هفتمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در شهرک نمایشگاه‌های بین المللی استان یزد برگزار شد. در این نمایشگاه فعالان حوزه معدن و فولاد کشور نیز در بخش‌های مختلف معدن، ریختگری، متالوژی، تجهیزات و ماشین آلات معدنی از استان‌های مختلف حضور داشتند.

هدف از برگزاری نمایشگاه صنعت و معدن، بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری در این حوزه و ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌های روز صنایع معدنی و فولادی کشور بوده است. در حاشیه نمایشگاه گفتگویی با جناب حمید رضا تیموری، مدیر عامل مجموعه تسیکو، یکی از فعالان حوزه تامین قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی انجام و در مورد نمایشگاه سوالاتی پرسیده شد.

۲

هدف شما از حضور در این نمایشگاه چه بوده و تاثیر برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی را در توسعه کسب و کارها چطور ارزیابی می‌کنید؟

 

وی گفت:ارتقای تکنولوژی به پیشرفت شرکت‌ها کمک بسیاری می‌کند. شرکت در نمایشگاه‌ها امکان تعامل و همکاری با سایر شرکت‌ها را فراهم کرده و ارتقای تکنولوژی در چنین شرایطی، به واسطه برقراری ارتباط موثر با صاحبان صنایع است.

ایشان افزودند: حمایت از صنعت کشور یکی دیگر از موارد حضور در نمایشگاه‌های تخصصی است، چرا که بی شک با ارتقاء جایگاه مجموعه‌های صنعتی به چرخه پیشرفت و تکنولوژی کمک شایانی می‌کند.

حمیدرضا تیموری با بیان اینکه مجموعه تسیکو با بیش از 40 سابقه برای اولین بار در نمایشگاه صنعت و معدن شرکت کرده است، گفت: فضای نمایشگاهی برای حوزه‌ی تخصصی قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی با حضور کسب و کارهای مرتبط، لازمه توجه و دیده شدن بیشتر این صنعت دیرینه خواهد بود.

با چه چالش‌هایی پیرامون حوزه فعالیت خود مواجه هستید؟

 

تهیه قطعات در اکثر دستگاه‌ها در شرایطی که کشور در تحریم قرار دارد، از چالش‌های فعالیت در این عرصه محسوب می‌شود. علاوه بر کمبود قطعات، با مشکل قطعات غیر اصل و تقلبی در بازار فعلی در ایران مواجه هستیم.

با این وجود تلاش کردیم از طریق اعتبار و حفظ نمایندگی رسمی خود در بین شرکت‌های خارجی و داخلی از ورود قطعات فیک اجتناب نموده و قطعات اصلی و با کیفیت را بی واسطه به مشتریان خود عرضه کنیم.

همچنین چالش‌هایی در خرید و تامین قطعات ماشین الات راهسازی و معدنی نظیر خرید قطعات بلدوزر و خرید قطعات دامپتراک  و ... وجود دارد ولی حضور بیشتر در این نمایشگاه‌ها باعث می‌شود تا خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه کنیم.

در مجموع از حضور در این نمایشگاه راضی هستیم و از طرفی شرکت‌های خوبی نظیر فولاد و سنگ آهن نیز حضور داشتند که تعاملات خوبی شکل گرفت.

۳

شرکت تسیکو دقیقا تامین کننده چه نوع قطعاتی است؟

همانطور که گفته شد شرکت تسیکو تامین کننده انواع قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی برای تسهیل در خرید مشتریان است. به عنوان مثال شما هر یک از قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی را می‌توانید از طریق شماره واتساپ و یا از طریق شماره‌های شرکت به ما سفارش داده و در اولین فرصت، قطعه اصل خود را با توجه به نوع برند اعلامی با بهترین قیمت دریافت کنید.

به صورت مختصر در مورد فعالیت شرکت تسیکو توضیح دهید ؟

این مجموعه در سال ۱۳۶۰ افتتاح شد ابتدا فعالیت ما با ساخت تعمیرگاه، برای تجهیزات راهسازی و معدن با هدف خدمت رسانی به صنعتگران آغاز شد. سپس در سال ۱۳۷۴ با اخذ نمایندگی هپکو در استان یزد، ارائه انجام خدمات به انواع ماشین آلات راهسازی و معدنی را به مجموعه فعالیت‌های شرکت تسیکو اضافه کردیم. ‌

در ادامه فعالیت‌های مجموعه تسیکو، امکان خدمت رسانی به همشهریان در جنوب کشور شامل سیستان و بلوچستان و همچنین بندرعباس تسهیل و توسعه دادیم. شرکت تسیکو قصد دارد تا با حذف واسطه‌ها امکان خرید قطعات لودر، خرید قطعات لودر چینی، خرید قطعات بیل مکانیکی و ... را برای شما فراهم کند. این مجموعه وارد کننده انواع قطعات ماشین الات راهسازی و معدنی با هر نوع برند موجود در بازار است.

شماره واحد فروش:

03538221254 (داخلی 102 یا 101)

شماره واتساپ شرکت:

  • 09131549377
  • 09391549377