ساک دستی پارچه ای

ساک پارچه‌ای با توجه به دوام و متریال به ‌کار رفته در آن توسط تولید‌کننده قیمت‌گذاری می‌شود. در مجموعه ایران بگ همواره قدرت خرید مشتریان مد نظر قرار گرفته و تلاش کرده‌ایم تا رضایتمندی بالایی به‌دست بیاوریم. ساک پارچه‌ ای قابل شستشو بوده و به‌دلیل کیفیت بالای چاپ به هیچ عنوان پاک نخواهد شد.

با یک کیف تبلیغاتی که به شما داده می‌شود چه می‌کنید؟ دوست دارید چند بار از آن استفاده کنید یا فقط یک بار مانند نایلون یا نایلکس؟ مطمئن باشید مشتری از کیف شما برای نمایش دادن برند شما استفاده خواهد کرد یا با استفاده بیشتر از آن باعث تبلیغات شما خواهد شد. این مهمترین دلیلی است که ما به شما بگ پارچه ای را پیشنهاد می‌کنیم.

ویژگی ساک دستی پارچه ای

برای بسته‌بندی انواع اشیاء بهترین گزینه بگ تبلیغاتی است که ویژگی‌های بسیار کاربردی داشته و ایران بگ به آن توجه ویژه دارد.

  • حمل آسان محصول یا کالای خریداری شده توسط مشتری
  • دوام و استحکام چند برابری نسبت به دیگر کیسه‌های تبلیغاتی
  • استقامت بیشتر در برابر اجناس سنگین
  • چاپ لوگو و برند‌های مختلف روی ساک پارچه‌ای
  • کاربرد زیاد به نسبت هزینه آن
  • استفاده چندباره مشتری از کیسه‌ پارچه‌ای
  • تجدیدپذیر بودن آن و قابل برگشت به محیط زیست

دو نوع برزنتی و سوزنی برای چاپ این کیسه‌ها در ایران بگ استفاده می‌شود. از دیگر مزیت‌های آن به نسبت سایر کیسه‌های پارچه‌ای ضدآب بودن آن است. همچنین هوا قابل نفوذ به آن نیست و در کل، بسته به نوع ‌آن و با توجه به نیاز مشتری در گرم‌های مختلف تولید می‌شود. همچنین می‌توان دسته‌های آن را متنوع و با رنگ‌بندی گوناگون ایجاد کرد.

عملیات چاپ بایستی توسط دستگاه‌های مخصوص صورت بگیرد. در طول تاریخ نیز برای چاپ همواره از پارچه استفاده ‌می‌کردند. درواقع پارچه حس خوبی را به مخاطب منتقل می‌کند و با یک طراحی درست، می‌توان برندی را که می‌خواهید همیشه در ذهن مشتریان خود نقش بدهید.

در اغلب مواقع در ایران بگ، چاپ این کیسه ها، توسط شابلون یا سیلک انجام می‌گیرد که بسیار مقاوم است و در اثر برخورد با اشیای دیگر یا تغییرات آب‌وهوایی تغییری در ظاهر آن ایجاد نخواهد شد.

۷

قیمت کیسه پارچه ای

کاربر با توجه به نیاز خود می‌تواند سفارش خود را ثبت کند. حداقل تیراژ سفارش برای این کیسه‌ها 1000عدد می‌باشد و باید گرماژ آن توسط مشتری تعیین شود که در دو وزن 60 گرم و 90 گرم ثبت سفارش می‌شود. همچنین افقی و عمودی بودن آن و ارتفاع یا سایزی که مورد نظر باشد در قیمت ‌آن اثر گذار است.

ما در ایران بگ لیست کامل قیمت‌ها و ابعاد مختلف را در جدول به تومان مشخص کرده‌ایم و شما خیلی راحت می‌توانید نیاز خود را مورد بررسی قرار دهید و بر اساس نیاز سفارش دهید. همچنین تمامی ساک‌ها با دسته پانچی می‌باشد و در صورت سفارش، امکان دسته زنبیلی نیز وجود دارد.

این کیسه‌ها می‌تواند بارها مورد استفاده قرار بگیرد و فروشندگان می‌توانند محصولات خود را داخل کیسه تحویل مشتری بدهند و او برای مصارف بعدی خود نیز از آن استفاده کند. با این وجود برند شما بارها مقابل دیدگان مشتری است و رفته‌رفته در ذهن او نقش می‌بندد. استفاده از این روش تبلیغاتی ایران بگ، برخلاف مدل‌های دیگر مثل تراکت که فقط یکبار دیده می‌شود بازدهی خیلی بالاتری خواهد داشت.

از طرفی چون این بگ‌ها کیسه پلاستیکی نیستند حس خیلی خوبی به مخاطب می‌دهد و در خیالش احساس می‌کند که مورد اهمیت قرار گرفته است. همچنین محیط زیست را نیز به خطر نمی‌اندازد. همه این اتفاقات تنها با استفاده از کیسه پارچه‌ای میسر خواهد شد.

برای سفارش این بگ‌های تبلیغاتی شما باید تعداد مورد نظر و جنس آن را مشخص می‌کنید که غالبا از کتان، برزنتی و سوزنی ساخته می‌شود. چاپ روی کیسه‌ها نیز وابسته به سفارشی که می‌دهید قیمت آن تغییر خواهد کرد برای مثال رنگ نقره‌ای، فسفری، طلایی و سفید هر کدام قیمت جداگانه‌ای دارد.

جمع‌بندی

تبلیغات راه موثر و مطمئنی برای افزایش مشتری است و می توان گفت از جذاب‌تری روش‌های تبلیغاتی ایتفاده از بگ تبلیغاتی می‌باشد. مجموعه ایران بگ بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت را به شما ارائه می‌دهد. کافیست همین حالا برای کسب‌وکار خود یک تصمیم خوب گرفته و با توجه به نیازتان اقدام به سفارش کنید.