1

خدمات پس از فروش موبایل سامسونگ و شیائومی دغدغه بسیاری از هموطنان شده است. این روزها حتی برای خرید گوشی‌های میان‌رده و معمولی سامسونگ و شیائومی باید چند میلیون تومان هزینه کرد، بنابراین  گارانتی نیاز مبرم برای هر گوشی است. البته نباید فراموش کرد، گارانتی محدودیت زمانی دارد و خیلی اوقات پیش می‌آید گوشی بعد از گارانتی خراب شود یا آسیب ببیند. پس یک شرکت گارانتی‌کننده و ارائه‌دهنده خدمات مناسب پس از فروش بسیار غنیمت است. 

بی‌تردید گوشی موبایل ابزاری ضروری و حیاتی برای اکثر کاربران است و زمانی‌که خراب می‌شود باید به سرعت تعمیر شود. دقیقا بر همین اساس، شرکت پرهان‌تک، در راستای ارج نهادن به مشتریان محترم و سهولت دسترسی ایشان به مراکز گارانتی و خدمات پس از فروش گوشی‌های موبایل، از جمله تعمیر دستگاه‌های معیوب، اقدام به نصب کانترهایی با همین رویکرد در 4 ایستگاه مترو و 2 مرکز خرید در شهر تهران نموده است؛ که این تعداد به زودی افزایش نیز خواهد یافت. در حال حاضر کانترهای مورد نظر در ایستگاه‌های متروی صادقیه، ایستگاه آزادی، ایستگاه میدان انقلاب، ایستگاه شهید کلاهدوز و همچنین مرکز خرید پارسیان واقع در فلکه دوم تهرانپارس و مرکز خرید بوستان واقع در میدان پونک، قرار گرفته‌اند. به این ترتیب مشتریان محترم می‌توانند به راحتی از خدمات پس از فروش پرهان‌تک بهره‌مند شوند.

فرآیند ارائه خدمات به این شکل است که پس از مراجعه مشتری به کانترها و تحویل دستگاه معیوب به همراه جعبه، کارشناسان پرهان‌تک از طریق سامانه پذیرش، گارانتی و مدل دستگاه را هم در سامانه جامع گارانتی و هم در سامانه شرکت بررسی می‌نمایند. سپس در صورت داشتن گارانتی، وضعیت ظاهری دستگاه نیز بررسی و همه موارد در رسیدی که یک نسخه از آن به مشتری تحویل می‌گردد، قید می‌شود. در آخر دستگاه معیوب به همراه نسخه دیگر رسید به تعمیرگاه ارسال می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن رفع ایراد گردد. کل فرآیند پذیرش و ارسال به تعمیرگاه در همان روز پذیرش دستگاه صورت می‌گیرد. پس از تعمیر نیز به مشتری اطلاع رسانی می‌شود تا دستگاه مورد نظر را با ارائه رسید از همان کانتر تحویل بگیرد.

لازم به ذکر است که چنانچه دستگاه معیوب دارای گارانتی پرهان‌تک یا یکی از مجموعه‌های طرف قرارداد با شرکت در زمینه خدمات پس از فروش باشد، تمامی هزینه‌ها برای مشتریان محترم رایگان است.

آدرس محل کانترهای پرهان‌تک

  • ایستگاه مترو صادقیه : ضلع جنوب غربی فلکه دوم صادقیه.
  • ایستگاه مترو میدان آزادی : میدان آزادی، ابتدای جاده مخصوص کرج.
  • ایستگاه مترو میدان انقلاب : محدوده میدان انقلاب اسلامی و دانشگاه تهران. ورودی دیگر ایستگاه نیز سمت شمال شرقی میدان در محدوده ابتدای خیابان کارگرشمالی است.
  • ایستگاه مترو شهید کلاهدوز : ابتدای بزرگراه شهید یاسینی بالاتر از بانک سپه.
  • مرکز خرید پارسیان : ضلع شرقی فلکه دوم تهرانپارس.
  • مرکز خرید بوستان : ضلع شمال غربی میدان پونک.

خبر خوب این که به زودی 6 ایستگاه متروی دیگر هم در سطح شهر تهران، به این تعداد اضافه می‌گردد که کانترهای خدمات پس از فروش پرهان‌تک در آن‌ها نیز قرار خواهد گرفت.

در ضمن، پرهان‌تک به عنوان ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش موبایل شیائومی و سامسونگ اقدام به راه‌اندازی بستری برای تعمیر آنلاین موبایل نموده است. در این حالت می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت پرهان‌تک، درخواست تعمیر گوشی خود را ثبت نمائید.