اکسپلور شما نشان داده می شود می تواند چیزی برای یادگرفتن باشد. با دقت به آنها نگاه کنید، سپس به این فکر کنید که چگونه می توانید برخی از این عناصر را در پست های خود بگنجانید.

  1. از تگ ها و هشتگ های موقعیت مکانی استفاده کنید

برچسب ها و هشتگ های موقعیت مکانی ابزارهای بسیار قدرتمندی در اینستاگرام هستند. آنها یک راه عالی برای اطمینان از اینکه پست های شما توسط افراد بیشتری قابل شناسایی هستند، ارائه می دهند. به این معنی که می توانید فورا به افرادی دسترسی داشته باشید که هنوز بخشی از شبکه شما نیستند.

هنگام استفاده از تگ ها و هشتگ ها فقط از آنهایی استفاده کنید که مربوط به پست هستند تا اسپم به نظر نرسید. استفاده از تگ ها می تواند به میزان قابل توجهی تعاملی را که پست های شما دریافت می کنند را افزایش دهد و در نتیجه شانس شما را برای برجسته تر شدن در صفحه اکسپلور اینستاگرام بالاتر ببرد.

  1. از کال تو اکشن استفاده کنید

در حال حاضر، همه ما درک کرده ایم که کلید ورود به صفحه اکسپلور از طریق تعامل بیشتر با پست های شماست. یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از آن، تشویق مستقیم مخاطبان به برقراری تعامل با پست های شما از طریق استفاده از کال تو اکشن (CTA) است.

سوالاتی را در کپشن خود بگنجانید تا فالوورهای شما بتوانند در پاسخ به آنها نظرات خود را بیان کنند و بدین ترتیب گفتگو با شما آغاز می شود. می توانید از فالوورهای خود بخواهید تا دوستان خود را در پست های شما تگ کنند.

  1. با اینفلوئنسرها کار کنید

در نهایت برند شما ممکن است در نتیجه همکاری با اینفلوئنسرها در جایگاه خاصی قرار بگیرد. این یک راه عالی برای افزایش دسترسی و جذب مخاطبانی است که توسط اینفلوئنسر شما قبلا پرورش داده شده اند. این تعامل می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که پست شما در صفحه اکسپلور نمایش داده می شود. پست ها را هم در صفحه خود، هم در صفحه اینفلوئنسر تبلیغ کنید و سپس محتوای ایجاد شده توسط اینفلوئنسر را برای پست های بعدی تغییر دهید.

با استفاده از نکاتی که ارائه شد، می توانید به اندازه کافی در پست های خود مشارکت جذب کنید تا در نهایت در صفحه اکسپلور اینستاگرام ظاهر شوید.

2

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

اینستاگرام بزرگترین و پرمخاطب ترین رسانه اجتماعی حال حاضر در دنیا و تبعا ایران است و کمتر کسی را می توان سراغ داشت که از این پلفترم و خدمات آن استفاده نکند. این شبکه اجتماعی قدرتمند به ابزاری مناسب برای کسب درآمد به روش های مختلف، فروش بیشتر محصولات و خدمات و معرفی بهتر آنها تبدیل شده است. با این حال شرط لازمه کسب در آمد از این پلتفرم، داشتن میزان قابل توجهی از فالوورهای فعال و واقعی است. در این میان به طبع اولین و آسان ترین روش برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر، که بتواند صفحه شما را ارتقا دهد و شما را به مرحله درآمد زایی برساند، خرید فالوئر است.

اگر به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستید، اگر دوست دارید میزان بازدید صفحه خود را از طریق خرید بازدید اینستاگرام افزایش دهید، اگر می خواهید با خرید لایک و کامنت اینستاگرام، خرید ویوی فوری، خرید بازدید ارزان و ... شانس خود را برای حضور در صفحه اکسپلور اینستاگرام بالا ببرید، کافه فالوور بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام است که می تواند شما را در راستای تحقق اهدافتان یاری کند.

بی شک تا به حال پی برده اید که بالا بودن میزان فالوور اینستاگرام و به دنبال آن افزایش لایک و کامنت ها می تواند تاثیر شگرفی در جذب مخاطبین و بالا رفتن اعتبار صفحه شما داشته باشد. راه های مختلفی برای افزایش فالوورهای اینستاگرام وجود دارد که خرید فالوور واقعی و فعال قطعا می تواند بهترین گزینه باشد.

3