1

داشتن خواب راحت یکی از نیازها، دغدغه‌ها و خواسته‌های ضروری تمامی انسان‌ها در جوامع مختلف است. برای دستیابی به این هدف، راهکارهای مختلفی وجود داشته و توصیه‌های بیشماری نیز مطرح می‌شود. یکی از بهترین توصیه‌ها و کارآمد ترین راه حل‌ها برای تجربه یک خواب راحت و آرامش بخش، استفاده از لباس راحتی مناسب است. این محصولات به دلیل برخورداری از دوخت مناسب و استاندارد، نقش و تأثیر قابل توجهی بر کیفیت خواب شما داشته و احساس خوبی از پوشیدن آن‌ها در هنگام خواب و استراحت خواهید داشت. پیشنهاد لباس راحتی برای خوابی راحت و آرام موضوع اصلی این مقاله است .

ست مادر دختری

2

ست‌های مادر و دختری در حال حاضر یکی از جذاب ترین لباس‌های موجود در بازار مصرف هستند که می‌توانید از آن‌ها به عنوان لباس راحتی نیز استفاده کنید. این نوع از پوشاک‌ها به زیبایی طراحی شده و راحتی مد نظر شما را هم دارند.

همچنین انتخابی بسیار مناسب برای شیک پوشان به شمار می‌روند. نرمی این لباس‌ها و لطافت جالب توجه آن‌ها باعث می‌شود که شما در هنگام خواب و استراحت و یا انجام کارها و امور روزمره خود احساس خوبی داشته باشید.

این نوع پوشاک‌ها در حال حاضر در طرح‌های متنوعی دوخته شده و رنگ‌های آن‌ها نیز گوناگون است. پس می‌توانید به راحتی و مطابق با میل و نظر و سلیقه شخصی خود این پوشاک‌ها را انتخاب کرده و به خرید ست مادر دختری دست بزنید. استفاده از این لباس‌ها در هنگام خواب و استراحت کمک می‌کند تا دمای بدن شما در حد استاندارد و پایین نگه داشته شود.

پوشیدن آن‌ها در فصل زمستان نیز سبب می‌شود که مجبور نشوید چندین لباس بر روی هم به تن کنید. حواستان باشد که برای انتخاب لباس خواب و راحتی مناسب، پوشاک‌های با جنس ضخیم را در نظر نگیرید. چرا که این نوع لباس‌ها به تحریک پوست شما منجر شده و احساس راحتی با پوشیدن آن‌ها نخواهید داشت.

در واقع پارچه‌هایی که از جنس‌های خشن برخوردار بوده و یا سنگین هستند، مناسب ست مادر و دختری نبوده و یا این پارچه‌ها نباید خیلی کار شده و و یا کودکانه باشند. در این صورت مناسب استفاده سنین خاصی بوده و نمی‌توانید از آن‌ها برای ست مادر و دختر استفاده کنید.

برای این انتخاب بهتر است پارچه‌هایی را در نظر بگیرید که طرح و رنگ آن‌ها هم با سن و سال شما هماهنگی داشته و هم مناسب استفاده برای دخترتان است. اگر تمایل به خرید ست لباس مادر و دختر دارید و می‌خواهید از آن به عنوان لباس راحتی و خانگی در منزل هم استفاده کنید بهتر است به راحتی لباس و مدل آن هم توجه کافی داشته باشید.

مدل این لباس‌ها باید ساده انتخاب شده و مادر و دختر را اذیت و معذب نکند. همچنین پوشیدن آن‌ها به کلافگی منجر نگردد. این لباس نباید دست و پای شما و یا فرزندتان را گرفته و خسته‌تان کند. به طور کلی این لباس‌ها در سه گروه اصلی طراحی و تولید می‌شوند و در بازار وجود دارند.

از جمله این محصولات می‌توان به ست لباس مادر و دختر فرمالیته و یا آتلیه‌ای اشاره کرد و یا ست لباس مادر و دختر مجلسی را نام برد. برخی از این پوشاک‌ها نیز مناسب استفاده روزانه طراحی و دوخته می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها برای مصارف روزمره استفاده کنید.

ست‌های مادر و دختر آتلیه‌ای و یا فرمالیته در حالت معمول با استفاده از رنگ‌های شاد و مطابق با روحیه کودکان دوخته شده و طرح‌ها و پارچه‌های آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. ست‌های مادر و دختر مجلسی به طور ویژه مختص استفاده در مجالس رسمی، مهمانی‌ها و دورهمی‌های خاص تهیه می‌شوند.

این ست‌ها در حالت معمول از پارچه‌های سنگین‌تری نسبت به نوع اول به وجود آمده و هزینه و قیمت آن‌ها هم بالاتر است. از ست‌های روزانه و یا کژوال می‌توانید در اماکن عمومی استفاده کرده و یا به عنوان لباس خواب آن‌ها را به تن کنید. این محصولات برای تعطیلات خانوادگی شما نیز مناسب بوده و یا لباس‌های ورزشی خوبی به شمار می‌روند .

