اغتشاشگران خط قرمزی در هتک حرمت نمی‌شناسند

تمثال مبارک حضرت علی(ع) در حاشیه یکی از بزرگراه‌های شرق تهران، مورد حمله اغتشاش‌گران قرار گرفت و به آتش کشیده شد.

در اغتشاشات چند روزه اخیر کشور،مردم شاهد صحنه‌های ناخوشایند و دردناکی بودند. یکی از این صحنه‌ها هتک حرمت کوردلانه و عنودانه به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام بوده است که باعث جریحه دار شدن قشر مسلمان، مومن و انقلابی میهن اسلامی ایران شد، اغتشاش‌گرانی که ابتدا به بهانه مرگ «مهسا امینی» به میدان آمدند اما در نهایت نیت اصلی خود را که ضربه زدن به بدنه اسلام و انقلاب اسلامی ایران و پایمالی خون شهدای میهن اسلامی بود را به همگان نشان دادند و اعلام کردند که قصدشان فقط اعتراض به حجاب و یا تورم نیست، این همان نقشه شوم آمریکاست که گفت: ایران باید غیرهسته‌ای و غیردینی شود.

بی‌شک مردم چنین رفتار‌هایی از اراذل و اوباش، عوامل اغتشاش و هتاکان به مقدسات را محکوم کرده و بر برخورد مناسب با عوامل اصلی اغتشاش تاکید دارند.

این بار در در حاشیه بزرگراهی که متبرک به نام حضرت علی(ع) شده است، دیوارنگاره آن حضرت را به آتش کشیدند، طبق تصاویر گرفته شده، بخش قابل توجهی از دیوارنگاره دچار آتش سوزی شده و مشخص است که دیگر امکان مرمت ندارد، این تنها نمونه‌ای از توطئه ایادی بیگانه و عناصر خود فروخته است که در آستانه چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی ایران به قصد تشویش اذهان و نشان دادن دشمنی با مردم و نظام به آن دست‌زده‌اند. امید است که شهرداری تهران هرچه زودتر اقدام به نصب دیوارنگاره‌ای جدید در محل مذکور کنند.