بازار لوازم جانبی موبایل ایران یکی از بازارهایی است که هنوز اشباع ‌نشده و پتانسیل بسیار خوبی برای جذب مشتری و کسب درآمد دارد. اگر از علاقه‌مندان به این کسب و کار هستید و دوست دارید حضور در بازار لوازم جانبی موبایل را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای خرید لوازم جانبی عمده موبایل از مراکز پخش معتبر، بهترین برندهایی که می‌توانید روی فروش آنها سرمایه گذاری کنید و همچنین محصولات پرفروش بازار صحبت کنیم.

 

Picture14

مزایای خرید لوازم جانبی موبایل از عمده ‌فروشان معتبر

خرید لوازم جانبی موبایل از عمده فروشان معتبر، بهترین مسیری است که می‌توانید در شروع کسب و کار خود در پیش بگیرید، زیرا اعتبار و سرمایه شما کاملاً تحت‌ تأثیر این موضوع قرار دارد. خرید از مراکز پخش معتبر چندین مزیت مهم دیگر هم دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم:

✔ کالایی ضمانت شده و دارای کارت گارانتی خریداری می‌کنید

موضوع گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین بخش‌های ارائه سرویس در بخش فروش لوازم جانبی موبایل است. این ‌روزها تقریباً همه کاربران تلفن های همراه به‌ دنبال لوازم جانبی باکیفیت و دارای گارانتی هستند. مراکز پخش معتبر نیز فروش عمده لوازم جانبی موبایل را فقط با کارت گارانتی شرکت‌های معتبر و ضمانت شده انجام می‌دهند. زیرا شرکت‌های ایرانی ارائه کننده خدمات گارانتی به سطح قابل قبولی از کیفیت ارائه خدمات رسیده‌اند.

وقتی کالایی ضمانت شده خریداری می‌کنید، هم خیال شما از بابت تعویض کالای معیوب و از دست نرفتن سرمایه راحت می‌شود، هم این اطمینان در مشتری ایجاد می‌شود که شما اجناس معتبر و باکیفیت می‌فروشید. چون معمولاً مشتریان به لوازم جانبی که دارای گارانتی معتبر هستند، زودتر اعتماد می‌کنند.

✔ بهترین لوازم جانبی را با کمترین قیمت خریداری می‌کنید

یکی دیگر از مزایای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از مراکز پخش معتبر، خرید کالاها با بهترین قیمت است. معمولاً مراکز پخش معتبر، نماینده رسمی فروش برندهای شناخته ‌شده و قابل ‌اعتماد هستند که محصولات را با قیمتی نزدیک به قیمت خرید و کمترین سود به فروش می‌رسانند. در نتیجه با خرید از این عمده فروشان می‌توانید بهترین محصولات بازار را با حداقل قیمت خریداری کنید و حاشیه سودی بهتری داشته‌ باشید.

✔ می‌توانید کالاهای معیوب را به ‌راحتی عودت بدهید

خرید از مراکز پخش معتبر این مزیت را دارد که اگر در بین کالاهایی که خریداری کرده‌اید، تعدادی از کالاها معیوب بودند یا به کلی قابل ‌استفاده نبودند، بتوانید مرجوع کنید. بزرگ‌ترین ایراد خرید از عمده فروشان ناشناس، ضایع شدن سرمایه شما در صورت خراب یا معیوب بودن اجناس است. چون این فروشنده‌ها در قبال کالای فروخته‌ شده هیچ ‌گونه مسئولیتی را نمی‌پذیرند.

✔ کالاهایی اصل و اورجینال خریداری می‌کنید

مزیت دیگر خرید از مراکز پخش معتبر، خرید کالای اصل و اورجینال است. این ‌روزها اجناس تقلبی در بسته‌ بندی و شکل ظاهری شبیه به کالاهای اصلی وارد بازار می‌شوند و تشخیص این موضوع برای شما یا مشتری عادی دشوار است. اما زمانی که از مراکز پخش معتبر خرید می‌کنید، با توجه به اینکه اغلب آنها نمایندگی رسمی فروش و پخش برندها هستند، دیگر نگرانی از بابت تقلبی بودن کالاها وجود ندارد.