مدل لباس راحتی زنانه چاق

3

در حال حاضر با توجه به سلایق گوناگون بانوان، لباس‌های راحتی و ست‌های مختلف توسط برندهای گوناگون در طرح‌ها و سایزهای متنوعی تولید شده و به بازار مصرف ارائه می‌گردند. پس هر کدام از بانوان می‌توانند با در نظر گرفتن عوامل و فاکتورهایی از قبیل سن و یا اندام و فرم بدنی خود به لباس راحتی با کیفیت و با دوخت مناسب دسترسی داشته باشند.

بسیاری از بانوان از اندام‌هایی چاق برخوردار بوده و یا دچار افزایش وزن هستند. این دسته از افراد نیز این امکان را دارند که به راحتی لباس‌های مد نظر خود را انتخاب کرده و به خرید آن‌ها دست بزنند. مدل لباس راحتی زنانه باید از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد تا برای استفاده این دسته از بانوان مناسب و کاربردی به نظر برسد.

یکی از مهمترین این ویژگی‌ها سایز و اندازه این لباس‌ها است. چرا که این بانوان دارای اضافه وزن بوده و یا حجم اندام‌های آن‌ها بزرگتر از سایزهای معمولی و یا کوچک است. پس باید لباسی را انتخاب کرده و به خرید آن دست بزنند که به میزان کافی هوا را از خود عبور داده و از سوی دیگر راحت‌ترین شرایط ممکن را برای آنان به وجود آورد تا بتوانند امور روزمره و فعالیت‌های خود را در منزل پیگیری کنند.

این بانوان باید به جنس لباس‌های راحتی نیز توجه داشته باشند. مدل لباس راحتی زنانه چاق توجه به رنگ لباس و یا مدل آن هم ضرورت دارد. چرا که روحیه این افراد را تحت تاثیر قرار داده و احساس آن‌ها را از زندگی متفاوت خواهد کرد. از سوی دیگر برخی از رنگ‌ها اندام این بانوان را چاق‌تر از حد معمول نشان خواهند داد.

لباس راحتی زنانه نخی

4

خرید لباس راحتی زنانه نخی یکی از بهترین اقداماتی است که می‌توانید برای تجربه یک خواب آرام و راحت انجام دهید. پیش از اقدام به خرید این لباس‌ها باید به چند ویژگی اساسی توجه داشته باشید که یکی از مهمترین این ویژگی‌ها جنس لباس خواب است.

برای انتخاب چنین پوشاک‌هایی باید علاوه بر راحتی لباس به کیفیت پارچه و نحوه دوخت آن هم توجه کافی داشته باشید. در حال حاضر از پارچه‌ها و جنس‌های مختلفی برای تولید و دوخت انواع لباس راحتی زنانه و مردانه استفاده می‌کنند.

یکی از محبوب‌ترین این جنس پارچه‌ها، پارچه‌های نخی هستند. شما نباید لباس‌های راحتی خود را از پارچه‌ها و یا جنس‌های الیاف مصنوعی از قبیل پلی استر، نایلون و ... انتخاب و خریداری کنید. چرا که این جنس‌ها اجازه عبور هوا به پوست را نداده و به رطوبت بیشتر بدن و تعریق آن هم کمک می‌کنند.

احساسی که برای هیچکس خوشایند نیست. پس بهتر است لباس راحتی و خانگی خود را از پارچه‌هایی با جنس الیاف طبیعی از قبیل نخ و پنبه خریداری کنید. این محصولات از خاصیت کشسانی برخوردار بوده و به حرکت راحت شما هم کمک می‌رسانند.

پس احساس آرامش در هنگام خواب و استراحت را هم به شما هدیه خواهند داد. شما می‌توانید این نوع لباس‌های راحتی، زنانه و مردانه را در رنگ‌های مختلف روشن و یا تیره خریداری کنید. اگر رنگ‌های روشن را برای این کار در نظر بگیرید احساس شادی و سرزندگی نیز خواهید داشت و می‌توانید روحیه‌ای شاد و آرام به خود هدیه دهید.

این لباس‌ها در حال حاضر متناسب با مد روز در انواع و اقسام طرح‌های جذاب و شیک دوخته شده و به بازار مصرف ارائه می‌گردند. پس در انتخاب طرح و مدل نیز با دغدغه‌ای مواجه نخواهید شد .

زیباترین مدل تونیک زنانه

5

انتخاب زیباترین مدل تونیک زنانه برای پوشیدن در خانه و استفاده روزمره یکی از بهترین انتخاب‌ها است. تونیک زنانه در واقع به نوعی بلوز گفته می‌شود که از نظر ویژگی‌های ظاهری شباهت بسیار زیادی به یک تیشرت دارد.

