تجهیز آزمایشگاه یا بهتر بگوییم قلب کارخانه و واحد تولیدی شما برای سنجش کیفیت محصولات بسیار مهم و اساسی می باشد. انتخاب تجهیزات مناسب و با کیفیت شما را در راستای بهبود کیفیت و سنجش مشکلات کمک می کند.

همیشه یک آنالیز صحیح به شما می گوید در چه جایگاهی قرار دارید. دانستن وضعیت محصول شما اولین قدم برای حل مشکل و یا بهبود وضعیت می باشد.

1

 

برای تجهیز آزمایشگاه از کجا بپرسیم؟

در حال حاظر در تهران و شهرستان ها مکان مشخص و بورس مشخصی در حوزه آزمایشگاه وجود ندارد، شرکت های فعال در این حوزه به صورت پراکنده در زمینه شیشه آلات، مواد شیمیایی، تجهیزات عمومی و تجهیزات تخصصی فعالیت دارند.

در زمینه تجهیز آزمایشگاه، به ترتیب تجهیزات تخصصی سپس عمومی و بعد آن مواد شیمیایی و شیشه آلات اولویت بندی می شوند. برای انتخاب صحیح همیشه توصیه می شود با شرکت های زبده در این حوزه تماس حاصل کنید.

شرکت زبده حوزه تجهیزات آزمایشگاهی را از کجا پیدا کنیم؟

شرکت های معتبر این حوزه را بیشتر در بستر اینترنت و در گوگل سرچ کنید. یکی از شکت های معتبر و به نام در این زمینه، شرکت رویان ایران می باشد، با سالها سابقه در زمینه تجهیز آزمایشگاه به صورت تخصصی.

تجهیز آزمایشگاه شامل نقشه کشی و جانمایی، سکوبندی، قرارگیری تجهیزات و دستگاه ها و سپس شیشه الات و مواد شیمیایی می باشد.

تجهیزات آزمایشگاهی رویان ایران چه مزایایی دارد؟

رویان ایران در صفحه محصولات جدول مقایسه را ایجاد کرده که تمام برند های تولیدی را می توان از آن پیدا کرد، با یک مقایسه درست و منصفانه می توانید خریدی درست و منطقی داشته باشید.

نمونه ای از مقایسه محصولات در عکس زیر نمایان است.

2

 

مشاوره خرید تجهیزات آزمایشگاهی

برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی، موردی که شما را کمک می کند، دیدن فیلم دستگاه ها می باشد، فیلم دستگاه، گویا کیفیت و تمام مشخصات آن و تطبیق آن با واقعیت است.

رویان ایران در کانال آپارات خود تمامی محصولات را فیلم برداری و ارائه کرده است.

 

3

آیا خرید تجهیزات از یک برند کار درستی است؟

خرید تجهیزات از یک برند، لزوما کار درست و بهترین انتخاب نیست! چراکه برخی از برند ها تنها در یک حوزه تخصص دارند و نمی توان به دیگر دستگاه های آنها اعتماد کرد. در کنار آن، خیلی از شرکت ها برای تبلیغات، محصولاتی که تولید نمی کنند را نیز به سفارش دیگر تولیدی ها به برند خود در بازار عرضه می کنند. این در حالی است که اگر شما از خود تولیدی یا نمایندگی دستگاه را بخرید، قیمت بسیار بهتر و خدمات بهتری دریافت می کنید.

توصیه رویان ایران به شما این است که هر تجهیز را، از شرکتی با مهارت تولید آن محصول بخرید.

شاید بپرسید که پیدا کردن هر محصول و سازنده آن کار سختی است؟؟!!

بله همین طور هست، حال راه حل چیست؟؟؟؟؟؟؟؟

راه درست خرید تجهیزات آزمایشگاه و تجهیز

راه حل استفاده از یک مشاور زبده حوزه تجهیزات می باشد. این مشاوران با تجربه سالیان متمادی در زمینه آزمایشگاه، شرکت های قدرتمند این حوزه را پیدا کردند و نمایندگی آنها را دریافت نمودند.

این شرکت ها با قیمت های پایین تر از کارخانه به همراه مشاوره رایگان در خدمت صنعتگران هستند. یکی از شرکت های پیشتاز این حوزه یعنی رویان ایران با وبسایت تخصصی در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی تجربه خوبی را برای مشتریان در سراسر کشور به ارمغان آورده است.

برای مشاهده محصولات رویان ایران کافیست تا رویان ایران (royaniran) را در گوگل سرچ کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش چه می شود؟

بدلیل اینکه شرکت های مشاور فعالیت قوی در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی دارند و این ارتباط به صورت روزانه و مداوم می باشد، شرکت خدمات و گارانتی ویژه ای به نمایندگی ها می دهد، چراکه بیتشرین فروش سازندگان به نمایندگی ها می باشد، اگر سازنده به نمایندگی پاسخگو نباشد، قطعا نمایندگی ها فروش خود را قطع می کنند، پس هیچ گاه چنین اتفاقی نمی افتد.

تجربه ما در تجهیز آزمایشگاه

از پیشنهاد های قیمت و برند های ناشناخته و غیر معتبر پرهیز کنید، شاید باور نکنید اما سود دستگاه های شناخته شده در بازار بسیار پایین است، برای همین شرکت های غیر حرفه ای شما را به برند های ناشناخته و دروغین راهنمایی می کنند.

خرید از برند های بی نام و نشان، شما را در گارانتی و خدمات پس از فروش با چالش فراوان روبرو می سازد.

مشاوره رایگان تجهیز آزمایشگاه با رویان ایران

در زمینه تجهیز آزمایشگاه بسیار تجربه دیگران شما را کمک می کند، در رویان ایران این تجارب به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میگرید و شما را صاحب یک آزمایشگاه با تلفیقی از برند های معتبر می نماید.

انتخاب اشتباه می تواند جبران ناپذیر باشد، برند های مخرب می توانند سرمایه شما را به باد دهند، برای مثال، اتوکلاو تقلبی تولید شرکت .......... در مشهد باعث آتش سوزی کارخانه ای شد و سرمایه شرکت را به باد داد.