صرافی ارز دیجیتال ایرانی اکسکوینو  (excoino)فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ با به‌کارگیری بهترین نیروهای کارآمد و حرفه‌ای در زمینه خرید و فروش رمز ارز به افراد علاقمند به سرمایه‌گذاری در حوزه معامله ارزهای دیجیتال آغاز کرده است.

پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال اکسکوینو به علت کارآمدی، هدفمند و قابل اعتماد بودن در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال کاربران زیادی را به خود جذب کرده است و سرمایه‌گذاران را در انجام معاملات برترین رمز ارزهای بازار مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین و بیت کوین کش همراهی می‌کند. در این مقاله قصد داریم شما را با روش‌های احراز هویت در صرافی رمز ارز اکسکوینو آشنا کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو چیست؟

صرافی آنلاین ارز دیجیتال اکسکوینو، از جمله کاربردی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین پلتفرم‌ها برای خرید رمز ارز و فروش طیف وسیعی از رمز ارزها است و اولین شرکت دانش ‌بنیان در زمینه ارائه‌ کیف پول رمز ارزی در ایران محسوب می‌شود. این مجموعه با بهره‌گیری از دانش افراد متخصص در کشور، همواره در تلاش است تا زیرساخت‌های فنی خود را در جهت حفظ و افزایش امنیت دارایی کاربران ارتقا دهد.

نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اکسکوینو

کاربران برای خرید رمز ارز موردنظر خود در صرافی آنلاین ارز دیجیتال اکسکوینو ابتدا باید وارد سایت اکسکوینو به آدرس www.excoino.com شوند و سپس روی گزینه ثبت نام کلیک کنند. در مرحله بعد، با وارد کردن مشخصات خود و تعیین رمز عبور، فعالیت خود را در این صرافی آنلاین آغاز می‌کنند.

نحوه ثبت نام در صرافی آنلاین اکسکوینو

  • پس از ورود به سایت، با انتخاب گزینه ثبت‌نام در گوشه بالای سمت چپ صفحه، مراحل ثبت‌نام در صرافی اکسکوینو را قدم به قدم پیش ببرید.
  • با ورود به صفحه ثبت‌نام ابتدا، شماره تلفن همراه یا ایمیل خود را وارد کرده و یک رمز عبور مناسب انتخاب کنید. (رمز عبور باید شامل حداقل یک حرف، حداقل یک عدد، حداقل یک کاراکتر مخصوص بوده و طول رمز هم باید حداقل ۸ کاراکتر باشد). در کادر بعدی (در پایین آن) رمز عبور را یکبار دیگر تکرار کنید.
  • چنانچه شخصی از دوستان‌تان قبلا در اکسکوینو ثبت‌نام کرده و حساب کاربری دارد می‌توانید در کادر بعدی کد معرف او را وارد کنید.

مراحل ثبت نام در اکسکوینو

  • پس از وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل، تعیین رمز عبور و تکرار آن، باید موافقت خود را با قوانین و شرایط اکسکوینو اعلام کنید. سپس پاسخ سوال ریکپچا را در کادر پایین وارد کرده و گزینه ادامه را ثبت ‌کنید.

مراحل ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

  • وارد صفحه تأیید ثبت‌نام شده و کد ارسال شده به ایمیل خود را وارد کادر مربوطه کنید.

مراحل ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

  • بعد از ثبت کد، گزینه ثبت‌ نام را انتخاب کرده و پیام ثبت ‌نام شما با موفقیت انجام شد، را دریافت کنید.

آیا صرافی آنلاین به احراز هویت نیاز دارد؟

سرمایه‌گذاران در صرافی آنلاین ارز دیجیتال برای برداشت و واریز نیاز به احراز هویت دارند. کاربران همچنین برای استفاده از امکانات خرید و فروش رمز ارز در اکسکوینو، به احراز هویت نیاز دارند. بنابراین احراز هویت کاربران، موجب جلوگیری از هر گونه سوء استفاده و کلاه‌برداری از مدارک، کارت بانکی و اطلاعات شخصی آن‌ها می‌شود.

روش‌های احراز هویت در صرافی آنلاین ارز دیجیتال اکسکوینو

احراز هویت از طریق وب‌سایت صرافی اکسکوینو

  • سرمایه‌گذاران برای دسترسی به همه قابلیت‌های خرید و فروش اکسکوینو، باید روند تکمیل احراز هویت را طی کنند. به همین منظور باید وارد پنل کاربری خود شده و در قسمت تنظیمات حساب، گزینه تکمیل احراز هویت را انتخاب کنید.

در این مرحله کاربر باید گزینه اطلاعات هویتی را انتخاب کند.

  • سپس سه کادر به کاربر نمایش داده خواهد شد که گزینه اول مربوط به مشخصات شخصی کاربر بوده و کاربر مواردی نظیر نام، نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد و ثبت می‌کند.

۴

۵

  • سرمایه‌گذار در گزینه دوم باید عکسی مناسب برای احراز هویت خود بارگذاری کرده و ثبت کند.
  • کاربر علاوه بر عکس برای احراز هویت، همچنین در یک دست خود باید کارت شناسایی معتبر نظیر کارت ملی، شناسنامه یا پاسپورت و در دست دیگر متن دست‌نویسی شده جهت احراز هویت در صرافی رمز ارز اکسکوینو را نگه دارد.
  • کاربر بعد از انجام این مراحل باید منتظر تأیید کارشناسان پشتیبانی در صرافی دیجیتال برای احراز هویت باشد. در صورت تأیید عکس توسط کارشناسان اکسکوینو، احراز هویت کاربر طی مدت یک هفته تا ده روز انجام می‌گردد.
  • در نهایت سرمایه‌گذار گزینه مربوط به اطلاعات تماس نظیر شماره تلفن همراه، شماره ثابت منزل و ایمیل را باید پر کند.