اما با این وجود از تیشرت بلندتر بوده و بلندای آن تا باسن و یا بالای زانو می‌رسد. این نوع پوشاک از لحاظ جنس پارچه بسیار متفاوت و متنوع بوده و سایزهای گوناگونی هم دارد. آستین‌های کوتاه و بلند، نوع دوخت‌های مختلف و متنوع و .. . هم این نوع پوشاک‌ها را متنوع‌تر می‌سازد.

با وجود این تنوع وسیع شما می‌توانید زیباترین مدل تونیک زنانه را برای مصارف خود انتخاب کرده و به خرید آن دست بزنید. در بیشتر موارد این پوشاک‌ها از حالتی گشاد برخوردار بوده و راحتی مد نظر شما را هم دارند. شما می‌توانید از تونیک‌های زنانه در مواقع و موقعیت‌های غیر رسمی و یا حتی رسمی استفاده کنید.

برای انتخاب این لباس‌ها برای محیط‌ها و اماکن رسمی و غیررسمی باید به جنس آن‌ها توجه کرده و یا بلندی‌شان را در نظر بگیرید. سعی داشته باشید این نوع لباس‌ها را متناسب با اندام و سایز و ویژگی‌های بدنی خود انتخاب و خریداری کنید تا به زیبایی هرچه بیشتر استایلتان هم مدد رسانید.

از تونیک‌ها می‌توانید به عنوان پوشش زیر مانتو نیز استفاده کرده و یا آن‌ها را به عنوان یک سارافون مورد استفاده قرار دهید. برخی از این لباس‌ها با استفاده از پارچه‌های ضخیم طراحی و دوخته می‌شوند که مناسب استفاده در فصول سرد سال هستند.

اما بعضی دیگر جنس‌هایی نازک و یا حتی توری دارند که برای پوشیدن در آب و هواهای گرم و یا فصل تابستان مناسب خواهند بود. این لباس‌ها را می‌توانید با یک دامن و یا شلوار و یا دیگر انواع لباس‌ها به راحتی ست و هماهنگ کنید .

به طور کلی و با وجود تنوع بالای این لباس‌ها انتخاب و خرید زیباترین مدل تونیک زنانه کار چندان دشواری به نظر نمی‌رسد. اما با این حال لازم است برخی از نکات را پیش از خرید در نظر بگیرید تا بهترین و مناسب‌ترین محصول و البته زیباترین مدل را خریداری کنید.

هنگام خرید این پوشاک نیز مانند دیگر انواع لباس‌ها باید به کیفیت دوخت آن توجه داشته باشید و یا به کیفیت و مرغوبیت پارچه و جنس آن دقت کنید. در نظر گرفتن این نکات باعث می‌شود تا شما بتوانید لباس با ماندگاری و دوام بالاتر فراهم کنید.

بعد از آن به راحتی لباس توجه داشته و از سایز و اندازه‌ای لباس خود را فراهم کنید که مناسب‌تر است. پیش از انتخاب و خرید این پوشاک به فصلی که می‌خواهید لباس را در این فصل به تن کنید دقت داشته باشید‌. از جمله انواع تونیک‌ها می توان به تونیک راسته، پیلی دار، تونیک بلوز، گشاد، یقه دار، کمربندی و ... اشاره کرد.

هر کدام از این محصولات برای استفاده در شرایط و کاربردهای خاصی طراحی و دوخته شده‌اند. برای نمونه تونیک‌های راسته از جمله کلاسیک‌ترین انواع این پوشاک‌ها به شمار می‌روند. این لباس‌ها از قدیم الایام مورد اقبال و توجه بانوان بوده‌اند.

اگر شما دارای اندام لاغری هستید و یا بلند اندام به شمار می‌روید بهتر است این نوع تونیک قدیمی و سنتی و البته پرطرفدار امروزی را انتخاب و خریداری کنید. تونیک‌های پیلی دار نوع دیگر این محصولات محبوب هستند. وجود پیلی‌ها در این پوشاک‌ها کمک می‌کند تا ضعف اندام‌های شما پوشیده شود.

پوشیدن این پوشاک سبب می‌شود تا شما بلند قامت‌تر هم به نظر برسید و یا اندام متناسبی داشته باشید. تونیک بلوزها از قد و قامتی بلند برخوردار شده‌اند. اگر می‌خواهید در یک مهمانی غیر رسمی و یا دورهمی خانوادگی معمولی حاضر شوید می‌توانید این تونیک زیبا و شیک را به تن کرده و استایلی جالب توجه برای خود خلق نمایید.

تونیک‌های گشاد یکی از پرمصرف‌ترین انواع این پوشاک‌ها هستند. این محصولات همان‌طور که از نامشان نیز مشخص شده گشاد و آزاد طراحی و دوخته شده و راحتی و خنکی مد نظر شما را هم خواهند داشت. اگر در فصول گرم سال به سر می‌برید و یا می‌خواهید در روزهای گرم تابستان از خنکی مناسبی استفاده کنید بهتر است این لباس‌ها را انتخاب و خریداری نمایید.

