صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران، یکی از رقابتی‌ترین صنایع به‌شمار می‌آید و هر شرکتی که بتواند در آن بهترین کیفیت را ارائه دهد، به برندی پیشرو تبدیل خواهد شد. در حال حاضر برندهای بسیاری در این حوزه فعالیت و اقدام به تولید محصولات آرایشی و محصولات مراقبت از پوست و مو می‌کنند، اما برخی از آنها را می‌توان به عنوان برندهای پیشرو در این حوزه معرفی کرد. یکی از این شرکت‌ها که در این صنعت حضوری فعال دارد و تمام برندها و محصولات آن، در میان باکیفیت‌ترین‌ها شناخته می‌شود، سیلانه سبز است.

هلدینگ سیلانه سبز

هلدینگ سیلانه سبز به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی به‌شمار می‌آید که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با مدیریت مازن حریری آغاز کرد. این شرکت فعالیت خود را با تولید برخی محصولات محدود مانند کاندوم آغاز کرد، اما به مرور و با پیدا کردن شناخت کافی از ترجیحات مصرف‌کننده، به سمت تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست، مو و دهان و دندان آمد. امروزه این شرکت در ۱۵۰ استان ایران شرکت دارد و علاوه بر این، توانسته جایگاه خود را در بازار خاورمیانه نیز پیدا کند.

این هلدینگ در حال حاضر دارای ۱۱ برند است که شامل کامان، آمبرلا، دافی، کدکس، کاپوت، میسویک، زنون، نینو، دکتر اُز و پیکسل می‌شود، که هر کدام از این برندها در حوزه خود به عنوان برندهای پیشرو به‌شمار می‌آیند.

اهداف هلدینگ سیلانه سبز

حرف اول و آخر را در هلدینگ سیلانه سبز، مشتری می‌زند. این را می‌توان از جمله‌ای که مازن حریری، مدیر اجرایی این هلدینگ گفته، متوجه شد:

«رسیدگی به امور خدمات مشتری نه‌ یک بخشِ کاری، بلکه وظیفه‌ی همه‌ی ماست»

مازن حریری، مدیر اجرایی هلدینگ سیلانه سبز

در حقیقت هدف اصلی هلدینگ سیلانه سبز، ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات به مشتریان برای داشتن یک سبک زندگی سالم و همچنین در دسترس قرار دادن تمام این محصولات است. سیلانه سبز به دنبال این است که برندهایی را در حوزه آرایشی و بهداشتی معرفی کند، تا بتواند دنیایی با افراد شادتر و سالم‌تر بسازد.

هلدینگ سیلانه سبز

این کار توسط تیم تحقیق و توسعه‌ی سیلانه سبز انجام می‌شود و در این تیم، متخصصان با شناسایی فناوری‌ها و روش‌های نوین و استفاده از آن‌ها، در مسیر ارائه‌ی محصولات برجسته به مشتریان و مصرف‌کنندگان خود قدم برمی‌دارند. تیم تحقیق و توسعه‌ی برند سیلانه سبز، تحت مدیریت مازن حریری، تاکنون موفق به تحقق این هدف شده است.

همچنین چشم‌انداز شرکت سیلانه سبز این است که با نوآوری، کیفیت و جلب اعتماد مشتری، به یک ارائه‌دهنده‌ی پیشروی محصولات مراقبت‌های بهداشتی تبدیل شود.

سخن پایانی

شرکت تولیدی و بازرگانی سیلانه سبز یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان، واردکنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران و خاورمیانه است. این شرکت با بهره‌گیری از دانش بهترین متخصصان و جدیدترین تجهیزات و علم روز دنیا، محصولاتی را به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند که در میان محصولات حال حاضر بازار، از کیفیت بالایی برخوردار هستند. متخصصان هلدینگ سیلانه سبز با مدیریت و نظارت مازن حریری، در بخش تحقیق و توسعه، همواره در تلاشند که تمامی محصولاتشان با آخرین فناوری روز دنیا تولید شوند.

تمام فعالیت‌ها در این هلدنیگ و برندهای آن، از بسته‌بندی تا آماده‌سازی محصولات، از کیفیت بالایی برخوردار است و همین باعث شده که این برند به عنوان برندی پیشرو در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران شناخته شود.

هلدینگ سیلانه سبز موفق به کسب گواهینامه‌های بسیار مانند عملکرد تولید خوب (GMP)، ISO9001 و CE شده است که نشان می‌دهد تمام محصولات این برند الزامات ایمنی، بهداشتی و حفاظت از محیط زیست اتحادیه‌ی اروپا را برآورده کرده‌اند. این نشان می‌دهد که سیلانه سبز در کنار دیگر اهداف خود در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی، به دنبال داشتن زمین سالم است و برای این منظور کمپین‌هایی را نیز اجرا کرده است.

لازم به ذکر است که سیلانه سبز علاوه بر فروش حضوری در فروشگاه‌ها و داروخانه‌های سراسر کشور، محصولات خود را از طریق وب‌سایت لوکس ایرانا عرضه می‌کند.