امروزه شاهد کوچ کلیه فعالیت ها از دنیای واقعی به فضای مجازی هستیم و باید خود را با این شرایط وفق دهیم. صاحبان کسب و کار باید بیشتر به فکر باشند چرا که بدون فعالیت در فضای مجازی نمی توان نیازهای کاربران را پاسخگو بود. دنیای آنلاین باعث سهولت بخشیدن به روند کلیه کارهایمان شده و باعث صرفه جویی در زمان نیز خواهد شد. همانطور که می دانید شرکت ها، موسسات، دانشگاه ها، مدارس و... نیازمند تنظیم فرم های مختلفی برای آزمون، پرسشنامه آنلاین استخدام و... هستند. اما آیا کار با فروم کاغذی پاسخگو کلیه نیاز هایمان بود؟ با پیشرفت جوامع، این مراکز نیز تحت تاثیر قرار گرفته و شاهد فرم ساز های آنلاین متعددی هستیم که با استفاده از آنها می توانید فرم های مختلفی را برای خودتان طراحی کنید. فرم سازهای آنلاین به انواع اقسام مختلف دسته بندی می شوند و هر کدام از آنها خدمات منحصر به فرد خود را ارائه می کنند. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

۱

فرم ساز آنلاین

فرم ساز آنلاین همانگونه که از نامش پیداست به صورت آنلاین کلیه خدمات را ارائه خواهد نمود. استفاده کردن از فرم ساز آنلاین مزایای بسیاری برایتان به دنبال خواهد داشت. از این رو در مدت زمان کوتاهی توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. فرم ساز ها تنها برای ساخت پرسشنامه، نظرسنجی و... به کار گرفته نمی شوند و از آن می توان برای ساخت قالب های متفاوت برای مشاهده و چاپ اطلاعات استفاده کرد. با یک جستجو ساده با نام ( فرم ساز آنلاین ) می توانید اطلاعات بسیاری را در رابطه با آن به دست آورید اما در این مطب با یکی از بهترین فرم ساز های آنلاین آشنا می شویم تا با استفاده از آن بتوانیم فرم های مختلف را طراحی کنیم. استفاده از بهترین فرم از آنلاین اطمینان ساخت بهترین و کاربردی ترین فرم ها را به شما می دهد. ایپول به دلیل ارائه خدمات منحصر به فرد، توانسته نظر بسیاری از کاربران را نسبت به خود جلب نماید و از این رو با کمک آن می توانید به فرم های مختلفی دسترسی داشته باشید.

امکانات فرم ساز آنلاین

فرم ساز ها انواع اقسام مختلف امکانات و ابزارها را در اختیارتان قرار می دهند. از جمله مهمترین امکانات فرم ساز آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         برخی فرم ها هستند که باید ظاهر آنها به صورت کامل حفظ شود. به هیچ وجه نباید نگران باشید چرا که می توانید فرم هایی کاملا مشابه با فرم های کاغذی به صورت آنلاین تهیه کنید.

-         فرم سازها از چندین زبان پشتیبانی می کنند و از این رو می توانید فرم هایی با زبان های مختلف طراحی نمایید.

-         فرم ها تنها حاوی سوالات نیستند و می توانید یک فیلد مخصوص آپلود فایل تعیین کنید. کاربران می توانند فایل مورد نظر شما را در این بخش آپلود کنند.

-         در یک فرم می توانید از چندین رنگ مختلف استفاده کنید تا رنگ فیلد سوالات با فیلد پاسخ ها یکی نبوده و جلوه زیباتری داشته باشد.

۲

بهترین فرم ساز های رایگان

بی شک شما نیز به دنبال راه هایی برای رایگان انجام دادن کارهای خود هستید. فرم سازهای مختلفی خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می کنند. از جمله بهترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         گوگل فرم: گوگل فرم به دلیل رایگان و ساده بودن، از جمله بهترین فرم سازهای آنلاین شناخته می شود. این فرم ساز با سایر سرویس های گوگل نیز سازگاری دارد و به همین دلیل محبوبیت بسیاری نیز پیدا کرده است.

-         جات فرم: جات فرم از دیگر فرم سازهای آنلاین است که مهمترین دلیل محبوبیت آن را می توان به سرعت بالایش نسبت داد. جات فرم قوانین و قواعد خاصی دارد و نسخه کامل آن دسترسی های محدودی را به شما خواهد داد و نمی توانید به مقدار دلخواه خودتان فرم رایگان طراحی کنید.

-         فرم تولز: این فرم ساز به دلیل سرعت بالا و کیفیت مطلوبی که دارد محبوبیت زیادی در میان کاربران به دست آورده است. ازن فرم ساز با دراپ باکس نیز سازگاری داشته و از این رو کاربردهای مختلفی خواهد داشت.

-         ایپول: فرم ساز و پرسشنامه ساز آنلاین ایپول با ارائه خدمات و امکانات منحصر به فرد، توانسته رضایت بسیاری از کاربران را نسبت به خود جلب نماید. توجه داشته باشید که امکان بهره مندی از کلیه ابزارهای ایپول به صورت رایگان وجود دارد.

هزینه های ساخت فرم آنلاین

همانطور که در بخش قبل نیز اشاره شد، برخی فرم سازها امکانات و خدمات منحصر به فرد خود را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهند و در این صورت نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه ای نخواهید بود. برخی از فرم سازها محدودیتی را برای فرم های آنلاین در نظر گرفته اند و برخی دیگر امکانات پایین تری را به صورت رایگان ارائه کرده اند. ایپول مهمترین و اساسی ترین خدمات خود را به صورت رایگان ارائه کرده و می توانید انواع اقسام فرم های حرفه ای و پیشرفته خود را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای طراحی کنید. فرم های پیش ساخته ایپول از جمله بهترین انتخاب ها برای افرادی است که تمایل به تهیه فرم در کوتاه ترین زمان ممکن را دارند. در صورتی که نیاز به طراحی فرم های پیشرفته داشته و علم کافی در این زمینه ندارید می توانید این کار را با نازلترین میزان هزینه ها به مسئولین ایپول بسپارید.

۳

بهترین فرم ساز آنلاین

انتخاب فرم ساز و آزمون ساز آنلاین تاثیر بسزایی بر کیفیت فرم ساخته شده شما خواهد گذاشت. جامع بودن خدمات و همچنین بالا بودن سرعت سیستم فرم ساز به شما کمک خواهد کرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین فرم ها را طراحی کنید. مسئولین ایپول تمرکز خود را بر ارائه خدمات منحصر به فرد قرار داده اند و به همین دلیل می توان آن را یکی از انتخاب های مطمئن برای ساخت فرم های مختلف در نظر گرفت. ساخت انواع فرم های مختلف نظیر: پرسشنامه، نظرسنجی، استخدام و... با کمک ایپول به صورت کاملا رایگان امکان پذیر خواهد بود. کارشناسان حرفه ای ایپول در کلیه روزهای هفته آماده ارائه راهنمایی های مورد نیاز شما هستند.

برگرفته از وب سایت https://epoll.pro/