تونیک‌های یقه دار را می‌توان رسمی‌ترین و شیک‌ترین نوع تونیک‌ها به شمار آورد. در فرایند طراحی این پوشاک زنانه در بیشتر موارد تولید کنندگان از پارچه‌های نخی استفاده کرده و مدل‌ها و طرح‌های گوناگونی را هم برای این محصولات پرکاربرد در نظر می‌گیرند تا محصولی مناسب برای حاضر شدن بانوان در مهمانی‌ها و مجالس رسمی و یا حتی انجام امور روزمره تهیه کرده باشند.

نوع دیگر تونیک‌ها تونیک‌های کمربندی هستند. محصولاتی خاص که با کمربند طراحی شده‌اند و یا به جای کمربند یک بند ضخیم دارند. به همین دلیل حالت و فرم این تونیک‌ها به یک مانتو شباهت بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید از این پوشاک برای انجام امور روزانه خود نیز استفاده کنید.

سوتین مینی مایزر

یکی از پرکاربردترین پوشاک‌ها برای بانوان، لباس‌های زیر هستند. این لباس‌ها علاوه بر پوشاندن بدن به زیبایی فرم آن هم کمک رسانده و می‌توانند به اندام زنان شکل و فرم مدنظرشان را ارائه دهند. در حال حاضر انواع مختلفی از لباس‌های زیر زنانه طراحی و تولید شده و به بازار مصرف ارائه می‌گردند که شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود و نیازهای روزمره از میان آن‌ها محصول مناسب را انتخاب کرده و به خرید آن دست بزنید.

یکی از پر استفاده ترین و مهم‌ترین لباس‌های زیر زنانه انواع مختلف سوتین‌ها هستند. از میان این محصولات سوتین مینی مایزر بسیار محبوب بوده و طرفداران بسیار زیادی هم دارد. چرا که با استفاده از این پوشاک بانوان می‌توانند سینه‌های خود را کوچکتر نشان داده و شکل و فرم جالب توجهی به آن ارائه دهند.

این محصولات برای تمامی بانوان به ویژه آن‌هایی که از داشتن سینه‌های بزرگ رنج می‌برند مناسبند. این سوتین‌ها با استفاده از یک لایه فوم به وجود آمده‌اند تا سینه‌ها را جمع کرده و کوچکتر نشان دهند. پس با استفاده از این پوشاک سایز سینه دچار تغییر و تحول نشده و یا کوچکتر نمی‌شود؛ اما در ظاهر سایز آن جمع شده و کوچکتر دیده خواهد شد.

تولیدکنندگان این پوشاک‌ها را از پارچه‌هایی با قابلیت کشسانی تهیه می‌کنند و یا پارچه‌های با الیاف انعطاف پذیر و نرم را به کار می‌گیرند. بندهای این سوتین‌ها بسیار محکم بوده و امکان تنظیم آن هم وجود دارد. اما با این حال نباید به صورت طولانی مدت از آن‌ها استفاده کنید.

چرا که جریان هوا در آن‌ها به خوبی رد و بدل نشده و به دلیل برخورداری از بندهایی محکم به درد در ناحیه کتف و شانه‌ها نیز منجر خواهند شد .

سوتین شیر دهی

سوتین شیر دهی نوع خاصی از این پوشاک‌ها بوده که شبیه سوتین‌های معمولی طراحی شده است. اما اختلافات اساسی نیز با سوتین‌های معمولی دارد. به گونه‌ای که در فرایند طراحی و دوخت سوتین شیر دهی، از دکمه‌های قفلی و یا زیپ استفاده شده که با باز کردن آن، کاسه و یا کاپ سوتین کنار رفته و می‌توانید به راحتی فرزند شیرخوارتان را که در گرسنگی به سر می‌برد، سیر کنید.

بسیاری از این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما می‌توانید تنها با استفاده از یک دست، کاسه سوتین را باز کرده و سپس آن را ببندید. اگر این پوشاک‌ها را انتخاب و خریداری کنید راحتی بسیار بیشتری را تجربه خواهید کرد. یکی از مهمترین نکاتی که باید پیش از انتخاب و خرید این پوشاک‌ها به آن توجه داشته باشید در نظر گرفتن سایز و اندازه مناسب است.

در غیر این صورت و با کوچک بودن سایز سوتین، احتمال فشار وارد کردن آن به مجاری شیر دهی وجود خواهد داشت و یا با انسداد این مجاری و تورم آن‌ها مواجه خواهید شد. نکته دیگر خرید محصولات با کیفیت بالا است. بسیاری از بانوان گمان می‌کنند که از این سوتین‌ها در مدت زمانی محدود استفاده خواهند کرد. پس آن چنان که باید به کیفیت آن دقت نمی‌کنند.