۶

  • پس از ثبت شماره موبایل، پنجره‌ دیگری برای تایید شماره موبایل‌تان باز می‌شود که باید کد ارسال شده توسط پیامک را در این کادر وارد کنید.

توجه داشته باشید که متن مربوط به احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو باید به صورت زیر باشد:

«اینجانب قوانین و مقررات مربوط به سایت را مطالعه و مسئولیت همه خرید و فروش ارزهای دیجیتال را از حساب کاربری پذیرفته‌ام. همچنین حساب کاربری و کارت بانکی خود را در اختیار شخص دیگری قرار نخواهم داد.»

احراز هویت آنی با هوش مصنوعی از طریق اپلیکیشن اکسکوینو

با توجه به اینکه فرایند انجام احراز هویت در پلتفرم‌های مالی امری اجتناب‌ناپذیر است بسیاری از افراد به دلیل زمان‌بر بودن این فرآیند، از انجام آن منصرف می‌شوند و این مسئله موجب از دست رفتن بسیاری از فرصت‌های مالی برای کاربران می‌شود.

از دیگر دستاوردهای فنی صرافی اکسکوینو طراحی هوش مصنوعی احراز هویت برای کاربران است که بر روی اپلیکیشن کیف پول اکسکوینو پیاده‌سازی شده است.

مراحل انجام احراز هویت آنی از طریق اپلیکیشن اکسکوینو به شرح زیر است:

  • در اپلیکیشن اکسکوینو وارد قسمت داشبورد شوید و بر روی تصویر کاربری کلیک کنید و وارد پروفایل خود شوید.
  • در این بخش برای تکمیل احراز هویت وارد بخش اطلاعات هویتی شوید.
  • کل روند احراز هویت، شامل تایید اطلاعات تماس، اطلاعات فردی و هویتی شما می‌شود.
  • این پروسه با تائید اطلاعات تماس شما از جمله تایید شماره موبایل، شماره ثابت و ایمیل آغاز می‌شود.
  • حال، شروع احراز هویت را لمس کنید.

Screen Shot 2022-11-23 at 12.33.09 PM

 

  • در قسمت تایید اطلاعات تماس شماره موبایل خود را وارد کنید و سپس کد ارسالی را در کادر مربوطه تایپ کنید.
  • سپس از آن نوبت به وارد کردن شماره ثابت می‌رسد که بعد از ورود آن باید کد تاییدی که توسط یک تماس گویا به شماره ثابت شما اعلام می‌شود را وارد کنید و روی گزینه ادامه کلیک کنید.
  • در مرحله بعد ایمیل خود را وارد کرده و سپس از طریق کلیک بر روی لینکی که به همان آدرس ایمیل‌تان ارسال شده ایمیل خود را تایید کنید.

 

Screen Shot 2022-11-23 at 12.35.03 PM

بعد از تکمیل و تائید اطلاعات تماس، وارد بخش تائید اطلاعات فردی می‌شوید.

  • در قسمت اطلاعات هویتی نام، نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد خود را مطابق با اطلاعات کارت ملی و شناسنامه تکمیل کنید و روی دکمه تایید و ادامه کلیک کنید.

 

Screen Shot 2022-11-23 at 12.34.46 PM

  • بعد از تکمیل این قسمت به مهمترین و آخرین بخش یعنی بخش شناسایی هویت می‌رسیم. در این قسمت مطابق دستورالعمل از پشت و روی کارت ملی خود عکس بگیرید و آن را بارگزاری کنید.

 

  • برای ورود به مرحله بعدی دکمه تایید و ادامه را بزنید و به بخش ارسال ویدیو شناسایی هویت بروید.
  • در این قسمت بعد از مطالعه نکاتی که به آن اشاره شده با کلیک روی گزینه Allow به اپلیکیشن اجازه دسترسی به مدیاهای گوشی جهت ضبط و ارسال فایل فیلم را بدهید.

Screen Shot 2022-11-23 at 12.40.39 PM

                                 

  • با کلیک روی دکمه ضبط ویدئو، متن نمایش داده شده را خوانده و در پایان دکمه توقف را بزنید و بر روی تایید و ادامه کلیک کنید.
  • زمانی که ویدئوی شما بارگذاری و ارسال شد، با عبارت موفقیت‌آمیز بودن مراحل بارگزاری روبه‌رو خواهید شد.
  • مراحل شناسایی هویت هم به پایان رسید و باید برای اتمام این فرایند در انتظار تائید نهایی بمانید.

نکته قابل توجه این که روش احراز آنی اکسکوینو به دلیل استفاده از هوش مصنوعی، ظرف کمتر از ۵ دقیقه انجام می‌شود و نتیجه آن سریعا از طریق پیامک، ایمیل یا تماس به شما اعلام می‌شود.

پس از اتمام این فرایند قادر خواهید بود به راحتی از تمامی امکانات و بخش‌های اکسکوینو از جمله واریز و برداشت نامحدود ریالی استفاده کنید.