✔ می‌توانید به ‌صورت اقساطی خرید کنید

بعضی از عمده فروشان معتبر این تسهیلات را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند که کالاهای مورد نیاز خود را به‌ صورت اقساطی خریداری کنند. ارائه چنین خدماتی هم نشان از اعتماد شرکت پخش کننده کیفیت و قیمت کالاهایی دارد که به مشتریان خود عرضه می‌کند، هم نوعی همراهی و کمک به مشتریان است که بازار و فروش بهتری را تجربه کنند؛ مخصوصاً در مورد مشتریانی که به‌ دلیل کسری بودجه ناچار هستند کمتر خرید کنند.

✔ از مشاوره رایگان قبل از خرید بهره‌مند می‌شوید

اگر در ابتدای مسیر باشید، طبیعتاً دریافت مشاوره رایگان برای انتخاب کالاها و برندها می‌تواند به فروش بیشتر شما و کسب درآمد بالاتر کمک کننده باشد. در شرکت‌ها و مراکز پخش معتبر، کارشناسانی حضور دارند که به ‌صورت کاملاً رایگان به شما مشاوره می‌دهند.

 

Picture15

بهترین برندهای لوازم جانبی موبایل برای خرید به‌ صورت عمده

حالا که با مزایای خرید از مراکز پخش معتبر آشنا شدید، نوبت به معرفی برندهای و محصولاتی می‌رسد که ارزش سرمایه گذاری دارند و در بازار لوازم جانبی موبایل ایران هم به‌ عنوان برندهای پرطرفدار و پرفروش شناخته می‌شوند:

✔ برند مک دو دو (Mcdodo)

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین برندهای لوازم جانبی موبایل در بازار ایران، مک دو دو (Mcdodo) است. مک دو دو به ‌صورت تخصصی در زمینه تولید لوازم جانبی و اکسسوری گوشی‌های اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی و نوکیا فعالیت می‌کند. می‌توانید انواع کابل شارژ، شارژر فست، آداپتور، پاور بانک، هندزفری، کابل رابط و گلس محافظ را از لینک https://janebi360.com/pcat/mobile-accessory/ تهیه کنید. کلیه محصولات مک دو دو دارای کارت گارانتی و ضمانت تعویض کالا هستند.

✔ برند لیتو (Lito)

لیتو یا لیتو اسکرین در زمینه تولید گلس و محافظ صفحه ‌نمایش گوشی، ساعت‌های هوشمند و لنز دوربین محصولات لوکس و گران ‌قیمت اپل فعالیت می‌کند. گلس محافظ صفحه شفاف توری دار، گلس موبایل حریم شخصی، محافظ اپل واچ، گلس شفاف شیشه‌ای و گلس مات از دیگر محصولات لیتو برای محصولات اپل هستند.

✔ برند جی کی کی (GKK)

این برند در خصوص قاب های 360 درجه گوشی های اپل، سامسونگ، شیائومی و هوآوی فعالیت می‌کند. این قاب‌‌ها سطح محافظت کنندگی بسیار بالایی دارند و برای گوشی های گران‌ قیمت مناسب هستند.

✔ برند کی دوو (K-DOO)

کی دوو برای گوشی های اپل قاب محافظ های شیک و جذابی تولید می‌کند. محافظ های کی دوو از جنس پلیمری انحصاری T2PP و موادی مانند صدف دریایی، رزین و فیبر کربنی ساخته می‌شوند و مقاومت بسیار بالایی دارند.

 

Picture16

جانبی 360؛ معتبرترین مرکز پخش لوازم جانبی عمده موبایل

اگر می‌خواهید لوازم جانبی بهترین برندهای بازار را با قیمت رقابتی، ضمانت اصالت کالا و کارت گارانتی معتبر خریداری کنید، پیشنهاد ما فروشگاه آنلاین جانبی 360 است. این مجموعه یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین واردکنندگان دسته اول بازار لوازم جانبی موبایل ایران و نماینده رسمی برندهای معتبر مک دو دو، لیتو، کی دو، جی کی کی و توتو در ایران است که علاوه بر فروش عمده محصولات، سفارشات تکی را هم از طریق سایت به مشتریان ارائه می‌کند.

خدمات پس از فروش در فروشگاه جانبی 360 به دو صورت کالای سالم و کالای معیوب یا مغایرت کالایی ارائه می‌شود. بنابراین می‌توانید با خیال راحت خریدهای عمده خود را از بین صدها مدل و برندهای معتبر انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش عمده، فقط کافی است به صفحه فروش عمده لوازم جانبی موبایل https://janebi360.com/wholesale-mobile-accessory/ مراجعه کنید.