در حالیکه این گمان اشتباه بوده و در این مواقع به سوتینی نیاز دارید که سفت و محکم بوده و بتواند به راحتی شما هم کمک کند. پس بهتر است با کیفیت بالا و مرغوب باشد. در حال حاضر تولید کنندگان این پوشاک‌ها را در انواع متنوعی تولید کرده و با قیمت‌های گوناگونی هم به فروش می‌رسانند.

این محصولات از نظر محل بسته شدن دریچه با یکدیگر اختلافاتی داشته و دکمه و یا قلاب و .. . دارند. از جمله انواع پر مصرف و کاربردی سوتین‌های شیر دهی می‌توان به سوتین شیردهی مخصوص خواب اشاره کرد که برای خوابیدن و یا دراز کشیدن بسیار مناسب و کاربردی است.

برخی از این محصولات با کاسه‌های نرم طراحی شده و بعضی دیگر فنری هستند. سوتین‌های شیر دهی ورزشی، رکابی، فشارنده و .. دیگر انواع این پوشاک‌ها به شمار می‌روند.

پخش عمده لباس راحتی

6

از آنجایی که میزان استقبال از پوشیدن لباس‌های راحتی افزایش قابل توجهی پیدا کرده، فروش عمده لباس راحتی نیز گسترش یافته است. چرا که استفاده از یک لباس راحای زیبا و خوش دوخت برای داشتن یک روحیه خوب و بانشاط نیز ضرورت اساسی دارد.

بسیاری از واحدهای فروش و مغازه‌داران و یا حتی خریداران معمولی، لباس‌های راحتی مد نظر خود را با مراجعه به مراکز پخش عمده این محصولات فراهم می‌کنند. در مراکز پخش عمده لباس راحتی شما می‌توانید به انواع مختلف این پوشاک‌ها در جنس‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

این لباس‌ها در کیفیت‌های متنوع و با پارچه‌های مختلف دوخته شده‌اند و قیمت‌های متنوعی هم دارند که شما می‌توانید با در نظر گرفتن نوع سلیقه و میل شخصی و البته بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید به راحتی لباس مناسب و با کیفیت مد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

در چنین مراکزی انواع ست مادر و دختری، انواع مدل تونیک زنانه، انواع لباس زیر و .. . از بهترین برندهای ست راحتی موجود هستند. شما می‌توانید با خرید لباس‌های راحتی از آن‌ها در مکان‌ها و موقعیت‌های گوناگونی استفاده کنید.  اگر این پوشاک‌ها را از مراکز پخش عمده لباس راحتی انتخاب و خریداری کنید، مزایای بسیار زیادی را به دست خواهید آورد.

یکی از مهمترین این مزایا این است که به اجناسی با کیفیت بالا دسترسی خواهد داشت. از سوی دیگر می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را به صورت یکجا فراهم نموده و تحویل بگیرید. پس هزینه‌های جابجایی و حمل و نقل زیادی نخواهید پرداخت.

همان‌طور که می‌دانید در صورتی که شما بتوانید اجناس و لباس‌های مورد نظر خود را با مراجعه به یک مرکز پخش عمده فراهم کنید قیمت کمتری بابت آن پرداخت خواهید نمود و یا می‌توانید از تخفیفات ویژه فروشنده در مناسبت‌ها و ایام مختلف سال نیز بهره‌مند گردید.

پیش از خرید لباس راحتی از مراکز پخش عمده باید به حجم سفارش‌های خود نیز دقت داشته باشید. این حجم سفارش‌ها باید به اندازه‌ای باشد که علاوه بر سازگاری با میزان بودجه و توانمندی مالی شما نیازهای فروشگاهتان را نیز پاسخ دهد .

بهترین برند های ست راحتی ترک

7

بسیاری از افراد به دنبال انتخاب و خرید بهترین محصولات موجود در بازارها هستند تا از کیفیت آن‌ها اطمینان خاطر داشته باشند. این موضوع در فرآیند انتخاب لباس‌های راحتی نیز موضوع بسیار با اهمیتی بوده و بسیاری از افراد به دنبال انتخاب پوشاک از میان بهترین برند های ست راحتی ترک هستند.

چرا که بر این باورند که این لباس‌ها از پارچه‌های بسیار با کیفیت و مرغوب تهیه شده و نحوه دوخت و دوز آن‌ها نیز قابل توجه است. این لباس‌ها انواع مختلفی داشته و در طرح و رنگ‌ها و مدل‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند.

با به تن کردن این لباس‌ها احساس راحتی و آرامش و در عین حال شیک و جذاب بودن خواهید داشت و می‌توانید استایلی جالب توجه برای خود فراهم کنید. در میان برندهای مختلف لباس راحتی ترک برخی جزو بهترین‌ها به شمار می‌روند که از جمله آن‌ها می‌توان به برندهای سکسن و سیاه اینجه اشاره کرد و یا برند الیتول را نام برد. در ادامه به شرح مختصر و معرفی این برندها خواهیم پرداخت .

