وقتی که صحبت از اقامت کشور ترکیه مطرح می‌شود، همه به دنبال سریع‌ترین و بهترین راه برای این منظور هستند. با نزدیکی ایران به کشور ترکیه و فرصت‌‌های سرمایه‌گذاری متعددی که وجود دارد، خرید خانه در ترکیه می‌تواند بهترین و سریع‌ترین روش برای اقامت کشور ترکیه باشد.

1

وقتی که صحبت از اقامت کشور ترکیه مطرح می‌شود، همه به دنبال سریع‌ترین و بهترین راه برای این منظور هستند. با نزدیکی ایران به کشور ترکیه و فرصت‌‌های سرمایه‌گذاری متعددی که وجود دارد، خرید خانه در ترکیه می‌تواند بهترین و سریع‌ترین روش برای اقامت کشور ترکیه باشد. روش‌هایی مانند تحصیل در کشور ترکیه و رفتن سراغ سرمایه‌گذاری کسب و کاری در این کشور، ممکن است که زمان‌بر یا سخت باشد، اما اگر سرمایه‌ای دارید و می‌توانید اقدام به خرید ملک در این کشور کنید، خیلی راحت‌تر از روش‌های دیگر می‌توانید اقامت و حتی شهروندی این کشور را هم دریافت کنید.

در واقع می‌توانید با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ هزاردلاری در خرید خانه، شهروندی ترکیه را دریافت می‌کنید و پاسپورت‌تان صادر خواهد شد. در صورت خرید خانه با مبلغ پایین‌تر، اقامت سه ساله به شما تعلق خواهد گرفت و بعدها می‌توانید آن را تمدید کنید. می‌دانیم که ترکیه گردشگران بسیار زیادی از کشورهای دور و نزدیک دارد و موقعیت جغرافیایی خاص آن هم سبب شده است که با آب و هوای بسیار خوبی روبرو باشیم. بخشی از این کشور در آسیا و بخش دیگر در اروپا واقع شده است و همین سبب می‌شود که تنوع آب و هوایی در تمامی فصول سال وجود داشته باشد. علاقه‌مندان برای گرفتن اقامت کشور ترکیه می‌توانند روش‌های مختلف را دنبال کنند.

اقامت کشور ترکیه به‌صورت دائم

شما می‌توانید با دریافت اقامت موقت به شیوه‌های مختلف مانند خرید ملک ارزان‌تر از ۴۰۰ هزار دلار و حفظ آن در طول این چند سال، آن را در آینده تمدید کرده و به مرحله دائمی کردن اقامت برسید. روش‌های دیگری مانند کار و ازدواج هم وجود دارد که اقدام به دریافت اقامت بلندمدت کشور ترکیه کنید. همه اتباع خارجی که وارد کشور ترکیه می‌شوند، ابتدا باید هشت سال را به‌صورت موقت در این کشور زندگی کرده و سپس اقدام به دریافت اقامت دائم کنند. این زندگی کوتاه‌مدت برای همه وجود داشته و فرق آن‌چنانی نمی‌کند. شرایط خاصی هم وجود دارد که دریافت اقامت دائم را برای شما ساده‌تر می‌کند.

2

نکته اول این است که درآمد کافی و پایدار داشته باشید تا بتوانید خود و خانواده‌تان را در این کشور اداره کنید. عدم دریافت کمک اجتماعی در سه سال گذشته هم یکی از شرایط تعیین شده برای این منظور است. سعی کنید سو پیشینه نداشته باشید تا اقامت کشور ترکیه راحت‌تر به شما اعطا شود. دقت داشته باشید که امنیت عمومی کشور ترکیه را هم باید تأمین کرده و به قوانین و نظم عمومی در این کشور پایبند باشید. متقاضیانی هم که زیر ۶۵ سال و بالای ۱۸ سال هستند، باید تحت پوشش یک بیمه معتبر پزشکی در این کشور باشند. اخذ اقامت کشور ترکیه با این شرایط می‌تواند ساده‌تر از گذشته انجام شود.

انواع املاک کشور ترکیه

همان‌طور که گفتیم، برای اقامت کشور ترکیه شما می‌توانید راه سریع‌تر و ساده‌تر خرید ملک و خانه را انتخاب کنید. پروژه‌های مختلفی در این کشور وجود دارد که بسته به موقعیت می‌توانند قیمت‌های متنوعی داشته باشند. شما در شهر استانبول می‌توانید محله‌های آپارتمانی را انتخاب کرده یا به سراغ شهرهای ساحلی جنگلی بروید. هرکدام از آن‌ها قیمت مشخصی خواهند داشت. خرید ملک در کشور ترکیه هم برای اقامت کشور ترکیه امکان‌پذیر است و از آن می‌توانید برای احداث خانه یا شرکت استفاده کنید. املاک دیگری برای زمین‌های کشاورزی هم وجود دارند که فعالیت‌های کسب‌وکاری شما می‌تواند در آن برقرار باشد. این‌ها نکاتی به همراه دارد که با همراهی تیم اویار گروپ می‌توانید مشاوره‌های لازم را هم دریافت کنید.

3

دریافت اقامت ترکیه با همراهی اویار گروپ

اویار گروپ با تجربه‌ای عالی و استفاده از کادر متخصص، فعالیت خود را در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در ترکیه آغاز کرده است و شما هم می‌توانید برای کسب اقامت و شهروندی ترکیه می‌توانید با این گروه همراه شوید. فعالیت‌های زیادی توسط این گروه انجام می‌شود که امکان دریافت اقامت را ساده‌تر می‌کند. فعالیت‌هایی مانند سرمایه‌گذاری و بررسی خرید خانه در استانبول به‌عنوان بهترین شهر این کشور هم در این سایت انجام شده و می‌توانید از کارشناسان این سایت کمک بگیرید. امکان فعالیت در شهرهای دیگر این کشور هم وجود دارد. می‌توانید در این کشور به ثبت شرکت فکر کرده و کسب و کار بین‌المللی برای خود ایجاد کنید. از مزایای همراهی با اویار گروپ می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دسترسی به کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت و اقامت
  • صداقت کامل در کلیه مراحل خدمات
  • ارائه مشاوره‌های کارشناسی برای افراد مختلف
  • خدمات پس از فروش برای اطمینان بیشتر
  • ارائه قراردادهای لازم برای خرید خانه در ترکیه
  • امکان افتتاح حساب بانکی در ترکیه برای انجام امور مالی

شما می‌توانید به سایت evyargroup.com مراجعه کرده و تمامی مراحل مربوط به خرید خانه و اقامت در کشور ترکیه را مطالعه کنید. مقاله‌های جالبی هم برای آگاهی بیشتر شما ارائه شده است. با تماس از طریق شماره‌تلفن ۹۰۵۵۴۵۷۰۹۰۹۰+ هم می‌توانید مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. تمامی سؤالات خود را مطرح کرده و با آگاهی کامل وارد عمل شوید.