برند سکسن

یکی از بهترین و معروفترین برندهای تولید پوشاک ترک برند سکسن است. محصولات این شرکت در کشور ایران طرفداران و محبوبیت بسیار زیادی دارند. از جمله محصولات تولید شده توسط این کمپانی ترک می‌توان به پیراهن زنانه و مردانه، لباس‌های سایز بزرگ و پیژامه اشاره کرد و یا انواع مختلف لباس خواب، لباس راحتی خانگی، تاپ، دامن و .. را نام برد.

به دلیل تولید محصولات متنوع برند سکسن توانسته نیاز تمامی مشتریان خود را پاسخ داده و برای تمامی افراد در گروه‌های سنی مختلف محصول مناسب تولید کند و به بازار مصرف ارائه دهد. این برند بیشتر لباس‌ها و محصولات خود را با جنس پنبه تهیه کرده و رنگ‌های مختلفی را نیز به کار گرفته است تا تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهد.

یکی از مهم‌ترین محصولات تولید شده توسط این برند لباس‌های سایز بزرگ و ساحلی هستند. این نوع پوشاک‌ها به طور ویژه برای افرادی دوخته شده‌اند که وزن ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلوگرم دارند. این برند انواع مختلفی از پیژامه‌ها را نیز طراحی کرده و به بازار ارائه داده است که برای تمامی رده‌های سنی مناسب و کاربردی هستند.

لباس‌های خواب این برند نیز طرفداران و محبوبیت بسیار بالایی در میان بانوان دارند. سایز این لباس‌ها متنوع بوده و در بیشتر موارد از جنس پنبه به وجود آمده‌اند .

برند سیاه اینجه

اگر تمایل به انتخاب و خرید از بهترین برندهای ست راحتی ترک دارید می‌توانید برند سیاه اینجه را برای این کار در نظر بگیرید. این برند از سال ۱۹۹۹ فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته محصولات بسیار با کیفیتی را طراحی و تولید کند.

محصولات این برند از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار شده‌اند. به کارگیری مد روز در فرایند طراحی و دوخت پوشاک یکی از مهمترین ویژگی‌های این برند ترک بوده که به ارتقای جایگاه آن در میان مصرف کنندگان نیز کمک رسانده است.

از جمله پوشاک‌های این برند می‌توان به ست مادر دختری اشاره کرد. بلوز و شلوار، تن پوش‌های حوله‌ای و ... از دیگر محصولات تولید شده توسط این برند ترکیه‌ای هستند. یکی از مهم‌ترین مدل‌های لباس این برند مدل‌های لباس شب و راحتی هستند که بانوان می‌توانند از آن‌ها در فضای منزل و یا خانه استفاده کنند.

این پوشاک‌ها از طراحی منحصر به فرد و جذابی بهره مند شده‌اند. تنوع محصولات تولید شده توسط این کمپانی کمک می‌کند تا شما بتوانید برای هر نوع سلیقه و برای پاسخگویی به هرگونه نیازی لباس و پوشاک مناسب را انتخاب کرده و به خرید آن‌ها دست بزنید.

برند الیتول

یکی از محبوبترین و معروفترین برندهای تولید کننده لباس در کشور ترکیه برند الیتول است. این برند در حوزه تولید پوشاک راحتی نوزاد، کودک و نوجوان فعالیت داشته و لباس‌های متنوعی را برای استفاده بزرگسالان و افراد سایز بزرگ طراحی کرده و دوخته است.

محصولات این برند به دلیل برخورداری از چندین ویژگی قابل توجه طرفداران بسیار زیادی دارند. یکی ازمهمترین این ویژگی‌ها کیفیت پارچه‌های این پوشاک‌ها بوده که از نخ خالص و ۱۰۰ درصد به وجود آمده‌اند.

ویژگی دوم محصولات این برند کیفیت چاپ طرح‌های روی لباس‌ها است. با وجود این ویژگی شما می‌توانید لباس‌های تولید شده توسط کمپانی الیتول را بارها و بارها در ماشین لباسشویی شست و شو دهید اما در کیفیت چاپ طرح‌های آن‌ها هیچگونه تغییر و تبدیل و یا کاهش کیفیت را مشاهده نکنید.

محصولات این برند در تنوعی از طرح‌ها و نقش‌ها روانه بازار مصرف شده‌اند. طرح‌هایی که جذابیت و خلاقیت آن‌ها قابل توجه است.

نحوه شستشوی ست‌های راحتی

8

 

توجه به نحوه شستشوی ست‌‌های راحتی موضوع بسیار با اهمیتی است. چرا که اگر برای شستن این لباس‌ها از روش نامناسب و یا مواد شوینده نامتناسب استفاده کنید، عمر و دوام لباس‌ها را کوتاه خواهید کرد. همچنین ممکن است لباس‌های شما از فرم و حالت مطلوب و اصلی خود خارج شوند و این حالت به هیچ عنوان برای شما خوشایند نباشد.

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر بیشترین پارچه‌هایی که در فرایند تولید لباس‌های راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرند پارچه‌های نخی هستند. این نوع پارچه‌ها از نرمی و لطافت بسیاری بهره برده‌اند. پس حساسیت آن‌ها در زمینه شستشو نیز بسیار بالا خواهد بود.

شما می‌توانید این لباس‌ها را با دست و یا ماشین لباسشویی شستشو دهید و برای هر کدام از مراحل و گام‌هایی کمک بگیرید. در بسیاری از موارد بر روی اتیکت لباس‌ها و ست‌های راحتی اطلاعاتی در مورد نحوه صحیح شستشوی آن‌ها درج شده است.

برای نمونه شما می‌توانید دمای مورد نیاز برای شستشو را بر روی آن‌ها مشاهده کنید. اگر می‌خواهید لباس‌های راحتی خود را با استفاده از دست شست و شو دهید بهتر است به چند نکته زیر توجه داشته باشید .

نکات لازم برای شستشوی ست‌های راحتی با دست 

برای انجام این کار در ابتدا باید لباس‌های خود را پشت و رو کنید تا کیفیت روی لباس تحت تاثیر مواد شوینده قرار نگرفته و یا ساییده نشود. برای شستشوی این لباس‌ها نباید از پودرهای آنزیم دار استفاده کرده و یا پودر را به صورت مستقیم بر روی لباس‌ها بریزید.

بهتر است در ابتدا پودر را با آب مخلوط کرده و سپس محلول به دست آمده را بر روی لباس‌ها بریزید. اگر می‌خواهید از مایع لباسشویی استفاده کنید، هم همین مسیر را تکرار نمایید. بهترین کار این است که برای شستن ست‌های راحتی از آب سرد کمک بگیرید.

چرا که آب گرم الیاف لباس را از یکدیگر جدا کرده و کمک می‌کند تا لباس‌های شما حالت اصلی و اولیه خود را از دست بدهند. برای شستشوی این لباس‌ها با دست از چنگ زدن زیاد خودداری نمایید تا پوشاک‌هایی با عمر و دوام و ماندگاری بالا داشته باشید.

بسیاری از بانوان بعد از شستشوی لباس‌های خود و به منظور خشک شدن راحت‌تر آن‌ها، لباس‌ها را به سختی می‌فشارند تا آبشان را به طور کامل بگیرند. در حالی که این کار صحیح نبوده و کمک می‌کند تا تار و پود لباس‌ها دچار آسیب شود. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که ست‌های راحتی خود را زیر نور خورشید قرار دهید تا به آرامی خشک شوند.

ممکن است شما تمایل به استفاده از ماشین لباسشویی داشته و بخواهید لباس‌های راحتی خود را با استفاده از آن شستشو دهید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این ماشین‌ها در حال حاضر در تنوعی از مدل‌ها طراحی و تولید شده و برخی از مدل‌های این محصولات بسیار پیشرفته هستند.

به نحوی که برای شستشوی انواع مختلف پارچه‌ها تنظیمات و امکانات متنوعی در نظر گرفته‌اند که می‌توانید از امکانات و تنظیمات آن‌ها برای شستشوی هرچه بهتر و صحیح لباس‌های راحتی خود استفاده کنید. برای اینکه بتوانید با استفاده از این دستگاه‌ها ست‌های راحتی خود را شستشو دهید باید به چند نکته توجه داشته باشید.

نکات لازم برای شستشوی ست‌های راحتی با ماشین لباسشویی

پیش از انتقال دادن لباس‌ها به داخل ماشین لباسشویی آن‌ها را بر اساس عوامل و فاکتورهایی از قبیل رنگ و یا جنس جدا کنید و لباس‌ها را به صورت پشت و رو داخل ماشین بیندازید. بعد از آن شوینده مناسبی برای شست و شوی لباس‌ها در نظر بگیرید.

بسیاری از افراد بانوان ترجیح می‌دهند در این مواقع از شوینده‌های پرقدرت استفاده کنند تا به راحت‌ترین شکل ممکن لکه‌ها را از روی لباس‌ها پاک کنند. هرچند این وضعیت و ویژگی برای یک شوینده لباس بسیار با اهمیت است؛ اما با این حال این محصولات به آسیب دیدن لباس نیز کمک خواهند رساند.

اگر ست‌های لباس راحتی از جنس نخ تهیه شده باشند شما می‌توانید با استفاده از یک شوینده کاملاً معمولی و نه چندان قدرتمند نیز لکه‌های موجود در لباس را از بین ببرید. از سوی دیگر آسیب‌های کمتری هم به پوشاک خود خواهید رساند و کمک می‌کنید تا عمر مفید و دوام آن‌ها نیز افزایش بیشتری پیدا کند.

برای شستشوی لباس‌های راحتی می‌توانید از نرم کننده‌ها نیز استفاده کنید. به کارگیری این مواد کمک می‌کند تا لباس‌های شما علاوه بر نرم شدن و لطافت، خوشبوتر هم شوند. با استفاده از نرم کننده‌های لباس می‌توانید جلوی چروک شدن بیش از اندازه لباس‌ها را هم گرفته و یا فرآیند اتوکشی آن‌ها را ساده تر کنید.

یکی دیگر از مراحل انجام این کار تعیین دمای ماشین لباسشویی، نوع چرخه و زمان مورد نیاز برای شستشو است. اگر لباس‌های راحتی شما از جنس‌های نخی به وجود آمده‌اند، بهتر است دمای ماشین را در حد و اندازه‌ای تنظیم کنید که دمای آب ولرم و یا سرد باشد.

در این صورت از آب رفت این لباس‌ها پیشگیری کرده و یا کمک می‌کنید تا کمتر چروک شوند. در این صورت لباس‌های شما به اندازه زیاد کشیده نخواهند شد. بعد از آن باید نوع چرخه را تعیین کنید. چرخه‌های معمولی ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس‌های راحتی مناسب هستند.

بعد از تعیین نوع چرخه باید زمان مناسبی را نیز برای شستن لباس‌ها در نظر گرفته و آن را تنظیم کنید. این عامل نیز به نوع چرخه شستشوی لباس‌ها وابسته بوده و می‌تواند ۱۰ تا ۴۵ دقیقه انتخاب شود. آخرین کاری که باید برای شستشوی لباس‌های راحتی با ماشین لباسشویی انجام دهید، در نظر گرفتن مدت زمان خشک شدن و تنظیم آن است.

شما می‌توانید با در نظر گرفتن حجم لباس‌هایی که ماشین لباسشویی‌تان را پر کرده‌اند، زمان‌های مختلفی را برای خشک کردن آن‌ها تعیین و تنظیم کنید. نکته‌ای که باید به آن دقت کافی داشته باشید این است که لباس‌های نخی نیازی به مدت زمان زیادی برای خشک شدن ندارند.

اگر این لباس‌ها در مدت زمان طولانی خشک شوند، احتمال آسیب دیدگی و یا چروک شدن آن‌ها بیشتر خواهد بود. پس بهترین اقدامی که می‌توانید انجام دهید این است که تا زمانی که لباس‌ها هنوز نم دار هستند و به طور کامل خشک نشده‌اند از ماشین لباسشویی خارج شوند تا علاوه بر حفظ دوام و ماندگاری لباس و تار و پود آن، اتوکشی آسان‌تری نیز داشته باشند.

بهترین کادو برای روز ولنتاین ۱۴۰۱

یکی از روزهایی که نام آن در تقویم‌های احساسی و تجاری در سراسر جهان ثبت شده روز ولنتاین است. در این روز بسیاری از افراد بهترین کادوها را فراهم کرده و به کسی که دوستش دارند هدیه می‌دهند. یکی از مهمترین دغدغه‌ها برای این افراد انتخاب بهترین کادو برای روز ولنتاین ۱۴۰۱ است.

انتخاب یک کادوی مناسب فرایندی بسیار سخت و پیچیده بوده و به راحتی صورت نمی‌پذیرد. برای این کار باید روحیات و احساسات طرف مقابل را به خوبی شناخته و هدیه‌ای را برای او انتخاب و خریداری کنید که از دیدنش خوشحال و راضی می‌شود.

بسیاری از افراد در این روز به فردی که به او علاقه دارند لباس پیشکش می‌کنند. چرا که افراد از جمله خانم‌ها به لباس پوشیدن چه در منزل و چه بیرون از آن اهمیت زیادی می‌دهند و علاقه دارند فردی که آن‌ها را دوست دارد با شناخت کافی از علایق و سلیقه‌شان به آن‌ها پوشاک هدیه دهد.

لباسی که از طرح و مدل مناسبی برخوردار بوده و رنگ آن هم مورد پسندشان باشد. اگر تمایل به انتخاب و خرید لباس به عنوان کادو برای روز ولنتاین داشته باشید انتخاب‌ها و گزینه‌های بسیار متنوعی هم پیش روی شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید از میان آن‌ها لباس مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

شما می‌توانید برای این خرید انواع ست‌های راحتی، سارافون، تاپ و شلوارک، دامن، تیشرت، تونیک بلوز، شلوار و ... را در نظر بگیرید. اما پیش از آن سایز و اندازه طرف مقابل را بدانید و یا طرح و رنگ و مدلی را انتخاب کنید که برای او جالب توجه‌تر و دوست داشتنی‌تر است.